Kinesis la OneGym

Sanatate

Kinesis la OneGym

8

Beneficiaza de toate avantajele unui antrenament complet cu aparatul Kinesis la OneGym!

Ce exercitii poti face cu kinesis ?

  1. Fluturari pentru piept la aparatul Kinesis
  2. Ramat pentru spate la aparatul Kinesis, din fandare
  3. Fluturari la spate pentru deltoidul posterior
  4. Fandari la aparatul Kinesis
  5. Ramat pentru spate la aparatul Kinesis
  6. Rotiri (tortionari) de trunchi pentru abdomen
  7. Flexii pentru biceps la aparatul Kinesis
  8. Fluturari laterale pentru umeri la aparatul Kinesis
  9. Fluturari pentru piept
  10. Fluturari la spate pentru deltoidul posterior

Fotografiile sunt prezentate ca nota informativa, ele urmand a fi executate in functie de necesitatile fiecaruia si sub indrumarea antrenorului!

Tonifica si dezvolta musculatura pieptului. Exercitiu care foloseste practic, tot segmentul de contractie al pectoralilor.

Este un exercitiu de baza din antrenamentul spatelui. Solicita atat marele dorsal cat si rotundul mare si mic.

Exercitiu complementar pentru antrenamentul umerilor. Solicita deltoidul posterior si intr-o masura mai mica, deltoidul mijlociu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Exercitiu de baza pentru antrenamentul picioarelor. Exercitiul este folosit indeosebi, ca mijloc de pregatire coapsa si fesieri.

Este un exercitiu de baza din antrenamentul spatelui. Solicita atat marele dorsal, cat si rotundul mare si mic.

Unul dintre cele mai utilizate exercitii pentru oblicii abdominali. Torsionarile de trunchi sunt foarte versatile si pot lua diferite forme, in functie de nivelul de pregatire al executantului.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Exercitiu principal pentru dezvoltarea bicepsului. Executate la aparatul Kinesis, tensiunea musculara este continua.

Exercitiu complementar pentru antrenamentul umerilor. Solicita deltoidul mijlociu si intr-o masura mai mica deltoidul anterior.

Tonifica si dezvolta musculatura pieptului. Exercitiu care foloseste practic, tot segmentul de contractie al pectoralilor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Exercitiu complementar pentru antrenamentul umerilor. Solicita deltoidul posterior si intr-o masura mai mica deltoidul mijlociu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Antrenament efectuat de Vasiliu Constantin Alexandru – antrenor www.one-gym.ro | Foto : FAMOST

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *