Sfaturi

HomeSfaturiAcelasi Mod de Viata, Aceeasi Alimentatie, Totusi Crestem In Greutate. Ce Este de Facut?
Acelasi Mod de Viata, Aceeasi Alimentatie, Totusi Crestem In Greutate. Ce Este de Facut?

Acelasi Mod de Viata, Aceeasi Alimentatie, Totusi Crestem In Greutate. Ce Este de Facut?

Pregatite sau nu, varsta de 40 de ani este atinsa si atunci apar alte preocupari si probleme. Cu toate ca avem acelasi mod de viata, consumam aceeasi mancare, facem aceleasi exercitii, talia incepe sa se mareasca, grasimea se depune mai repede pe burta, brate, solduri. Metabolismul nostru incetineste, organismul raspunde mai greu, iar daca pana acum slabitul era o provocare, acum poate deveni un adevarat chin.
–    O data cu inaintarea in varsta, incepem sa ne pierdem si masa musculara, acesta fiind unul din motivele incetinirii metabolismului. Cu cat avem o masa musculara mai mare, cu atat este mai mare rata metabolismului bazal. In cazul in care faci exercitii fizice regulate, vei arde calorii si va creste viteza metabolismului.
–    Hormonii imbatranesc si ei odata cu varsta, lucru care duce iarasi la o crestere in greutate. Cel mai bine, ar fi sa ne inscriem intr-un program de fitness, sau sa incepem sa alergam regulat. Chiar si mersul pe jos intr-un ritm mai alert este indicat.
–    Trebuie sa ne scoatem din obicei inventarea diverselor scuze pentru care evitam sa facem miscare. Nu trebuie sa fim propriul nostru dusman! Gasiti timp pentru exercitii fizice! Persoanele de succes sunt mai sanatoase decat restul, deoarece stiu sa isi organizeze timpul mult mai bine.
–    Dupa varsta de 40 de ani trebuie sa fim mai atente in ceea ce priveste consumul diverselor alimente! Zaharul si cofeina ar trebui sa se reduca – daca nu eliminate, trebuie sa puneti bazele consumului de alimente ecologice.
–    Consumati multa apa pentru eliminarea toxinelor, reducerea balonarii si evitarea confuziei dintre  foame si sete. De multe ori cadem in capcana provocata de deshidratare si anume aceea a supraalimentarii – consecinta a lipsei de apa.
Includeti in programul alimentar legumele, fructele, cerealele integrale si evitati mesele supraaglomerate. Adaugati 20 – 30 minute miscare zilnica si aveti doza zilnica de sanatate care va ajuta sa slabiti, sa fiti in forma, atat mentala cat si fizica!

Leave a comment


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Famost, Romania

office@famost.ro

Famost.Ro © Toate drepturile rezervate, in conformitate cu Legea nr. 84/1998, rep. 2010, privind marcile si indicatiile geografice, si Legea 129/1992, rep. 2002, privind protectia desenelor si modelelor industriale (OSIM)
»