Blog splendida

HomeBlog splendidaRespect si Corectitudine fata de Client – Claudia Paise – Manager Salon de Infrumusetare Migoto Spa
Respect si Corectitudine fata de Client – Claudia Paise – Manager Salon de Infrumusetare Migoto Spa

Respect si Corectitudine fata de Client – Claudia Paise – Manager Salon de Infrumusetare Migoto Spa

Migoto Spa – un nume oarecum neobisnuit pentru un salon de infrumusetare, dar care exprima perfect ceea ce defineste acest loc, prin intermediul serviciilor oferite, atmosferei si in primul rand, a oamenilor care lucreaza aici.
Este de ajuns sa intri o singura data in acest loc si sesizezi diferenta: o atmosfera calda si intima, muzica relaxanta, oameni primitori si un cadru care completeaza perfect cele mentionate.
Claudia Paise – manager al salonului de infrumusetare Migoto Spa, a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu, pentru a ne dezvalui din “secretele” acestui minunat loc.

De unde numele de Migoto si ce anume semnifica?
Numele Migoto a venit in urma dorintei de a fi altfel – in primul rand, dar si din pasiunea pentru cultura Japoneza. In limba japoneza, Migoto inseamna “frumos”.

Cand s-a deschis salonul?
Pe data de 17 august 2009 a fost inaugurarea oficiala.

Care sunt serviciile „de traditie” oferite de salon?
Serviciile “de traditie” sunt masajele de relaxare, cosmetica, manichiura, coaforul. Spun ca sunt de “traditie”, pentru ca aceste servicii s-au regasit in saloanele de infrumusetare dintotdeauna.

Se observa o deschidere a oamenilor la serviciile noi oferite?
Da, pot spune ca se observa, desi dupa parerea mea, se poate si mai bine, pentru ca in orice domeniu apar tehnici sau proceduri noi, iar clientul  ar trebui sa caute acel “ceva” in permanenta.

Ce recomanda Salonul Migoto ca salon de infrumusetare?
Respectul si pasiunea cu care lucram zi de zi.

Ce inseamna o zi normala de lucru la Migoto Spa?
O zi normala la Migoto Spa inseamna o zi minunata, relaxanta, alaturi de oameni calzi, frumosi si infrumusetati.

Ce considerati ca aveti in plus fata de alte saloane?
Am sa fiu modesta. In primul rand, amenajarea nu este una clasica, muzica relaxanta, linistea, serviciile de calitate si … respectul pentru clientii nostri.

Care este cea mai realizare pe plan profesional a salonului, cea mai mare performanta?
Sunt multe realizari profesionale, dar cred ca de fapt, cea mai importanta, este de departe fidelitatea clientilor nostri.

Carui tip de public/oameni va adresati?
Tuturor celor ce iubesc frumosul (Migoto).

Se face o consiliere cand un client apeleaza sau foloseste prima oara un serviciu?
Bineinteles. Clientul este informat despre serviciul ales, indicatii – contraindicatii, dar si rezultatele reale ce pot fi atinse.

Oferiti multe servicii, unele „traditionale”, altele in plin trend! Ce inseamna sa tii pasul cu tot ce este nou? Este dificil sau e o simpla informare?
Nu pot spune ca este dificil, dar nici ca este o simpla informare. Pentru a tine pasul cu ce este nou, trebuie sa vrei, sa iti placa, sa iubesti ceea ce faci, sa investesti timp si finante.

Povestiti-ne o intamplare amuzanta petrecuta la salon!
Sunt multe, dar cred ca cele mai dese sunt oferite de domnii ce vin sa achizitioneze un Voucher Cadou pentru doamnele din viata lor si atunci cand sunt pusi in fata multitudinii de servicii se simt pierduti, nestiind ce sa aleaga si cam de fiecare data, ajung la concluzia ca e mai simplu sa le lase pe dansele sa aleaga.

La ce servicii considerati ca excelati?
Ce pot sa raspund … la toate? Si asta pentru ca asa e.

Ce este important pentru o femeie in cadrul unui proces de infrumusetare si care sunt lucrurile esentiale pe care trebuie sa le aiba o femeie din ziua de astazi?
Important este sa fie foarte bine informata si nu de la prietene – care pot avea diferite experiente, ci din surse diferite, sa stie exact ce isi doreste, dar totusi, sa aiba asteptari realiste. Lucruri esentiale … in afara de eleganta naturala si educatie, e absolut necesar sa fie ingrijita si aici intra, toate produsele de ingrijire de acasa. Vizitele in salonul de infrumusetare nu sunt indeajuns daca nu facem nimic acasa, astfel incat rezultatele sa se pastreze in timp.

