Brand

HomeBrandPhillip Lim – Definitie Pentru Ambitie si Viziune
Phillip Lim – Definitie Pentru Ambitie si Viziune

Phillip Lim – Definitie Pentru Ambitie si Viziune

Phillip Lim – pe numele original Pheng Lim, s-a nascut pe 16 septembrie 1973 in Thailanda intr-o familie de imigranti chinezi, care s-au mutat in Cambodgia, pentru a scapa de razboiul civil; s-au stabilit in Orange County – sudul Californiei, unde tatal sau a devenit jucator de poker profesionist, iar mama si-a gasit de munca in croitorie.

In pofida influentei exercitate de activitatea mamei sale, Phillip Lim nu se gandise sa imbratiseze o cariera de design in moda, astfel, el incepe sa studieze finantele timp de trei ani in cadrul California State University of Long Beach. In timpul studiilor, lucreaza la magazinul universal Barneys din Beverly Hills, perioada in care descopera haine marca Katayone Adeli: acel moment a fost determinant, Lim realizand ca vrea sa faca haine sub numele sau.

Drept consecinta, suna la biroul Katayone Adeli si cere sa lucreze ca designer, chiar daca nu avea experienta; cu toatea aceste, datorita talentului sau si dupa ce isi ia stagiul, reuseste sa faca parte din echipa de design a creatoarei de moda. Cand Adeli s-a mutat la New York, Lim a ramas in zona Los Angeles unde deschide in coproprietate, primul label, Development. Dupa patru ani de activitate in cadrul Development, Phillip Lim impreuna cu prietena si partenera de afaceri Wen Zhou ambii in varsta de 31 de ani, se muta in 2004 in New York – SoHo, unde actualmente traiesc si lucreaza.

Lim debuteaza in toamna anului 2005 la New York Fashion Week cu brandul sau 3.1 Phillip Lim; comparativ cu opulenta vestimentatiilor prezentate, linia sa clasica, eleganta si tinereasca este apreciata deopotriva de critici si clienti.
Recunoasterea pe scara larga a talentului sau se concretizeaza in 2006, cand este premiat cu Fashion Group Internationals Women’s Designer ‘Rising Star si in 2007 cand primeste din partea CFDA, Swarovski Award pentru Womenswear. In 2007, Phillip Lim lanseaza linia pentru barbati, copii si ochelari, in luna iunie a aceluiasi an, deschizand primul magazin sub nume propriu in New York. Un an mai tarziu, deschide un magazin in Los Angeles si unul in Tokyo, pentru ca astazi, brandul, sa se regaseasca in peste 50 de tari in nu mai putin de 400 magazine si buticuri.

Ascensiunea lui Phillip Lim pare destul de usoara, cifra de afaceri fiind in continua crestere, avand parte de recunoasterea internationala si diversitate a pieselor vestimentare: ‘se pare ca au existat usi care ma asteptau sa le deschid’, a afirmat tanarul designer. In doar cativa ani, ca director de creatie si cofondator al brandului cu acelasi nume, Phillip Lim reprezinta unul dintre cei mai talentati tineri designeri. Viziunea avangardista in acest domeniu, coroborata cu preturile contemporane, l-au impus pe designer ca un model de bussines apreciat si este vazut ca un revolutionar in industria modei.
Dintre clientela care imbraca 3.1 Phillip Lim putem mentiona: Kate Hudson, Kate Bosworth, Natalie Portman, Scarlett Johansson, Rosie Huntingdon-Whiteley, David Neville, Amanda Brooks, Debra Messing, Camilla Belle.

Despre Wen Zhou, se poate spune ca a avut un parcurs asemenator lui Lim: micuta de statura, fara mult make up sau deloc, arata mai mult ca o studenta decat ca o cofondatoare a unui mare brand; parinti imigranti chinezi, mama ei croitoreasa, tatal – spalator de vase. Zhou si Lim afirma de multe ori: ‘noi suntem unul si acelasi, doar ca unul dintre noi poarta o fusta’. Ea a avut primele contacte cu moda la o slujba de vara ca vanzatoare de nasturi, apoi a fost CEO al unei companii de tesaturi, Development fiind unul din clientii sai.

Cand am vazut ceea ce creaza Lim, am stiut ca este bun in ceea ce face’ a afirmat Zhou. Cand Lim nu mai lucra la Development, ea i-a trimis un bilet spre New York; dupa ce a ajuns in NY, Zhou i-a oferit o camera in apartamentul ei, i-a oferit 750000 $ pentru a incepe o afacere impreuna si i-a cerut ca in doua luni sa aiba gata o colectie. I-au dat nume brandului si cum fiecare aveau varsta de 31 ani, brandul a devenit 3.1 Phillip Lim.
Contabilul lui Zhou i-a spus acesteia ca face o mare greseala cu acest imprumut; in primele sase luni au facut 2,8 milioane $, iar in toamna anului 2007 au realizat din vanzari 12 milioane $.
Impreuna, au reusit sa creeze un brand efervescent, ceea ce este astazi 3.1 Phillip Lim.

Leave a comment


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Famost, Romania

office@famost.ro

Famost.Ro © Toate drepturile rezervate, in conformitate cu Legea nr. 84/1998, rep. 2010, privind marcile si indicatiile geografice, si Legea 129/1992, rep. 2002, privind protectia desenelor si modelelor industriale (OSIM)
»