Sanatate

HomeSanatateSporturi si Activitati Care Te Fac sa Pierzi Calorii
Sporturi si Activitati Care Te Fac sa Pierzi Calorii

Sporturi si Activitati Care Te Fac sa Pierzi Calorii

Una din principalele preocupari ale femeii moderne este arderea caloriilor, daca este posibil cat mai multe calorii intr-un timp cat mai scurt. Miscarea reprezinta principala modalitate de ardere a caloriilor, astfel incat, ori de cate ori incepeti o astfel de activitate este indicat sa faceti putina incalzire, functie de activitatea care urmeza sa o desfasurati.
Aprozimativ 450 de calorii puteti arde daca alergati 30 de minute! La aceasta, adaugam exercitiul cardio extraordinar care are loc in acest timp, cresterea puterii si rezistentei piciorului. Trebuie sa avem grija sa ne incalzim intai, sa nu fortam foarte tare la inceput si sa avem o incaltaminte lejera.
Daca sunteti proprietarul unei biciclete, ar fi indicat sa incepeti sa o folositi pentru ca puteti arde intre 300 si 400 de calorii intr-o jumatate de ora, in functie de viteza cu care pedalati! Gambele si coapsele sunt antrenate mai intens, iar un mare bonus il ofera exercitiul cardio extraordinar pe care-l ofera aceasta activitate.
Inotul va scapa de 350 de calorii in jumatate de ora daca inotati doua lungimi de bazin obisnuit apoi luati o pauza de respirat si continuati. Este un exercitiu foarte bun, atat pentru toate grupele de muschi cat si un exercitiu cardio excelent.
Putin peste 300 calorii ardeti daca practicati boxul! Nu este la indemana doamnelor/domnisoarelor, cu toate acestea, ofera un exercitiu cardio foarte bun si o crestere a fortei musculare.
Va pasioneaza alpinismul? Daca doriti sa ardeti calorii – ar trebui, pentru ca puteti arde 350 calorii intr-o jumatate de ora! Exercitiul cardio nu va fi unul extraordinar, in schimb, va vor creste puterea, rezistenta si flexibilitatea si veti scapa de calorii.
Tenisul de camp va “scuteste” de 300 de calorii in aproximativ jumatate de ora! Aceasta intensa miscare, va ofera un exercitiu cardio foarte bun, va creste rezistenta musculara, dar incalziti-va foarte bine inainte, pentru ca exista riscul rasucirii gleznei – fiind o parte a corpului extrem de expusa in acest sport.
Sportul cu mingea de baschet va “arunca” 300 de calorii tot in jumatate de ora si va ofera un exercitiu cardio foarte bun, o crestere a rezistentei si a flexibilitatii. Si in baschet este indicata o incalzire foarte buna inainte, entorsele fiind cele mai dese accidente intalnite in acest sport.
Patinajul si schiatul va scutesc de aproximativ 250 de calorii in jumatate de ora, va tonifiaza muschii si le cresc rezistenta! Patinajul si schiatul sunt sporturi care va ofera un exercitiu cardio bun si va solicita cam toate grupele de muschi, dar mare atentie la incalzirea prealabila!

Leave a comment


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Famost, Romania

office@famost.ro

Famost.Ro © Toate drepturile rezervate, in conformitate cu Legea nr. 84/1998, rep. 2010, privind marcile si indicatiile geografice, si Legea 129/1992, rep. 2002, privind protectia desenelor si modelelor industriale (OSIM)
»