Sanatatea mitocondriilor

Sanatate

Sanatatea mitocondriilor

Multe din problemele noastre de sanatate sunt o consecinta grava a consumului de zahar ...
220

Celule supraincarcate – organe sanatoase – piele vibranta. Acestea pot fi obtinute sustinand sanatatea mitocondriilor, mici centrale electrice ale organismului, care produc energia celulelor si care trebuie sa functioneze la maxim.

In urma cu mii de ani in urma, oamenii nu consumau atat de mult zahar cum o fac acum, principalele surse de hrana fiind fructele de padure, fructele, legumele, nucile si ocazional – carne – de la o vanatoare cu succes. Ca o consecinta, corpul ne este optimizat pentru o alimentatie avand un continut scazut de carbohidrati si foarte multe exercitii fizice/ miscare pentru arderea carbohidratilor naturali, pe care oamenii le consumau in mod traditional.
Astazi in schimb, consumam foarte mult zahar (sub diverse forme) ascuns de cele mai multe ori in cele mai diverse forme de mancaruri si le acceptam, in primul rand datorita confortului; nu mai mentionam de asemenea gustarile si dulciurile. In plus, stilul modern de viata este si devine din ce in ce mai sedentar. Mai putine exercitii inseamna de asemenea ca producem mai putin mitocondrii, astfel ca capacitatea noastra de a arde zaharul este redusa.
Multe din problemele noastre de sanatate sunt o consecinta grava a consumului de zahar, responsabil si de talia noastra si de dinti; consumul in exces de zahar pune mitocondriile sub stres, facandu-le sa emita radicali liberi, proces care se numeste leziune oxidativa.

Cu toate ca multe persoane incearca sa aiba grija de mitocondrii pe parcursul vietii prin intermediul unei alimentatii sanatoase si a exercitiilor regulate, functia mitocondriala scade in mod natural, pe masura trecerii anilor. Asta inseamna ca mitocondriile sunt mai putin capabile sa produca antioxidantii care sa ajute la limitarea daunelor produse de radicalii liberi. Acest lucru poate fi o amenintare semnificativa la adresa sanatatii noastre celulare.
O buna metoda de a compensa aceste neajunsuri, este luarea unor suplimente pentru sprijinirea la un nivel optim a energiei celulare si reducerea riscului provenit de la radicalii liberi in contact cu organele si tesuturile noastre.

Comments are off this post!