Dr Mirela Moraru-interviu de personalitate

Dr. Mirela Moraru, ne bucuram sa fii prezenta in paginile noastre! Cum ai trecut de la medicina la antreprenoriat?

Dr Mirela Moraru, ne bucuram sa fii prezenta in paginile noastre! Cum ai trecut de la medicina la antreprenoriat?

Buna, si eu ma bucur foarte mult ca am ocazia sa ma prezint publicului vostru si sa le ofer informatii utile, in aceasta editie a revistei.
Sunt Dr Mirela Moraru, medic cu rezidentiat in Medicina de Urgenta, antreprenor din 2009, mama a doi copii exceptionali si CEO pentru 2 companii.

Sa fiu sincera, am fost mereu atrasa de zona antreprenoriala, insa medicina ramane un loc important in viata mea si pot sa afirm ca ma ajuta foarte mult in business. Pentru ca atat businessul initial cum il numesc eu – firma cea mare – este un bussines exclusiv dedicat spitalelor si clinicilor medicale, comercializand dispozitive medicale speciale si echipamente medicale, cat si cel de-al doilea business, copilul mai mic, cu domeniul de activitate dermatocosmetice, make-up non-alergic si echipamente medicale de beauty, pe care ma straduiesc sa-l dezvolt, se bazeaza aproape exclusiv pe cunostintele mele medicale.

Facand un paralelism in ceea ce se spune in cultura romaneasca ca omul frumos este frumos si la chip si la suflet, as putea spune ca firma cea mare se ocupa de reparatia “sufletului” cu echivalenta aici a corpului uman, iar firma mai mica cu frumusetea exterioara.

Dar dragostea pentru Bionike cum a aparut in viata Dr Mirela Moraru? De cat timp este brandul in Romania?

In 2014, vizitam expozitia Medica Dusseldorf, unde am primit un beauty box de la firma Bionike Italia. Avand o piele atopica, am fost destul de reticenta la inceput privind incercarea acestor produse, deoarece de fiecare data cand incercam o crema, imi apareau iritatii sau chiar cosuri, neputand sa o folosesc mai mult de 3 zile. Aveam aceeasi gandire ca a multor clienti – cum ca incercasem branduri renumite, dar fara niciun success.

Insa imi amintesc ca mi-a atras atentia faptul ca produsele nu aveau conservanti sintetici si sunt si testate pentru alergia la nichel. Iar eu ma stiam alergica la nichel. Unii dintre noi facem o iritatie la nivelul bratarii ceasului, la catarama curelei, la gablonturi, fara sa stim ca de fapt suntem alergici la nichel, acesta intrand in majoritatea aliajelor partilor metalice ale podoabelor.
Dupa ce m-am documentat despre aceste produse, le-am incercat si din acel moment am devenit clientul lor pe viata.

In alta ordine de idei, BioNike Italia, care au o experienta de peste 60 de ani, pe atunci nu aveau distribuitor pentru piata din Romania, iar eu fiind incantata peste masura de produse, de varietate si deja croindu-mi in minte un plan de dezvoltare, am semnat un contract de exclusivitate si asa a aparut brandul in Romania, despre care va povestesc eu in aceasta editie a revistei.

Dar dragostea pentru Bionike cum a aparut in viata Dr Mirela Moraru? De cat timp este brandul in Romania?

Ce inseamna acest brand pentru romani? Ce aduce nou din pucntul de vedere al Dr Mirela Moraru? Ce mesaj transmite?

BioNike este un brand Italian, de peste 60 de ani, preocupat de pielea sensibila, care acorda o deosebita atentie detaliilor si intotdeauna isi imbogateste gama de produse cu noi descoperiri inovative. Produsele BioNike asigura eficacitatea, siguranta si un raport calitate/ pret consumatorilor, in special celor cu piele sensibila, hipersensibila si intoleranta.

Ce sunt dermatocosmeticele? Sunt cosmetice fara parabeni, fara parfum, cu continut de alti conservanti sintetici. Produsele Bionike sunt fara Conservanti sintetici, parfum, gluten si testate la nichel, contin ingrediente naturale atent selectionate si testate pentru a nu produce alergii.
Produsele de make-up BioNike sunt testate pentru Nichel, Crom si Cobalt. Sunt produse fara conservanti sintetici, fara parfum, fara gluten.

Sloganul BioNike “De dragul pielii sensibile” sau ”Frumusete si sanatate” se regaseste in fiecare produs. Zi de zi cercetarile asupra imbatranirii pielii, asupra caderii parului sau pentru a trata diferitele afectiuni ale pielii, aduc noi imbunatatiri produselor vechi sau dezvolta noi game de produse cu tolerabilitate maxima si efect fantastic.

Ce inseamna acest brand pentru romani? Ce aduce nou din pucntul de vedere al Dr Mirela Moraru?

Cate game de produse aveti in acest moment? De unde vin produsele?

Avem o gama variata de produse, dintre care amintesc:

  • produse pentru tratamentul si protectia impotriva dermatitelor, eczemelor si iritatiilor – gama Triderm
  • produse pentru curatarea si tratamentul pentru pielea afectata de xeroza, hiperkeratoza si psoriasis – gama Proxera – Psomed
  • produse pentru demachiere si curatare pentru pielea sensibila – gama Defence
  • produse pentru curatare si tratament anti-acnee – gama Acteen
  • produse impotriva rozaceei si cuperozei, piele sensibila, hipersensibila si intoleranta – gama Defence Tolerance – cu care ne mandrim – ca o mica paranteza, produsul de demachiere Defence Tolerance Apa demachianta a fost ales ca no. 1 in preferintele cititorilor unei alte reviste (UNICA).
  • produse pentru tratament impotriva petelor hiperpigmentate – GAMA Defence B-lucent
  • produse tratament anti-rid : DEFENCE XAGE, DEFENCE SKINERGY, DEFENCE MY AGE
  • produse tratament pentru ingrijirea ochilor: DEFENCE EYE
  • produse tratament antiage: DEFENCE ELIXAGE
  • produse de ingrijire zilnica hidratante: si aici mentionz DEFENCE HYDRACTIVE URBAN PROTECTION 30SPF – o crema fantastica cu acid hialuronic, cu protectie atat solara cat si pentru radiatiile emise de calculator si telefon
  • produse tratament pentru leziunile pielii (plagi, escare, ulcere si arsuri) – PROCUTASE – Un produs excelent pentru plagi si arsuri, fiind si antiseptic si cicatrizant in acelasi timp.
  • produse tratament si protective pentru pielea bebelusilor si a copiilor – Gama Triderm baby
  • produse pentru ingrijire intima – gama Gynexelle
  • produse si tratamente impotriva caderii parului, anti-matreata, pentru par fragil si scalp iritat- DEFENCE HAIR
  • produse tratament si ingrijire a unghiilor – ONAILS
  • deodoranti fara sare de Aluminiu, fara alcool, anti-pete – DEFENCE DEO
  • produse tratament pentru ingrijirea corpului, impotriva celulitei si a vergeturilor – DEFENCE BODY
  • produse pentru protectia solara cu spectru larg pentru adulti si copii – DEFENCE SUN, care asigura tripla protectie UVA+UVB+IR

BioNike este o afacere de familie?

Atat Terra Distrimed (firma care comercializeaza BioNike in Romania) cat si sora ei mai mare sunt firme de familie, unde atat eu cat si sotul meu suntem implicati.

Aveti si un magazin fizic si unul online?

Da, avem un magazin fizic – Medical Magazin in Bucuresti, unde clientii pot testa aproape orice produs sau isi pot rezerva unul dintre tratamentele faciale sau corporale exclusive cu produse BioNike in Clinica Stephany si un magazin online www.medicalmagazin.ro unde, avand in vedere contextual actual, oamenii pot comanda online produsele BioNike preferate, iar daca vrei sa citesti mai multe despre produse te invit pe www.bionike.ro

Dar Medical Magazine? Este completarea lui BionNiKE?

