Ground Zero

Brand

Ground Zero

15

Ground Zero este un brand contemporan – original din Hong Kong, creat de doi frati Eri (37) si Philip Chu (34) in anul 2008 si care se concentreaza pe actualele tendinte din istoria modei. Cei doi considera ca o casa de design care se respecta, trebuie sa se ridice pe o baza solida, iar ei au inceput acest lucru prin insasi numele brandului –  “ground zero”, un prim pas spre universul creativ.

Ground Zero este traducerea literala a gandurilor celor doi, totul trebuie luat de la zero, unde posibilitatile sunt nelimitate si totul este posibil, “Zero poate fi orice”.  Stilul Ground Zero este indraznet, cu printuri unice care se intersecteaza cu taieturile neregulate ale siluetelor, ei combinand umorul, recunoasterea si creativitatea, pentru a aduce design-ul din moda la un nou orizont.

biografie-ground-zero

Inspiratia pentru design, vine de oriunde, conceptele sunt conflictuale si contrastante, iar cand ei combina aceste elemente, reusesc sa faca lucruri frumoase. In plus fata de credinta lor in ceea ce fac, Eri si Philip isi amintesc constant ca au luat-o de la zero, acest lucru ducand la evolutia acestui nume. De-a lungul anilor, acest duo si-a exprimat viziunea, bucurandu-se de atentie si suport din partea numeroaselor publicatii si a diverselor colaborari cu artisti din domeniu.

“LOOK-ul nostru poate fi descris ca futuristic si robotic, dar cu note feminine. Stilul nostru nu este chiar high fashion, dar vrem sa-i dam o nota de strada, cu ajutorul graficii”

a declarat Philip vis a vis de prima colectie prezentata.

istorie-ground-zero

Eri a studiat design-ul grafic in Hong Kong, a lucrat ca asistent intr-un magazin de croitorie si a continuat sa aplice ideile sale in imbracaminte si in mod natural, aceste abilitati s-au dezvoltat si perfectionat pentru a-l ajuta sa devina un bun designer. Philip a studiat design-ul la Londra, cursurile facute apropiindu-l si inspirandu-l sa invete esenta designului si mai mult, a concluzionat ca fiecare proprie afacere are propriu drum spre succes. A inceput cu lucruri elementare, pentru ca apoi sa experimenteze si sa-si puna in practica ideile mai sofisticate.

despre-ground-zero

“Am vrut sa facem ceva care sa combine arta si muzica. Primul lucru care ne-a venit in minte, au fost tricourile, dar evident, a fost mult mai complicat decat am crezut”.

“Stilul nostru este unic deoarece punem doua lucruri impreuna care intra intr-un mod dramatic in conflict, nu doar vizual, dar si in termeni de inspiratie. Cateodata, incepem cu o imagine ori un lucru pe care am vrea sa-l cream. Cultura si muzica pop ne inspira cu adevarat, este foarte important sa fie usor de inteles si recunoscut”

Philip Chu.

Ground zero s-a lansat oficial in anul 2008 prin intermediul colectiei de debut “as you like it”, moment in care au fost primiti foarte bine de public si mass media si atunci au inteles ca acesta este drumul pe care trebuie sa mearga. Avand peste 13 colectii la activ, ei isi pun in practica filosofia, atat in imbracamintea feminina, cat si in cea masculina, devenind un nume foarte respectat si primul mare nume din Hong Kong care are o identitate robusta in industria modei.

brand-ground-zero

Impreuna, cei doi frati, au creat editii limitate de obiecte de imbracaminte si arta, si intr-un timp scurt, talentul si sinergia facandu-i de neoprit, de la schitare pana la produsele finale.

Cei doi frati, afirma ca spatiul de lucru este o fereastra catre sufletul lor. Atelierul in care lucreaza este situat intr-un spatiu industrial, intr-un colt existand o canapea confortabila, un TV si o biblioteca masiva cu multe carti si reviste de arta, design, cultura pop si moda.

Info&Foto: www.zerolaboratory.com

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *