Dureri solutionate in mai putin de un minut

Dureri? Probleme de sanatate? Anumite situatii neplacute cauzate de miscari repetate, pot fi solutionate foarte rapid, in mare parte, prin miscari asemanatoare.

Dureri? Probleme de sanatate? Anumite situatii neplacute cauzate de miscari repetate, pot fi solutionate foarte rapid, in mare parte, prin miscari asemanatoare.

Gat inflamat? Apasa si intinde!

Muschii gatului lucreaza din greu cand te uiti in jos la o carte sau la telefon, 76% dintre noi simtind o durere. Remediere: apasa ferm locul in care te doare, apoi incet intinde si incordeaza la maxim dintr-o parte in alta pana cand simti ca se intareste zona la maxim. Stai asa timp de 40 de secunde, apoi revino. Oamenii de stiinta canadieni spun ca activarea unui muschi in timp ce este aplicata presiune, relaxeaza spasmul, calmand durerea.

Dureri la incheieturile mainii? Baga mainile in apa!

Miscarile repetitive tripleaza riscurile de a avea dureri la incheieturile mainii. Cercetarile Physical Therapy afirma ca scufundand incheieturile intr-o chiuveta cu apa rece timp de 60 de secunde in timp ce deschizi si inchizi palmele, ofera usurarea durerii. Scaderea brusca a temperaturii calmeaza nervii iritati, in timp ce miscarea blanda relaxeaza muschii incordati.

Dureri de spate? Stai in prag!

Condorm studiilor apartinand Arcadia University din Pennsylvania, intinderea omoplatilor slabeste muschii si indeparteaza inflamatia declansatoare de durere in doar 1 minut! Stai in cadrul unei usi cu mainile pe cadru la nivelul ochilor! Fa un pas inainte pana simti o durere in piept si stai asa timp de 10 secunde! Paseste apoi inapoi pana cand simti o tragere in partea superioara si stai astfel tot 10 secunde! Repeta aceasta procedura de doua ori! Acest lucru poate chiar preveni durerea, deoarece muschii relaxati, fac postura mai usoara.

Solduri stranse? Intinde-te in pat!

A sta jos rigidizeaza muschii mari ai coapselor, dubland riscul de incordare a soldului si a durerii. Incearca sa stai pe pat cu picioarele pe podea, apoi intinde-te pe spate, astfel incat sa simti intinderea din fata a coapselor. Oamenii de stiinta britanici afirma ca facand aceasta miscare timp de 60 de secunde, poate reduce durerea cu pana la 70 de procente, daca o faci de trei ori pe zi.

Rasuceste-te!

Rasucindu-te regulat in scaunul pe care stai la birou, poate reduce riscul durerii si rigiditatii la jumatate! Oamenii de stiinta de la UCLA spun ca orice miscare elibereaza muschii de tensiune inainte de a se acumula si a declansa spasme dureroase.

Compusii din ceaiul verde si negru calmeaza inflamatia, iar cateva picaturi de suc de lamaie tripleaza absorbtia.