Pitti Uomo a 93-a editie. Ce nu trebuie ratat!

Media

Pitti Uomo a 93-a editie. Ce nu trebuie ratat!

11

Fiecare editie Pitti Uomo arata ca Fortezza da Basso este gazda potrivita pentru ca expozantii sa dezvaluie noi stiluri si proiecte. Ce nu trebuie ratat la cea de a 93-a editiei Pitti Uomo? Afla in continuare!

Corneliani se reintoarce la Pitti Uomo pentru a prezenta colectiile si stilul caracteristic. Un punct de reper pentru croitoria eleganta italiana, Corneliani isi prezinta colectia toamna-iarna 2018-2019 Corneliani si CC collection Corneliani, o dubla afisare a brandului si a stilului sau in continua evolutie.

Birkenstock a ales Pitti Uomo pentru a-si prezenta colectia toamna-iarna 2018 in Archivi 3 venue; aceasta este o introducere in stilul acestui brand si include o prezentare a colectiei si o previzualizare a filmului scurt de Dan Tobin Smith.

Karl Lagerfeld prezinta noua sa colectia dedicata barbatilor, care va putea fi vazuta la Sala dell’Orologio in Costruzioni Lorenesi.

TOKYO FASHION AWARD aduce 6 finalisti la Fortezza in cadrul sectiunii Touch. Aceasta este a doua parte dintr-o serie de colaborari, datorita acordului dintre Pitti Immagine si Tokyo Fashion Award, brandurile alese pentru ce-a de 93-a editie, fiind: Body Song, Children of the Discordance, Digawel, F/CE, Kuon, Soe.

O decada DENHAM: Pitti Uomo aniverseaza 10 ani ai acestui brand olandez de denim – infiintat de Jason Denham, aniversare la care are loc si lansarea cartii ‘A Decade of DENHAM‘ si prezentarea a trei noi blugi (doi pentru barbati si unul pentru femei) in colaborare cu Candiani, companie istorica italiana lider in denim, care isi aniverseaza in 2018, 80 de ani de existenta.

T-Michael prezinta the ‘5 CURATORS/ ONE SPACE/‘. La primul etaj al Costruzioni Lorenesi, T-Michael – designerul faimos pentru inovatiile in creatiile sale personalizate, prezinta  ‘5 CURATORS/ ONE SPACE/’, in care, cinci creatori de moda si designeri (Gerold Brenner, Tom Stubbs, Harris Elliott, Noriaki Moriguchi, T-Michael) vorbesc despre capacitatea creativa a 9 branduri intr-o vitrina, care se inscriu in  zeitgeistul stilului contemporan de moda. Cele 9 branduri sunt Soar Running, Bianca Saunders, Infundibulum, Labrum., Neat, Norwegian Rain, T-Michael, Y. & Sons, Marc Point.

Olmes Carretti. O sinteza a evolutiei contemporane a brandului, legatura dintre trecut si viitor, cea mai buna noua colectie Olmes Carretti va fi prezenta la Pitti Uomo. Prezentata printr-o campanie de Oliviero Toscani – una dintre vedetele care participa la Pitti Uomo, imbracamintea iconica va cuprinde din nou o colectie capsula de primavara vara, care va insoti colectia de toamna – iarna 2018.

Info&foto : pittimmagine.com

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *