Piaget – traditie in orologie, inovatie, bijuterii

Brand

Piaget – traditie in orologie, inovatie, bijuterii

13

[trendmag_dropcap class=”kopa-dropcap style-1″]I[/trendmag_dropcap]ntr-un mic sat din Elvetia – La Cote-aux-Fee, Georges Edouard Piaget a inceput sa schiteze, ceea ce peste cateva decenii avea sa devina semnatura unui brand de lux, in mod special a orologeriei. Piaget este actualmente o companie elevetiana de lux care apartine grupului Richemont, fiind infiintata in 1874 de Georges Edouard Piaget, care a inceput ca o afacere de familie si care a luat amploare destul de rapida. Faima acestuia a crescut foarte repede, tot ce era facut sub semnatura lui, devenind in scurt timp, un simbol al calitatii neegalate.
In 1911, fiul sau – Timothee Piage, a preluat afacerea, pasiunea si atentia deosebita spre calitate a acestuia, ducand traditia mai departe. Un pas important, a fost facut in 1943, cand a fost inregistrata marca, un moment crucial in istoria acestui brand. Din acel moment, numele Piaget a inceput sa vanda ceasuri sub propria semnatura, cu aceeasi atentie catre estetica si catre performante tehnice. Aceasta ‘renastere’ poate fi atribuita nepotilor lui Edouard Piaget, Gerald si Valentin Piaget, la scurt timp dupa acest moment, brandul castigandu-si recunoasterea si pe plan international.

Fabrica-Piaget-La-Cote-aux-Fee

Nefacand fata cererilor – desi se lucra la capacitate maxima si era modernizata la zi, compania a luat decizia in 1945, sa construiasca o alta fabrica. Aceasta, a reprezentat un alt mare pas in evolutia brandului, datorita faptului ca au inceput producerea unor componente din ce in ce mai subtiri, lucru care avea sa devina in scurt timp, una din “semnaturile” companiei.

Gestionarea – in acele timpuri, a unor piese atat de mici, a deschis noi orizonturi companiei in ceea ce priveste designul, de la dimensiunile diferite ale cadranelor, la ceasuri cu aspect de moneda, etc. Toate acestea, si-au pus amprenta intr-un mod vizibil, asupra evolutiei orologeriei contemporane. Suprematia Piaget in ceea ce priveste folosirea pieselor ultra subtiri, ideile indraznete si creativitatea, s-au reconfirmat in anii ’60, cand compania a reiterat dorinta de a se extinde, prin achizitionarea unor ateliere de lucru a unor aurari din Geneva.

ceasuri-piaget
Un brand nu poate deveni standard al creativitatii, fara a demonstra o abordare proaspata si spontana catre arta, Piaget fiind una dintre putinele companii care si-au impins limitele, indrazneala, in cazul de fata, reprezentand afirmarea independentei si manipularea extravagantului cu subtilul. Astfel, in 1979, compania lanseaza avant-garde ceasul Piaget Polo, clasic si atemporal (primul ceas integrat in bratara), care devine in scurt timp un icon, aducand brandului o noua dimensiune si recunoastere internationala.

ceas-piaget-polo ceasuri-piaget-polo

Continuandu-si evolutia, in 1998, Piaget lanseaza colectia de ceasuri Piaget Altiplano, ultrasubtiri, inspirate dintr-un model clasic din 1957, in care se impletesc puritatea, clasicismul si eleganta. Aceasta linie, deschide o alta, in 1999 fiind lansata colectia Piaget Emperador, inspirata din patrimoniul bogat al propriei istorii si care reinterpreteaza brandul intr-un mod puternic, distinct si modern; mecanica este de asemenea, dintre cele mai sofisticate.

ceas-piaget-altiplano
Piaget devine un partener al orasului Venetia, prin restaurarea Torre Dell’Orologio din Piata San Marco, un monument legendar, purtand marturia istorica elocventa a masurarii timpului.
Pentru a tine pasul cu succesul si a evolua, in 2001 compania deschide o noua fabrica Haute Horlogerie Piaget in Plan-les-Ouates la marginea Genevei, avand facilitati pentru inalte peformante; in acelasi timp, Piaget continua sa investeasca in domeniul cercetarii si dezvoltarii.
Intr-un timp relativ scurt, compania reuseste sa evolueze prin noi modele lansate, prin introducerea unor noi mecanici si tehnologii, iar ceasurile cu bijuterii au fost dotate cu noi concepte, adaugand si mai multe stralucire. Toate acestea, sunt in conformitatea cu motto-ul fondatorului “Always do better than necessary”.
Piaget are deschise peste 800 de magazine in peste 80 de tari, cele mai reprezentative fiind: Piaget Paris – Place Vendome, Piaget Monaco – Beaux Arts, Piaget Berlin – Kurfurstendamm, Piaget Palm Beach – South County Road, Piaget Miami – Collins Avenue, Piaget New-York – Cinquieme Avenue, Piaget Las Vegas – Hotel Palazzo.

bijuterie-si-orologerie-piaget orologerie-si-bijuterie-piaget

[trendmag_alert class=”alert alert-info alert-dismissable fade in”]*Pe langa ceasuri, Piaget s-a dezvoltat si pe piata bijuteriilor (jewelry si high jewelry) pentru evenimente speciale, dar si pe partea de wedding, castigandu-si in timp clienti de marca fideli si fiind de cele mai multe ori, prima optiune a vedetelor de pe covorul rosu.[/trendmag_alert]

Info&Foto: piaget.com

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *