Metropolitan chic este ultima colectie semnata de Ruxandra Antochi, pentru ca indiferent de anotimp si vremurile in care traim, brandul Bluzat este atent la nevoile femeilor si le propune si in acest sezon creatii moderne, menite sa ofere un plus de confort. Bluzat propune in continuare seturile monocromatice, croiurile avangardiste si asimetrice.
In materie de culoare exista 2 categorii antitetice : o paleta de culori neutre, calde, unde predomina bejul si o paleta de culoare anti – neutra, cu influenta neon, unde s-au folosit culori stridente.
Avem si un scurt interviu cu Ruxandra Antochi, fondatoarea brandului.
Ai lansat colectia – iarna intitulata „Metropolitan chic„. Ce ne poti spune despre ea?
Da, tocmai am lansat colectia de Toamna/Iarna pe care am numit-o “Metropolitan Chic”. Aceasta colectie este inspirata de tumultul oraselor, stilul de viata agitat, cultura si necesitatea femeii de a fi impecabila in orice situatie. Este o colectie orientata catre nevoile doamnelor si in acelasi timp ofera o gama variata de produse, croiuri complexe si o paleta de culoare pentru toate gusturile.
Cat timp a durat realizarea acestei colectii?
O colectie in general dureaza aproximativ trei luni. Cea mai importanta parte a unei colectii este aceea metodologica, deoarece noi designerii trebuie sa intelegem ce se cere, ce nevoi exista, ce trenduri trebuie abordate si la nivel tehnic ce tesaturi sau croiuri sunt cele mai potrivite. Ultima parte dar nu cea din urma, este prototiparea, unde din nou se acorda extrem de multa importanta. La Bluzat, prototipurile sunt probate si purtate inainte de a fi propuse publicului, tocmai pentru a ne asigura ca oferim croiuri care sa permita flexibilitate, care sa fie comode si usor de purtat.
Care este publicul tinta pentru aceste creatii semnate de tine?
Spre marea noastra bucurie, de la sezon la sezon, nisa brandului se mareste. Daca in anii anteriori ne raportam unei categorii de femei cu varste cuprinse intre 28-40 de ani, astazi ne raportam si domnisoarelor mult mai tinere din categoria adolescentelor.
Ce materiale ai folosit pentru aceasta Metropolitan chic?
Tricot si stofa. Anul acesta este despre tricot. Il veti vedea pretutindeni si evident ca si noi la Bluzat ne-am aliniat acestei tendinte. Am folosit mai multe tipuri de tricot, care contin bumbac sau lana, aici fiind influentata textura acestora. In ceea ce priveste tricotul avem o paleta de culoare neutra. Predomina bejurile si culorile deschise, nu foarte indraznete.Pe parte de stofa, avem culori mult mai indraznete, culori neon, inspirate de anii 2000.
Unde putem vedea si achizitiona creatiile semnate de tine?
Creatiile Bluzat se pot achizitiona de pe site-ul www.bluzat.com. De asemenea, pastram o legatura frumoasa cu clientele noastre si pe social media. Atat pe Facebook cat si pe Instagram, clientele noastre pot vedea continut de styling sau cum sa poarte un produs Bluzat.
Care este povestea brandului tau si cum a inceput ea?
Brandul s-a nascut din dorinta mea de a satisface anumite nevoi, care initial au fost mai mult personale. Am fost intotdeauna destul de critica in ceea ce priveste moda si ceea ce se vindea pe standere. Datorita acestei nevoi de a imbraca altceva, ceva diferit, am inceput sa creez haine pentru mine, care ulterior au fost extrem de apreciate, moment in care am realizat ca exista o nisa de femei cu aceleasi nevoi pe care le aveam si eu. De aici a pornit motivatia mea sa creez si sa ofer solutii practice doamnelor si itemuri de design. Cum am mai spus, brandul Bluzat este despre noi femeile si nevoile noastre.
De cat timp creezi?
Cred ca mai mult decat sa creez, observ, analizez, fac research si ma informez. Mai mult decat creativitatea, pentru mine primeaza partea pragmatica si sunt de parere ca a conduce un business fashion, inseamna a fi un bun observator. Ne intoarcem din nou la cele spuse mai sus. Este important sa intelegem intotdeauna ce se cere. Insumat, brandul Bluzat are 5 ani de cand activeaza.