Jean-Claude Ellena-invitat special Fragranze 2019

Media

Jean-Claude Ellena-invitat special Fragranze 2019

Influenta sa asupra industriei de parfumerie a fost extraordinara ...
286

Jean-Claude Ellena este unul dintre marii maestri ai parfumeriei artistice. Influenta sa asupra industriei de parfumerie a fost extraordinara, nu doar din punct de vedere estetic, ci si la nivel tehnic si intelectual. In cursul carierei sale, Ellena a dat viata creatiilor olfactive pentru numerosi clienti importanti care, fara indoiala, au intrat in istorie.

Operele sale olfactive si o serie de imagini care privesc viata si cariera maestrului, vor fi in centrul unei instalatii experimentale in zonele Stazione Leopolda. In timpul lui Pitti Fragranze, va avea loc si o conversatie / interviu care nu trebuie ratata, condusa de Chandler Burr – curatorul proiectului – narand povestea evaziva a parfumurilor Ellena. Dupa experientele sale timpurii, lucrand cu un producator de uleiuri esentiale in Grasse, cariera lui Ellena ca nas a inceput in primul rand la Givaudan si apoi a continuat cu Haarmaan & Reimer, care ulterior a devenit Symrise.

Apoi si-a pus numele pe clasice, ca A First pentru Van Cleef & Arpels, Declaration for Cartier, Eau Parfumee au The Vert pentru Bulgari, Dia pour Femme pentru Amouage, Colonia Assoluta (cu Bertrand Duchaufour) pentru Acqua di Parma, Angeliques sous la Pluie si L’Eau d’Hiver pentru Frederic Malle si Ambre Extreme pentru L’Artisan Parfumeur.

In 1990, Jean-Claude Ellena a fost unul dintre fondatorii Osmotheque, Louvre de parfum avandu-si radacinile in Versailles. La inceputul anilor ‘90 a inceput sa lucreze cu The Different Company pentru care a creat Bergamote, Bois d’Iris, Bergamote, Osmanthus si Rose Poivree.

Cariera lui Jean-Claude Ellena a avut parte de o schimbare la 90 de grade in anul 2004, cand a devenit nasul oficial al lui Hermes, creand zeci de parfumuri – dintre care unele au devenit legendare, precum Terre d’Hermes.

Cu o cariera de peste patruzeci de ani, Jean-Claude Ellena sustine ca modus operandi-ul sau pune complet deoparte orice intrare de marketing si isi urmeaza singur instinctul. Pentru ca, pentru a rationa cu privire la viitor (si deci si in prezent), trebuie sa fii creativ.

Info&foto: pittimmagine.com

Comments are off this post!