Despre modelling

HomeDespre modellingKilogramele In Plus Nu Pot Fi O Problema Daca Suntem Atenti La Ceea Ce Mancam
Kilogramele In Plus Nu Pot Fi O Problema Daca Suntem Atenti La Ceea Ce Mancam

Kilogramele In Plus Nu Pot Fi O Problema Daca Suntem Atenti La Ceea Ce Mancam

Suntem siguri ca ati citit zeci de sfaturi si strategii pentru slabit sau pentru mentinerea greutatii, ati incercat diverse formule care au fost mai mult sau mai putin eficiente, sau poate ati gasit deja formula magica in acest sens? Multe dintre acestea sunt greu de urmat, foarte complicate si neconforme cu realitatea, un job in modelling presupunand sacrificii, diete si anumite conduite.
Ok, castigi bani si faci cariera in modelling cu aspectul fizic – iti vinzi imaginea, dar intai de toate, sanatatea trebuie sa primeze, astfel ca suntem impotriva solutiilor extreme, care fara sa ne dorim ne afecteaza si psihicul (sunt cunoscute multe cazuri de infometare, obsesii vis a vis de greutatea corporala). De aceea este necesar sa cunoastem elementele esentiale pentru mentinerea un echilibru.
Cum luam kilograme in plus? Explicatia din punct de vedere stiintific este foarte simpla: alimentatia reprezinta energie, iar daca energia este peste limita necesara corpului tau, organismul o asimileaza sub forma de grasimi. Ulterior, acestea vor fi folosite in cazul in care necesarul zilnic de energie nu este satisfacut sau in cazul in care se incepe o cura de slabire.
Ce trebuie facut:
–    Distribuie-ti proteinele, carbohidratii din alimentatie pe tot parcursul zilei in mod echilibrat; acest lucru se poate face printr-o cunoasterea amanuntita a ceea ce consumi
–    Consumati zilnic cereale, legume, salate in detrimentul alimentelor care contin mult zahar
–    Incercati sa aveti 5 – 6 mese/zi la un interval de aproximativ 3 ore, dar nu „pacaliti” nicio zi in acest sens
–    Evitati pe cat posibil mancarea tip fast food
–    Consumati aproximativ 2 – 3 litri apa zilnic
–    Faceti in asa fel incat 50%- 60% din calorii sa le luati din carbohidrati, 20% – 30% calorii din proteine, iar restul de 10% – 20% din diverse grasimi
–    In fiecare zi trebuiesc consumate alimente bogate in carbohidrati
–    Evita sa cheltui bani pe pastilele de slabit

Stilul de alimentatie este simplu in momentul in care cunosti „anatomia” alimentelor, ce anume contin si in ce procentaj! Poate fi mai greu in primele saptamani, dar intrand intr-o astfel de rutina alimentara si avand un anumit stil de viata coroborate cu exercitiile fizice, veti avea posibilitatea de a „jongla” cu greutatea voastra.

Tags:

Leave a comment


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Famost, Romania

office@famost.ro

Famost.Ro © Toate drepturile rezervate, in conformitate cu Legea nr. 84/1998, rep. 2010, privind marcile si indicatiile geografice, si Legea 129/1992, rep. 2002, privind protectia desenelor si modelelor industriale (OSIM)
»