Personal, ce servicii va plac cel mai mult sa faceti?

Masaj, Remodelare, Coafor, Cosmetica. E normal sa ador fiecare serviciu in parte, chiar daca nu am timp sa ma bucur de ele atat de des pe cat as vrea.

Aveti servicii unde exista programari in permanenta sau mai des comparativ cu altele? Si daca da, care ar fi acestea?
Mi-e greu sa spun … poate la masaj si remodelare corporala pot spune ca exista programari in permanenta – fie vara, fie iarna, dar si celelalte servicii sunt la fel de solicitate.

Procentual, cate femei si cati barbati vin la salon?
60 % doamne si 40 % domni.

Unde se indreapta procesul de infrumusetare pentru o femeie?
Spre bine – tehnologii de ultima generatie, proceduri inovatoare si produse de cea mai buna calitate.

Care sunt criteriile pe care le respectati in relatia cu clientii?
Informarea corecta, respectul si corectitudinea.

Daca o femeie are o suma de bani fixa pecare vrea sa o investeasca pentru infrumusetarea personala si vine la Migoto Spa, ce ii recomandati? Care sunt prioritatile?
Se intampla foarte des acest lucru si prioritatile noastre sunt: rezolvarea “problemei” pe care clienta considera ca o are prin procedurile ce pot fi combinate, astfel incat rezultatele sa fie cele mai bune – incadrandu-ne in bugetul initial. Tocmai de aceea, facem si Pachete Personalizate ce tin cont de bugetul, timpul si dorintele clientei.

Va faceti reclama … cat de mult conteaza acest lucru pentru salon ?
In primii 2-3 ani nu am avut niciun fel de reclama, deoarece am plecat la drum cu o baza de clienti dar acum, cand avem proceduri noi, simtim nevoia sa le facem cunoscute. Reclama este o investitie doar ca sa se stie de existenta ta ca salon, dar clientii vin doar din reclama prin viu grai. Un client multumit este cea mai buna, eficienta si trainica reclama.

Care sunt principiile dupa care va ghidati activitatea si organizarea salonului de infrumusetare ?
Respect si Corectitudine fata de client.

Ce este cel mai important in relatia cu clientii?
Importanta este comunicarea foarte buna intre noi si client, astfel incat sa putem avea cele mai bune rezultate si clientul sa obtina ce doreste in cele mai bune conditii.

Personalul salonului este instruit in mod constant sau doar cand necesita situatia?
Personalul salonului este atent ales, cu pregatire superioara si instruirea se face periodic deoarece, asa cum am mai spus, mereu apar lucruri noi dar mai ales, mereu ai cate ceva de invatat fie si din propriile greseli.

Ce ar trebui sa evite o femeie din multitudinea de sfaturi sau informatii pe care le primeste/citeste aproape zilnic?
Ooo…este un subiect foarte sensibil si as putea vorbi despre asta ore in sir. Doamnelor/domnisoarelor, evitati sa credeti tot! Nimic nu este spectaculos, cu rezultat imediat sau fara contraindicatii. Ar fi foarte multe de evitat:  de la cremele miraculoase care “sterg” ridurile, la sampoanele sau serumurile de par care trateaza varfurile despicate (nu exista asa ceva!), pana la pastilele de slabit sau gelurile de dus/creme de corp, ce te slabesc miraculous. Sunt multe … foarte multe.

Care sunt prioritatile unui manager vis a vis de organizarea salonului de infrumusetare?

Personal foarte bun, ambianta placuta, preturi rezonabile, proceduri si tehnici noi, corectitudine si faptul ca intotdeauna, clientul sa fie multumit.

Exista vreo reteta a succesului in acest domeniu?
Cred ca reteta succesului (in orice domeniu) este Pasiunea pentru ce faci (sa nu facem ceva doar pentru bani, ci pentru ca iubim ce facem) si multe ore de munca.

 

Interviu in exclusivitate extras din Revista Famost – Editia Iunie 2014 !

Leave a comment


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Famost, Romania

office@famost.ro

Famost.Ro © Toate drepturile rezervate, in conformitate cu Legea nr. 84/1998, rep. 2010, privind marcile si indicatiile geografice, si Legea 129/1992, rep. 2002, privind protectia desenelor si modelelor industriale (OSIM)
»