De vorba cu Laura si DD Secret by Dan Bordianu

Brand, Vestimentatie

De vorba cu Laura si DD Secret by Dan Bordianu

63

Trendul casual sport influenteaza intens outfit-urile acestui sezon, iar unul din elementele sale esentiale, il constituie tricourile: basic, monocrome sau colorate, cu mesaje, logo-uri & printuri, fie haioase sau cu desene ori diverse personaje. Un lucru e cert: se poarta tricourile ! Indiferent de stil sau de sezon si asta pentru ca tricoul reprezinta piesa fundamentala a oricarei garderobe. Este confortabil, usor de purtat si integrat intr-o multime de outfit-uri, trecand cu gratie de la un stil la altul, fie casual, sporty chic sau glamour.
Despre tricouri, dar si despre multe alte lucruri extrem de interesante, vom vorbi cu DD Secret by Dan Bordianu, un brand extrem de apreciat, ce pune accentul pe calitate, diversitate si unicitate, la preturi extrem de accesibile.
Asadar, haideti sa descoperim impreuna ce inseamna DD Secret, cum a luat nastere, cui se adreseaza si care sunt cele mai “hot” modele ale sezonului!


Cum ai defini in cateva cuvinte termenul “moda”?
Moda e modalitatea care iti defineste personalitatea, e ca o semnatura proprie si particulara, pentru ca toti suntem unici, iar dorintele noastre diferite.
Cum percepi piata de moda din Romania?
Din punctul meu de vedere, piata de moda din Romania este in continua crestere de la an la an, acest lucru fiind de apreciat.
In opinia ta, cum se imbraca femeile si barbatii din Romania la ora actuala? Crezi ca in ultimul timp, au devenit mai preocupati de imaginea lor, mai atenti la detalii dar si mai stilati?
La ora actuala, atat femeile cat si barbatii sunt foarte preocupati de imaginea lor si foarte atenti la detalii; se observa acest lucru zilnic: la locul de munca, in parc, la cafenele sau in cluburile de noapte.

In definitiv, ce inseamna a avea stil? Crezi ca este o combinatie de haine perfecte si atitudine sau presupune ceva mai mult?
Cel mai cool mi se pare atunci cand ai propriul stil! Este bine sa te inspiri din reviste sau diverse prezentari de moda, dar atunci cand te simti bine intr-o anumita tinuta care te reprezinta, atunci consider ca ai ales tinuta perfecta!

Care este cea mai frecventa greseala de stil pe care ai intalnit-o la femei? Dar la barbati?
Cea mai frecventa greseala pe care am intalnit-o, este alegerea a mai mult de doua culori tari in tinuta aleasa.

Ready to wear, identitate si atitudine, sunt doar cateva din elementele cu care se pot descrie piesele semnate DD Secret. Spune-mi te rog, cum a luat nastere acest brand?
Simplu! Nu are o poveste desprinsa din filme. Intotdeauna am fost atras mai mult de tricouri decat de camasi, bluze, hanorace, etc indiferent de sezon. La un moment dat eram plictisit de tricourile simple sau cu aceeasi tema pe care le gaseam in diverse mall-uri si am decis sa creez propriul brand de tricouri, in mediul online. Se pare ca a mers!

De ce tricouri si nu alte piese vestimentare? Poate pentru ca reprezinta cea mai basic & versatila piesa vestimentara a oricarei garderobe?
Da, pentru ca toti purtam tricouri, oriunde, oricand, oricum. Este o piesa vestimentara lejera si cool!
Care crezi ca sunt elementele cu care se diferentieaza DD Secret fata de celelalte brand-uri?
DD Secret se diferentiaza pe piata prin stilul in care s-a facut remarcat: tricouri din bumbac 100% black & white si gama larga de imprimeuri; la ora actuala avem peste 300 modele de tricouri diferite pentru femei si barbati.
In ultimul timp, societatea pune accentul din ce in ce mai mult pe imagine, iar acest aspect este unul destul de important in vanzari. Spune-mi care crezi ca este “reteta” unei campanii de marketing eficiente?
La fel ca si stilul vestimentar, aceeasi parere o am si despre “reteta” unei campanii de marketing eficiente. Din punctul meu de vedere, e bine ca fiecare brand sa se promoveze in propriul stil, deoarece presupun ca nu o sa functioneze aceeasi strategie pentru doua brand-uri diferite.

Intr-un timp relativ scurt DD Secret a intrat puternic pe piata online din Romania, s-a facut remarcat, purtat si indragit de catre multe femei dar si multi barbati, carui fapt crezi ca se datoreaza acest lucru?
Am intrat puternic pe piata datorita modelelor unice in acest moment in Romania si ne-am remarcat prin …


Continuarea interviului o gasiti in revista Famost-editia octombrie 2017 GRATUITA AICI!


Material realizat de fashion blogger Laura Veronica Sima

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *