Interviu Gabriel’s Fashion : Moldoveanu Stefan – Marketing Gabriel’s Fashion

Vestimentatie

Interviu Gabriel’s Fashion : Moldoveanu Stefan – Marketing Gabriel’s Fashion

6

www.FAMOST.ro : De unde inspiratia pentru numele Gabriel’s Fashion?

Gabriel’s Fashion : Numele este inspirat dupa cel a sotiei – Gabriela, cea care se ocupa de partea creativa.

F : Aveti un anume motto sau principiu pe care il urmati?

GF : Motto nu, iar ca principiu, facem tot posibilul sa ne respectam clientii, pentru ca ei sa vina cu inima deschisa in continuare. Nu facem o simpla vanzare sau o simpla schita! Noi ne consiliem clientii, de la textura materialului si daca este potrivit designului dorit, pana la culoare si accesorii: impletim dorinta lor cu experienta noastra. Respectandu-ti clientul, il vei fideliza si vei avea rezultate constante in timp!

F : Ce inseamna moda pentru dvs?

GF : Educatie. Lucruri care abia acum incep sa fie puse in aplicare, lucruri care abia acum incep sa se invete. De la lucrurile esentiale de a asorta o haina, pana la modul de a purta un accesoriu.

F : Cum ati defini o capitala a modei?

GF : Nu exista asa ceva! Oare exista oras fara suburbii?

F : Cand v-ati dat seama ca vreti sa faceti acest lucru?

GF : A fost o situatie legata de conjunctura, datorita sotiei, dar care mi-a placut si mie. Este foarte important sa iti placa ce faci! Daca sotia se ocupa de design si creatie, de managementul atelierului de coordonarea persoanelor care lucreaza, eu ma ocup de marketing si “exploatez” talentul ei, facandu-l vandabil.

F : Care a fost primul articol vestimentar pe care l-ati creat?

GF : Au fost mai multe articole create, am inceput de la zero, cu capital zero, achizitionarea echipamentelor facandu-se in timp. Daca la inceput lucram cu o masina de cusut casnica, dupa ce am achizitionat doua masini de cusut profesionale, productia s-a triplat.

F : Cum realizati o vestimentatie?

GF : In momentul in care vine un client cu o idee predefinita, o fotografie si/sau vizeaza un anumit material, il consiliem, ii explicam punctul nostru de vedere si trecem la realizarea propriu zisa. Putem crea orice, respectam tendintele, dar ramanem ancorati in acelasi timp in realitate.

F : Care sunt cele mai importante realizari Gabriel’s Fashion?

GF : Realizari avem multe, dar pe noi ne intereseaza si suntem caracterizati de o constanta in activitate.

F : Care sunt designerii preferati?

GF : Nu am un designer preferat in mod special, dar imi plac creatiile Eli Laslean, Ingrid Vlasov, Irina Schrotter.

F : De unde va achizitionati materialele si tot ce aveti nevoie pentru creatii?

GF : De la diversi furnizori din tara, producatori sau importatori.

F : Ce credeti ca face ca un articol de imbracaminte sa fie de calitate?

GF : Calitatea tesaturii si foarte importante sunt finisajul si croiala.

F : Ce conteaza cel mai mult pentru dvs. in ceea ce faceti?

GF : In conditiile economice actuale, faptul ca ne mentinem pe piata este o mare realizare.

F : Cum va pregatiti pentru o sedinta foto sau pentru un show?

GF : Totul se face din timp, atentie la detalii, si cu ajutorul parteneriatelor de tip barter cu modele, fotografi, make up artisti. Dupa cum am mentionat mai devreme, datorita situatiei economice actuale, nu poti organiza un eveniment de anvergura de unul singur si nici nu poti chema oameni pentru o prezentare de 10 – 15 minute.

F : Ce sfaturi aveti pentru designerii aspiranti?

GF : Sa iasa din anonimat, sa se miste, sa se promoveze! In ultimul timp, se vede totusi o reintinerire si in aceastra industrie.

F : Care este culoarea preferata?

GF : Nu am o culoare preferata, dar prefer culorile vii, pastelurile.

F : Cum definiti stilul dvs in design?

GF : Stilul nostru este dictat de tendintele strazii, pastram legatura cu clientii, suntem in permanent contact cu ei. Stilul si tendintele ne sunt date de clientii care ne calca pragul. Luam pulsul acolo unde trebuie!

F : Cum credeti ca puteti incuraja clientii sa se ataseze emotional de creatiile dvs?

GF : Avem un portofoliu de clienti datorita seriozitatii si promptitudinii noastre, relatii cladite in timp. Mai mult, pentru clientii fideli, am reusit sa rezolvam situatii de urgenta in adevaratul sens al cuvantului.

F : Credeti in a doua viata a hainelor?

GF : Nu! Hainele trebuiesc schimbate, DAR, cred in revenirea tendintelor.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *