Nicoleta Badiu-manager Divino Ballroom

Media

Nicoleta Badiu-manager Divino Ballroom

88

Nicoleta Badiu insumeaza multe calitati, cuvintele fiind de prisos in fata realizarilor si cand, inainte de toate – rezultatele sunt cele care au ultimul cuvant de spus. Manager al Divino Ballroom si Divino Summer, Nicoleta Badiu reuseste sa imbine intr-un mod de invidiat aceasta functie, cu viata de familie, cu politica si multe alte activitati, reusind sa exceleze in tot ceea ce face si unde se implica.

Ne plac astfel de oameni, din multe considerente – faptul ca reusesc sa arate ca se poate, dorinta continua de evolutie, faptul ca pot fi un exemplu pentru noi ce ne poate inspira – fiind doar cateva. Ne bucuram ca o avem in aceasta editie alaturi de noi pe Nicoleta Badiu, cu care am purtat un frumos dialog despre ce inseamna sa fii manager in aceasta activitate si ce presupune ea, care este viziunea ei despre aceasta si despre viata in general, care ar fi secretele unei reusite.

Toate acestea, alaturi de alte lucruri din afara sferei profesionale – la fel de interesante, le puteti gasi in urmatorul dialog avut cu Nicoleta Badiu si pe care, va invitam sa il parcurgeti in urmatoarele randuri.


Machiaj : Mihaela Alexandru | Hairstyle : Aurelia Aurora


Buna, Nicoleta si bine ai venit in paginile revistei noastre!
Buna! Multumesc pentru invitatie!
Au existat emotii in momentul in care ai preluat functia de manager?
Oho! Bineinteles ca au existat emotii. Dupa parerea mea, fara emotie si suflet, nu ies lucrurile asa cum trebuie. Un om fara emotii, este un om lipsit de viata!
Viata insasi este o emotie continua.
De unde aceasta implicare a ta intr-un astfel de domeniu, foarte solicitant de altfel in perioadele de varf, mai bine zis – in perioadele in care evenimentele sunt destul de dese?
Sunt o persoana destul de activa, zic eu si datorita acestui fapt, mereu sunt in cautarea de a face lucruri noi, de a face mai mult. Da, este un domeniu destul de solicitant … Implica lucrul cu oamenii, ceea ce insemna dorinte diferite, nevoi diferite si exigente. Insa, in acelasi timp, simt ca ei ma dezvolta pe mine in ceea ce fac. In perioadele – asa numite de varf, este un pic mai greu, dar nu imposibil. Am si perioadele in care imi incarc bateriile, ca sa zic asa.
Din punct de vedere profesional, ceea ce faci acum are legatura/ continuitate cu activitatile anterioare?
Nu exista legatura in ceea ce fac la serviciul principal de 8 ore pe care il fac si managementul celor doua restaurante. Poate ca singura legatura ar fi tot oamenii.
Ca manager al Divino Ballroom si Divino Summer, care iti sunt atributiile? Ce faci tu concret?
Un manager face tot pentru proiectul in care este implicat. Personal, ma ocup de promovare, semnarea contractelor, pregatirea evenimentelor, personal … etc.
Nu trebuie sa iti scape nimic din vedere pentru ca lucrurile sa functioneze.
Locatiile, din punct de vedere estetic arata foarte bine si se deosebesc de la distanta de altele cu profil asemanator. Cu toate acestea, cum faceti sa atrageti noi clienti pentru evenimente, indiferent de natura lor?
Da, asa este – locatiile noastre arata foarte bine si asta nu o spun doar eu, ci o spun clientii nostri care odata veniti, constata ca nu mai au de imbunatatit nimic, lucru care ar insemna cheltuieli suplimentare pentru ei. In astfel de bussines, trebuie sa fii diferit in tot pentru a atrage clientii catre tine.
Eu cred ca, in primul rand, ii atragem catre noi prin calitatea serviciilor oferite si aici pot enumera cateva dintre ele: de la consultanta, calitatea produselor culinare, deschiderea catre orice isi doresc clientii nostri, asistenta din partea bucatarului sef – care ii ajuta atunci cand isi doresc altceva decat le oferim noi in luarea celei mai bune decizii, amabilitatea personalului pe toata durata evenimentului si exemplele pot continua.
Cu ce va detasati de celelalte restaurante? Care va sunt atuurile?
Eu zic ca ne detasam prin tot. Si asta nu este usor, deoarece oferta in materie de restaurante pentru evenimente in orasul nostru este destul de mare, insa, incercam si cred ca reusim sa fim diferiti prin tot ce le oferim; iar mare parte din aceste diferente, recunosc ca o luam chiar din cerintele clientilor nostri. Cu alte cuvinte, invatam continuu de la fiecare eveniment.
Sunt prezenta de la semnarea contractului si pana la iesirea clientilor nostri din locatie de 5 ani. Este o obisnuinta sa primesc felicitari si multumiri, insa nu ezit niciodata in a cere feedback-ul negativ. De cele mai multe ori, nu exista negativ, insa atunci cand se intampla, corectam si invatam cu totii.

