Kasta Morrely Fashion Week noiembrie 2018 ziua a II-a

Media

Kasta Morrely Fashion Week noiembrie 2018 ziua a II-a

Momente din ziua a doua de festival
247

Editia a saptea a Festivalului Industriilor Creative Kasta Morrely Fashion Week noiembrie 2018, prin prezenta in sala de spectacol in fiecare seara a unui public numeros de la inceput si pana la sfarsit, a reprezentat o confirmare a interesului si succesului de pana acum al acestui proiect dedicat promovarii industriilor creative.

Ne-am bucurat sa constatam impactul educational si stimulativ previzibil al festivalului Kasta Morrely Fashion Week. Avand si calitatea de evaluatori calificati in domeniul industriilor creative am realizat la fiecare editie o analiza de impact educational si de imagine specifice unui eveniment de interes general. Astfel, pot mentiona cu placere un aspect considerat de colectivul nostru foarte important. Pana la organizarea si desfasurarea festivalului Kasta Morrely Fashion Week acest tip de eveniment complex bianual se desfasura constant numai la Bucuresti. Dupa cativa ani, analizandu-se impactul de imagine pentru Iasi, am trezit ambitia si altor orase ale Romaniei pentru a organiza fashion week-uri. Este o actiune laudabila care va avea rezultate deosebite in promovarea nationala si internationala a acelor orase daca fashion week-urile vor fi organizate in standardele de competente si calificare cerute de acest gen foarte complex de activitate. Pentru noi reprezinta materializarea viziunii noastre de a contribui prin puterea exemplului la dezvoltarea domeniului industriilor creative in Romania.

a declarat Diana Alexandroae, presedinte Kasta Morrely.

A doua seara Kasta Morrely Fashion Week, ed. VII, a inceput spectaculos cu prezentarea de moda a binecunoscutul brand iesean NANETTE. Cu peste 25 de ani de activitate Nanette este un simbol al designului iesean pe scena modei romanesti de top.

MINELI a prezentat cu un succes deosebit colectia aniversara “X for Mineli”. Modelele atipice de incaltaminte “X for Mineli” mixeaza texturi eclectice precum pielea de sarpe naturala, animal printurile, pielea de ponei si materiale textile stretch cu diverse imprimeuri avangardiste.

FELICIA ARON a lansat prima colectie de rochii de mireasa, ce s-a remarcat prin tinute cu accente unice, avand o nota de inedit prin faptul ca jocurile de linii si elementele florale subliniaza finetea, dar si indrazneala tinutelor realizate in atelierul fElis.

SEROUSSI IASI a prezentat la aceasta editie colectia toamna-iarna 2018 compusa din produsele sezonului: costume office, sacouri casual, paltoane si accesorii precum manusi din piele, fulare din lana sau esarfe din matase.

Organizatorii au pregatit pentru BETTY ICE partenerul principal Kasta Morrely Fashion Week un moment special ce a devenit deja o traditie a festivalului. Manechine imbracate in blanuri scumpe si balerine au transpus spectatorii intr-o lume de basm in care eroina spectacolului scenic a fost inghetata Betty White Cheesecake, un produs premium in editie limitata pentru sezonul de iarna.

KASTA MORRELY JUNIOR a prezentat pe podiumul festivalului un nou moment impresionant de Teatru de Moda®.

SAHRA DESIGN din Constanta a prezentat colectia mama – fiica ”Nostalgia”, prin care designerul Ina-Ela Ismail a evidentiat trasaturile femeii secolului nostru.

KAYA DESIGN by KALINA STOYANOVA din Bulgaria a fost prezenta cu o colectie inspirata de frumusetea naturii, cu un design modern, calitate premium a materialelor si atentie deosebita pentru detalii.

UNIVERSITATEA NATIONALA DE ARTE DIN IASI, Facultatea de arte vizuale si design, a incantat publicul spectator prin creatiile studentei Andreea Timofte ce a prezentat colectia “Sinidisis”, care evoca ideea de suflet ce calatoreste intre doua lumi, iar Irina Ioana Vasiliu a prezentat colectia “Habitat” al carei concept urmareste legaturile individului cu diferitele medii de viata. Studentii au fost coordonati de conf. univ. Cornelia Brustureanu.

ANDALEYA din Rep. Moldova s-a remarcat printr-o colectie definita de minimalism, rafinament si eleganta.

Seara a doua de festival a fost incheiata de binecunoscutul designer iesean JULIA TOADERS, ce a prezentat o colectie pentru femeile sofisticate iubitoare de arta.

Organizatori si parteneri principali: Asociatia Kasta Morrely, Compania BETTY ICE si Primaria Municipiului Iasi.
Official hair style partner: ESTEL, Official make-up partner: Make-up and Beauty by Gabriela.
www.facebook.com/KastaMorrelyFashionWeek