Despre modelling

HomeDespre modellingNotiunea de brand in modeling
Notiunea de brand in modeling

Notiunea de brand in modeling

In general, in orice domeniu activezi, cum te comporti, ce arati, modul in care vorbesti, ii determina pe cei din jur sa aiba un anumit comportament fata de tine. Daca de exemplu, esti o persoana mofturoasa, nu trebuie sa te astepti ca cei din jur sa fie draguti cu tine la infinit: toti avem o limita! Acelasi lucru este valabil si in ceea ce priveste modul tau de prezentare!

Brandul – ai idee ce inseamna in cazul modelelor? Detii de exemplu o adresa de email gen anduscumpik270591@yahoo.com sau ceva asemanator? In caz afirmativ, concluzia este simpla: nu stii ce este acela brand! Conform dexonline.ro, brand = marca de produs a unei firme renumite! In marketingul actual, unul dintre cele mai importante elemente ale brandului este recunoasterea numelui, iar tu ca model, ai nevoie in primul rand sa ti se pronunte numele cat mai des posibil, de la agentie, pana la clienti si cei din jur.
In ceea ce priveste adresa de email, nu conteaza cine te ‘gazduieste’ : Gmail, Yahoo, Hotmail, etc, conteaza ca numele tau sa fie inclus in numele adresei si sa arate asa: NumeleTau@……com. Bine, poate te gandesti ca daca adaugi cuvinte ca “profesional”, “model”, te poate ajuta: in niciun caz! Propriul portofoliu si/sau composite card-ul reprezinta exact ceea ce ai tu nevoie sa arati ca esti un model bun si profesionist.

Adresa de email sau orice altceva asemanator – chiar si din retelele sociale, sunt instrumente de comunicare simple, de aceea e nevoie ca tu sa le pastrezi asa cum sunt si sa le folosesti in avantajul tau pentru a-i ajuta pe cei din jur sa-si aminteasca de tine!

Leave a comment


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Famost, Romania

office@famost.ro

Famost.Ro © Toate drepturile rezervate, in conformitate cu Legea nr. 84/1998, rep. 2010, privind marcile si indicatiile geografice, si Legea 129/1992, rep. 2002, privind protectia desenelor si modelelor industriale (OSIM)
»