Manager al Divino Ballroom si Divino Summer, Nicoleta Badiu reuseste sa imbine intr-un mod de invidiat aceasta functie, cu viata de familie, cu politica si multe alte activitati.Care sunt serviciile pe care le puteti oferi in momentul in care un potential client isi doreste sa organizeze un eveniment la voi?
Oferim toate serviciile necesare organizarii unui eveniment indiferent ca este nunta, botez, zi de nastere, team building, revelion …
Avem doua locatii: una cu un minim de 70/ maxim 120 de persoane si una de 120/ maxim 170 persoane, urmand sa mai deschidem o locatie de 170 plus.
Cum crezi ca ai putea sa iti fidelizezi o parte din clientela?
Fidelizarea clientilor o facem prin calitate. Avem clienti care au revenit in locatia noastra chiar si de 3 ori, ceea ce inseamna ca le-am indeplinit toate dorintele si au fost foarte multumiti. Eu, personal, ma inclin in fata lor si le multumesc!
Principalul mod de a ne face reclama pe piata, reiese din participarea ca si invitati la evenimente organizate de noi si apoi recomandarea catre prieteni, cunostinte din partea celor care au colaborat cu noi.
Din experienta asimilata pana in momentul de fata, consideri ca publicul a evoluat? Este mai pretentios? Mai atent la detalii? Cum veniti voi in intampinarea anumitor doleante?
Clar! Publicul evolueaza continuu, mult si repede. Imagineaza-ti ca o viitoare mireasa cauta mult pana se hotaraste cum vrea sa fie nunta ei!
Iar noi profitam din asta si invatam, evoluam prin clientii nostri.
Ce iti doresti sa fi facut pana acum pentru aceste doua locatii pe care le gestionezi si nu ai reusit?
Cand imi doresc ceva, fac. Am tot sprijinul, sustinerea si libertatea de a lua decizii privitoare la managementul celor doua locatii. Fiind o piata in continua evolutie, mereu este de facut ceva de imbunatatit si de adus elemente de noutate. Lucram continuu la asta!
Am reusit sa fac ce mi-am propus. Insa imediat ce imi vin si alte idei, nu ezit sa le pun in aplicare.

Care ar fi cele mai dificile probleme cu care s-a confruntat Nicoleta Badiu de cand a preluat functia de manager?Care ar fi cele mai dificile probleme cu care s-a confruntat Nicoleta Badiu de cand a preluat functia de manager si cum le-ai depasit?
Este mult spus – cele mai dificile probleme cu care m-am confruntat. De regula, nu avem probleme. Si daca apare o asa-zisa problema, cu siguranta o rezolvam in cel mai profesionist mod.
Cum ar arata din punctul tau de vedere, in mod ideal, Divino Ballroom, respectiv Divino Summer? Sau ce ti-ai dori tu sa implementezi?
Lucrurile de calitate se fac cu costuri pe masura. Noi am platit calitatea si avem doua locatii, zic eu, la standarde destul de inalte. Designul lor este unul diferit de restul locatiilor din Galati. Faptul ca oamenii aleg sa colaboreze cu noi, ne confirma ceea ce afirm eu. Si ne adresam unui public destul de pretentios.
Din experienta asimilata pana in momentul de fata, care sunt secretele pentru ca o femeie sa se descurce in acest domeniu? Ai identificat anumite elemente esentiale?

Continuarea interviului, in revista Famost editia februarie 2020 GRATUITA aici!

Comments are off this post!