Ioana Vlasceanu si Raluca Valeanu sunt cele din spatele brandului AnTanTe si fac parte din categoria persoanelor curajoase din aceasta tara, iar pasiunea pentru ceea ce fac, spiritul artistic si deschiderea catre frumos, au dus acum aproximativ 10 ani la nasterea acestui brand. Un brand vestimentar frumos, feminin, adresabil femeilor puternice care isi doresc sa isi exprime personalitatea unica prin intermediul tinutelor; picturile deosebite, croiul si confortul, reprezinta semnatura AnTanTe, asigurandu-i forta si continuitate.
Si pentru ca ne place sa cunoastem oameni deosebiti, talentati si care pun amprenta frumosului in societate, le-am invitat la dialog pe Ioana Vlasceanu si Raluca Valeanu pentru a discuta despre AnTanTe, despre moda, ce inseamna si ce presupune tot acest proces creativ, alaturi de multe alte opinii interesante. Curiosi? Haideti sa-l parcurgem impreuna!
Buna si bine ati venit in paginile revistei Famost! Suntem in 2019, an in care aniversati 10 ani de existenta. Cum va simtiti acum, dupa ce ati trecut, banuim, printr-o serie de experiente inedite si cu toate astea, ati rezistat pe o piata dificila. Ce simtiti dupa atata timp?
Buna! Ne bucuram ca putem sa ne prezentam povestea in paginile revistei Famost.
Intr-adevar, cei 10 ani de Antante ne-au facut sa trecem prin o gramada de experiente. Cele mai multe dintre ele au fost experiente frumoase, care ne-au facut sa credem in noi si in ceea ce facem si sa mergem mai departe. Bineinteles ca pe parcursul acestor ani am intampinat si momente dificile, care ne-au pus la incercare, dar care, zicem noi, ne-au ajutat in esenta sa devenim mai buni.
Daca stam sa privim in spate, cred ca sunt doua lucruri care au ramas neschimbate, acestea sunt entuziasmul si determinarea.
Care a fost impulsul de a da nastere acestui brand? Dorinta de exprimare a creativitatii, dorinta de a face un business, dorinta de a intra in aceasta industrie efervescenta, o combinatie intre acestea?
La inceput, a fost instinctul creativ imbinat cu educatia de business cultivata in facultate. Amandoua am studiat Marketingul si Managementul Marketingului in cadru ASE Bucuresti si ne doream foarte mult sa construim un business al nostru.
Care este etimologia numelui care va reprezinta?
“Antante” – a aparut dupa o sedinta indelungata de brainstorming. Cautam cuvantul ideal care sa sublinieze ideea de lucru realizat manual, dar si jovialitatea produselor create la vremea respectiva.
Cine este in “spatele” AnTanTe si de unde dragostea pentru moda si alte activitati tangentiale modei?
Conceptul Antante a fost construit de doua foarte bune prietene: Ioana Vlasceanu si Raluca Valeanu, care, odata cu cresterea acestui brand, au devenit ca doua surori. Spiritul artistic si pasiunea pentru frumos au existat dintotdeauna in noi. Iar acest concept care a devenit un stil de viata pentru noi, ne-a dat sansa sa ne dezvoltam si mai mult in aceasta directie.
Cum vedeti aceasta avalansa a designerilor din ultima perioada, in conditiile in care, cand ati inceput, industria modei era mai linistita?
Este un lucru pozitiv ca lumea are curajul sa isi exprime viziunile artistice. Intr-adevar, nu sunt multi cei care rezista, pentru ca industria modei nu este atat de usoara si distractiva pe cat ar putea parea din exterior.
Care sunt ‘secretele’ unei afaceri reusite daca va raportati la AnTanTe? Ce elemente cheie v-au asigurat succesul?
Credem ca perseverenta si determinarea au un rol foarte important in orice business, nu doar in zona creativa. Elementul cheie care a asigurat succesul AnTanTe, a fost evident identitatea noastra vizuala foarte clara si usor recognoscibila, construita prin pictura manuala.
Cum caracterizati AnTanTe din punct de vedere stilistic, al filosofiei creative?
AnTanTe este un concept efervescent, ce a evoluat si s-a reinventat de-a lungul timpului, pastrandu-si insa elementele definitorii conturate in mod special prin pictura, dar si prin designul articolelor vestimentare. Putem spune ca AnTanTe se identifica cu un stil artistic, curajos, inedit, inocent, atipic.
Va reprezinta intru totul ceea ce creati? Sau imbinati concepul intial cu “purtabilul”?
Filozofia AnTanTe are in centrul atentiei clientul cu nevoile si povestile sale, in consecinta si colectiile noastre incearca sa imbine nevoile clientilor cu creativitatea noastra si cu povestile in care stim ca se vor regasi.
Carui tip de femeie va adresati? Este femeia romanca cea mai potrivita pentru purtarea tinutelor voastre?
Femeia care poarta AnTanTe este o femeie puternica, curajoasa, dornica sa isi exprime si sa isi construiasca propriul stil prin articole speciale, create in serie mica sau unicat. Avand in vedere ca suntem de 10 ani pe piata din Romania, putem spune cu siguranta ca femeia romanca este potrivita pentru purtarea articolelor create de noi.
Care este semnatura AnTanTe? Ce element gasim in fiecare creatie vestimentara?
Elementul definitoriu al articolelor AnTanTe este cu siguranta pictura manuala si in mod special, stilul nostru de pictura.
Cum rezista elementele pictate, in timp, pe piesele vestimentare? Trebuie o atentie speciala in privinta lor, o ingrijire specifica?
Culorile pe care le folosim sunt speciale pentru textile si rezista foarte bine la spalat. Este recomandata spalarea manuala sau la program usor la 30 de grade.
Cu ce materiale va place sa lucrati si de unde le procurati: tara, din afara granitelor?
Majoritatea produselor pe care le folosim sunt produse fie in USA, fie in Germania. Noi le comandam de la importatori locali.
Cam toate piesele vestimentare AnTanTe sunt vesele. Exprima ele, starea de spirit generala?
Si noi suntem firi vesele si ne place sa impartasim aceasta energie pozitiva si cu cei din jurul nostru si implicit si cu clientii AnTanTe.
Cum se desfasoara activitatea in cadrul acestui brand? Cum arata o zi obisnuita?
Fiecare zi incepe cu o cafea buna, voie buna si planificarea zilei respective. Activitatile noastre difera foarte mult de la o zi la alta, asa ca, ne este greu sa definim o zi obisnuita.
Ce anume va inspira in realizarea creatiilor? Care sunt etapele in crearea unei piese vestimentare?
…