Medical Magazine a fost prima etapa din cadrul crearii Business-ului, deoarece produsele nu erau cunoscute in Romania si trebuia sub o forma sau alta sa ne facem cunoscuti. Asa am lansat site-ul, am mers la congresele de dermatologie si chirurgie Estetica, targuri si incet, incet am convins farmaciile sa ne prezinte produsele.

Eu stiu si de existenta unui salon, unde doamnele, domnisoarele si domnii se pot rasfata 🙂…

Da, asa este, clinica noastra @Clinica Stephany este un astfel de loc, o oaza de fresh in agitatia cotidiana, unde fie ca esti femeie sau barbat, poti beneficia de tratamente faciale si corporale realizate de mainile pricepute ale specialistilor nostri, cu gamele de dermatocosmetice BioNike si o gama variata de aparaturi performante.

Dermatocosmeticele sunt mai scumpe sau sunt pentru orice buzunar? Ce ne poate spune Dr Mirela Moraru in acest sens?

Ce beneficii au dermatocosmeticele? De ce e important sa le includem in rutina noastra de ingrijire?

Gandeste-te numai la faptul ca zilnic, ca femei, punem pe fata, corp, in jur de 6-8 cosmetice … daca ne si machiem, ajungem la 20. Fiecare cosmetic are o lista de ingrediente pe care daca le inmultesti cu numarul de produse, ajungem sa punem pe piele o multitudine de substante si sa nu uitam ca o parte din ele se absorb la nivelul celui mai mare organ al nostru: pielea. Daca in 2010 OMS-ul prevedea ca in 2020 75% din populatia globului va suferi de cel putin o alergie, iar 50% dintre acestia vor avea exemplificari la nivelul pielii, acum acest lucru a devenit o realitate, iar procentul este mult mai mare. De cele mai multe ori, aparitia iritatiilor la nivelul pielii le punem numai pe seama a ceea ce mancam, fara sa ne gandim ca acestea pot fi ca rezultat a interactiunii pielii noastre cu diverse substante, fie ele in tesaturi sau in cosmetice.

Totodata, cosmeticele care nu sunt de o calitate foarte buna, cu mirosuri imbietoare, pot fi foarte toxice pentru piele, aceasta toxicitate traducandu-se prin iritatii sau imbatranirea premature a pielii.

Produsele tratament dermatocosmetice sunt recomandate de catre specialist pentru diverse tipuri de afectiuni. Acestea sunt rezultatul multor ani de cercetare de laborator si au in compozitie ingrediente atent selectionate, cu proprietati farmacologice, pentru pielea sensibila, intoleranta, pentru copii si adulti.

Totodata, produsele dermatocosmetice, desi sunt concepute pentru pielea sensibila, sunt indicate a fi folosite inclusiv de pielea normala, tocmai pentru a preveni aparitia alergiilor si a imbatranirii pielii, deoarece sunt produse cu ingrediente putine, cat mai nenocive pielii, cu actiune anti imbatranire.

Vorbim despre frumusete de la A la Z? Produse de ingrijire de la firul de par la unghiile picioarelor?

Da, asa cum am mentionat in cadrul unei intrebari anterioare, avem o gama variata de produse pentru preventia si tratamentul unor afectiuni ale pielii si anexelor acesteia. Totodata, avem game complete destinate ritualului de ingrijire zilnica functie de varsta, tip de ten, efectul scontat.
De asemenea, vreau sa mentionez ca avem si o gama variata de produse de make-up, cu efect hidratant, lifting si antiage.

Dermatocosmeticele sunt mai scumpe sau sunt pentru orice buzunar? Ce ne poate spune Dr Mirela Moraru in acest sens?

Puteti citi tot interviul cu Dr. Mirela Moraru despre Bionike in revista Famost – editia decembrie 2020 GRATUITA AICI!