Sfaturi

HomeSfaturiPutem Evita Stresul Prin Odihna, Exercitii Fizice, Meditatie…Este de Ajuns?
Putem Evita Stresul Prin Odihna, Exercitii Fizice, Meditatie…Este de Ajuns?

Putem Evita Stresul Prin Odihna, Exercitii Fizice, Meditatie…Este de Ajuns?

Este bine stiut ca stresul a devenit astazi unul din factorii care ne afecteaza sanatatea, tensiunea emotionala zilnica ducand la diverse boli de inima, hipertensiune arteriala, migrene, dureri de spate si un sistem imunitar slabit.
Nivelul ridicat al stresului se manifesta la barbati sub forma insomniei, oboselii, depresiei, agitatiei, stari care se pot intoarce impotriva lor prin adoptarea unor obiceiuri nesanatoase ca fumatul, consumul excesiv de alcool, mancatul abuziv sau consumul de droguri. Din pacate, ceea ce pe moment poate fi un compromis, se poate dovedi mai taziu ca fiind nociv si avand consecinte destul de grave asupra starii de sanatate.

Sub influenta stresului, multe din functiile corpului sunt mobilizate, cateodata spre extreme si in functie de situatie, astfel incat corpul sa poata raspunde stimulilor externi si sa faca fata situatiilor cu brio. Iata cateva sugestii pentru a face fata stresului:
Exercitii regulate : exercitiile s-au dovedit a reduce nivelul de stres, eliberand tensiunea, miscarea fizica in general – fiind buna pentru sanatate
Alimentatia si dormitul : o alimentatie corespunzatoare si un somn de 6 pana la 8 ore pe noapte, ajuta corpul sa se recupereze si sa fie pregatit pentru o noua runda
Evita alcoolul si cofeina : acesti doi factori impreuna cu alti stimulenti sunt factori care duc la insomnii, la prelugirea stresului si uneori, la adancirea depresiei
Meditatie : petreceti intre 15 si 30 minute stand in linistite, respirati adanc si goliti-va mintea de ganduri. Practica de asemenea yoga sau un sport mai usor
Gaseste cauzele stresului si rezolva-le : gasind cauzele si rezolvand problemele generatoare de stres, eliberezi tensiunea si energia negativa. Orice situatie isi are rezolvarea
Evita situatiile stresante : incearca sa nu faci cumparaturi in timpul orelor de varf, scurteaza timpul petrecut cu persoanele care iti provoaca stres, evita traficul aglomerat (stresul la volan pentru barbati este de 6-7 ori mai mare comparativ cu cel al femeilor!)
Accepta lucrurile pe care nu le poti schimba! Sunt multe lucruri in viata pe care nu le poti influenta! Oricat te-ai stradui si orice ai incerca, nu poti schimba nimic, accepta acest lucru si incearca sa vezi partea buna!
Limiteaza-te la ce este important! Ierarhizeaza-ti obiectivele, fa intai ce este mai important! Incercand sa faci mai multe lucuri in acelasi timp, poti pierde esentialul adevaratei probleme si de aici, un posibil esec.
Bucura-te de orice reusita! De multe ori, cand avem un succes personal, nu stim sa-l savuram!  Transformati orice reusita intr-o mica sarbatoare si permiteti-va o extravaganta sau indepliniti-va o dorinta! Acest lucru va delimita situatiile, veti fi mai relaxati si pregatiti pentru urmatorul obstacol
Fii ingrijit! Fiind un barbat ingrijit din punct de vedere igienic si vestimentar, denoti siguranta, atitudine si respect! Foloseste un parfum care sa ti se potriveasca, preferabil discret.

Aceste lucruri te fac sa fii sigur pe tine si sa inspiri aceasta si celor din jurul tau. Vei vedea astfel, ca reusesti sa te simti mai putin tensionat, iar activitatile tale cotidiene vor fi mai eficiente.

Leave a comment


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Famost, Romania

office@famost.ro

Famost.Ro © Toate drepturile rezervate, in conformitate cu Legea nr. 84/1998, rep. 2010, privind marcile si indicatiile geografice, si Legea 129/1992, rep. 2002, privind protectia desenelor si modelelor industriale (OSIM)
»