Scandinavian Manifesto

Media

Scandinavian Manifesto

19

[dropcap custom_class=”bl”] Descoperind talentele Scandinaviei. Incepand cu urmatoarea editie a Pitti Uomo, Pitti Immagine impreuna cu Revolver Copenhagen Int. Fashion Trade Show, vor prezenta Scandinavian Manifesto, o selectie unica a celor mai reprezentative 17 colectii realizate de designeri emergenti din Danemarca, Suedia, Norvegia. Accentul este pus pe talentele celor care creeaza imbracaminte pentru barbati din Europa de Nord, amplasate in Arena Strozzi, unde este imbinata moda, arta, designul, cu gustul si atmosfera nordica. [/dropcap]

Dintre numele prezente la Scandinavian Manifesto


Blanche. Fondat in 2017 de catre Mette Fredin, Blanche este un brand cu substanta, calitate si croi perfect, ca elemente fondatoare; este un brand denim durabil, cu imbracaminte ready to wear. Blanche este o calitate organica, care foloseste tesaturile excedentare si reciclate in lantul sau de aprovizionare, cu articole simple si care dureaza, realizate cu un ochi de calitate.

Flippa K. Construita pe simplitatea scandinava, Flippa K creeaza piese vestimentare esentiale pentru femei si barbati, inclusiv genti de mana, pantofi si accesorii; fondata in 1993, Flippa K a devenit un brand de pionierat in definirea modei scandinave. Paltoane si pantaloni personalizati, elemente de baza simple, tricotaje de inalta calitate, reprezinta nucleul colectiilor acestui brand, piese de calitate care se extind dincolo de tendintele sezoniere.

Foret. In 2014, doi prieteni din copilarie Jeppe & Jesper, au creat un brand menit sa inspire persoanele sa incetineasca ritmul actual si sa exploreze natura, folosindu-si ochii pentru simplitatea detaliului si designului; asa a luat nastere Foret. Foret este creat pentru a reflecta esenta mediului offline si a incuraja explorarea mediul inconjurator, folosind tesaturi de inalta calitate, in nuante pamantii cu o atingere jucausa, in timp ce se interconecteaza cu stilul stradal si clasic.

Hope. Hope este un brand suedez cu pasiune pentru articole de imbracaminte de inalta calitate, care inspira si accentueaza stilul individual. In 2001, fondatorii Hope – Ann Ringstrand si Stefan Soderberg, au lansat prima colectie pentru femei. Oferind un aspect curat si cool, avand influente masculine si piese utilitare, brandul s-a remarcat prin stilurile romantice care caracterizeaza moda femeilor in acel moment. Iar cand a fost lansata prima colectie de imbracaminte pentru barbati (in 2005), aceasta a devenit favorita modei suedeze.

Johannes Adele. Acesta este un brand suedez fondat la Paris de designerul suedez Johannes Leijonberg si designerul francez Adele Gillardeau. Acesta se concentreaza pe croiul pur pentru gasirea echilibrului dintre esential si traditional; hainele sunt facute pentru confort si durabilitate de durata. Materialele si articolele de calitate au fost alese cu atentie din tari diferite ca Suedia, Franta, Italia, India. Culorile si imprimeurile realizate in casa, reprezinta o continuare a experimentarii, pentru armonizarea tesaturilor fine cu o frumusete naturala si variata.

Mfpen. Mfpen este un brand de imbracaminte barbateasca din Copenhaga, fondat in 2015 de designerul si directorul creativ Sigurd Bank. Muncind pentru reinterpretarea notiunii traditionale a imbracamintei pentru barbati prin intermediul unui domeniu jucaus si experimental, Mfpen incearca sa sfideze emotiile conventionale, legate de designul scandinav prin folosirea unor siluete relaxate si unei largi game de tesaturi.

Mucker. Mucker este primul brand de imbracaminte activist, care are o cultura autentica internationala fara frontiere si care ii vizeaza pe cei deschisi la minte, persoane din toata lumea, care au o viziune unisex. Miscarea Mucker este una de a va ridica, a va trezi si a va din fata aplicatiilor online! Pentru a dezlantui creativitatea, convingerea, pasiunea si pentru a face ceva si a schimba lumea in bine.

Halo. Acest brand este unul infiintat in 2015, parte a marcii sportive daneze NEWLINE, al carui design este realizat de catre Malkit Singh & Rasmus Storm. Avand un background al Danish Special Forces si multi ani de atletism, brandul a folosit o gama inovatoare de produse functionale, punand accent pe detalii si confort.

 

Norse projects. Este un studio creativ, care lucreaza la intersectia dintre arta, design si functie. Inradacinat in Scandinavia cu estetica nordica, sensibilitatile sunt formate prin intermediul unei participari active a culturii contemporane cu dragoste catre inovatie, cercetare si progres continuu. Fiecare produs este dezvoltat cu accent deosebit pe natura sa esentiala; de la tesatura la fire, pana la functia pe care trebuie sa o indeplineasca.

Organic Basics. Este un brand de imbracaminte durabila cu originile in Copenhaga, care a luat nastere in 2015 si care pune sustenabilitatea in centrul tuturor lucrurilor. Organic Basics a anuntat recent noua colectie Silver Tech 2.0 – o versiune inovativa a colectiei Silver Tech, care imbina tehnologia cu noile frontiere durabile.

Packmack. Acest brand este rezultatul unei idei nascute in Amsterdam si crescute pe starzile din Copenhaga, un mix de inovatie si idei de design fara efort, pentru cei care sunt tot timpul in miscare, pentru cei care nu sunt obositi si se opresc abia atunci cand termina ce au de facut. Tocmai de aceea, toate jachetele Packmack sunt usoare, respirabile, impermeabile si usor de impachetat.

Schnayderman. Brandul a fost fondat in 2012 cu ambitia de a fi un punct de reper pentru camasi, cu tesaturi si croieli clasice, amplificate cu o selectie puternica, contemporana, pentru crearea unei noi colectii. Ambitia Schnayderman este aceea de a extinde ceea ce poate fi o camasa.

Tonsure. In spatele Tonsure este Malte Flagstad, fost designer la Maison Martin Margiela si absolvent MA Central Saint Martins. Fondat in Scandinavia in 2013, Tonsure este un brand de imbracaminte pentru barbati, cu o expresie distincta, colectia de debut fiind in 2014. In iunie 2016, Tonsure a castigat premiul international Woolmark European Finals.

Velour. Este un brand care ofera haine potrivite pentru lucru si pentru seara, stil clasic in acord cu timpul, avand scopul in acelasi timp, sa creeze doar moda sustenabila. Evolutia aceste marci suedeze de imbracaminte pentru barbati, a inceput cand Pen Andersson impreuna cu niste prieteni, a deschis magazinul Nostalgi in ’97. Acesta a fost iubit de catre cei deschisi la minte, in 2002, ei incepand sa schiteze propriile colectii, oferind replici la imbracamintea iconica.

Whyred. Infiintat in 1999, acest brand este : constrast, patrimoniu si arta, muzica si croitorie. Contrast-atunci cand apare neasteptatul intr-o eleganta nonsalanta. Patrimoniu-pentru a face moda de calitate inspirata din haine clasice si istorice. Arta, muzica, croitorie-un amestec sofisticat de forme diferite de arta caracterizeaza esenta brandului. Acesta este Whyred.

Info&foto : pittimmagine.com

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *