Noria Anis. De vorba cu Georgiana Rosca, fondator

Cum si cand a inceput povestea brandului Noria Anis de Georgiana Rosca?

Cum si cand a inceput povestea brandului Noria Anis de Georgiana Rosca?

Noria Anis a aparut in 2019, din dorinta mea de a face urmatorul pas pentru o pasiunea pe care o aveam de mult timp. De mica am fost atrasa de designul vestimentar, dar perspectivele unei profesii creative mi s-au parut nesigure si am ales sa ma indrept catre un alt domeniu.

Eu am un master in Finante Corporative si o experienta de 7 ani intr-o multinationala din FMCG. Acolo am avut ocazia sa lucrez in mai multe departamente. Aceasta experienta m-a ajutat sa inteleg mai bine toate “palariile” pe care trebuie sa le port, pentru a acoperi toate departamentele necesare functionarii unui business.

Daca partea de business nu imi era straina, tot ce a presupus domeniul modei a trebuit sa invat de la 0. Am urmat cursuri de la design vestimentar, la proiectare vestimentara si pana la cursuri de business in industria de fashion.

De unde vine numele brandului?

Imi doream ca numele sa reflecte esenta brandului – feminitate si naturalete, iar Noria Anis a pornit initial de la o anagrama. Noria te duce cu gandul la visare si la ceva feminin, iar Anis (anise, anason in eng.) este sarea si piperul.

Care este sloganul pe care il transmite Noria Anis?

Fii increzatoare in forta ta feminina!

Esenta brand-ului Noria Anis este de a sustine si de a incuraja femeile sa fie increzatoare in forta lor feminina.

Cum arata cea mai noua colectie?

Cea mai noua colectie se numeste “Imaginary Garden” si este inspirata de zona Provence si gradinile din acea regiune. Colectia este compusa din articole versatile, cum ar fi rochii-camasa, rochii lejere in clini si centuri asortate, rochii din bumbac brodate, dar si accesorii lucrate in totalitate manual.
Din punct de vedere cromatic, colectia ”Imaginary Garden” propune tonuri si printuri feminine, care aduc o nota optimista, seninatate si liniste. Culoarea speciala este verdele menta, simbolizand armonie si relaxare.

Elementul de noutate este dat de o noua linie creativa, cea dedicata pieselor de cununie, adaptate pentru mireasa moderna, cu un LOOK relaxat, feminin si natural.

Noria Anis a aparut in 2019, din dorinta mea de a face urmatorul pas pentru o pasiunea pe care o aveam de mult timp.
Georgiana Rosca

Cu ce materiale lucrezi?

Am mare grija in alegerea materialelor. Pe langa partea estetica si selectia acestora pentru a se potrivi pe schitele din colectie, am in vedere si partea functionala.
Lucrez cu materiale premium pe care le import din Europa. Un procent semnificativ din colectiile Noria Anis este ocupat de materiale naturale, iar acum pentru vara, inul si bumbacul sunt vedetele.

Cum arata femeia care poarta Noria Anis? Unde poarta hainele tale?

Femeia care poarta Noria Anis pune pe primul loc calitatea versus cantitate, se gandeste la impactul pe care il are achizitia respectiva si stie ce implica un produs lucrat cu atentie la detalii. Stie sa imbine naturaletea cu eleganta si alege piese atemporale, care pot fi purtate sezoane la rand.
Piesele Noria Anis pot pivota usor de la birou la o iesire in oras. Femeile pot purta piesele Noria Anis la birou, la un pranz relaxat, la o cina in doi, la un eveniment, seara acasa sau in cadrul unor evenimente speciale, cum ar fi o nunta in gradina, pe o plaja, o aniversare la terasa, o iesire de weekend.

Cum arata experienta de shopping la Noria Anis?

Vreau sa ofer o experinta de shopping cat mai personalizata, de aceea am pornit cu showroom propriu inca de la inceput. Astfel, pe langa faptul ca pot proba tinutele si pot vedea culorile si texturile, beneficiaza si de consiliere din partea mea.

Care este piesa ta favorita?

Din cea mai noua colectie piesa mea favorita este rochia-vesta alba. Este o piesa atemporala ce avantajeaza toate siluetele si poate fi purtata in foarte multe ocazii.

Porti doar hainele create de tine?

Continuarea interviului o gasiti in revista Famost editia iulie 2021 AICI!