Sprezza cu Daniela Sala

SPREZZA, brandul nascut din iubire si din dorinta de a petrece cat mai mult timp impreuna,

SPREZZA, brandul nascut din iubire si din dorinta de a petrece cat mai mult timp impreuna, un indragit cuplu din media, Anisa si Dragos Sandulache, a pornit o afacere de familie cu haine facute la comanda, care in doar 3 ani de la lansare, a devenit un succes pe piata din Romania.

Ea este prezentatoare TV, iar el a fost producator a doua emisiuni de divertisment. Asa s-au si cunoscut. Si-au dorit o afacere de familie si asa au luat nastere cele doua branduri SPREZZA by Dragos Sandulache si SPREZZA woman by Anisa Sandulache.

Multe personalitati din Romania poarta haine cu semnatura SPREZZA, create de la zero, dupa cele mai pretentioase gusturi. Cantareti, fotbalisti, actori, politicieni si oameni de afaceri au trecut pragul showroomului. Printre ei se numara: Helmut Duckadam, George Becali, Meme Stoica, Nicolae Dica, Catalin Morosanu, Florin Vasilica, Dinu si Deea Maxer.

Multe personalitati din Romania poarta haine cu semnatura SPREZZA, create de la zero, dupa cele mai pretentioase gusturi.In atelierul SPREZZA, totul este personalizat pana la cele mai mici detalii, dupa gusturile clientilor, sfatuiti de Dragos Sandulache, designer vestimentar si sotia lui, Anisa Sandulache. Cei doi au ales sa faca tinute la comanda, bespoke, croite de la zero, desi tuturor le este la indemana sa aleaga costume sau rochii facute in serie si modificate dupa corpul fiecaruia, o metoda mai putin costisitoare, atat pentru patroni cat si pentru client. Anisa si Dragos au dorit insa sa starneasca interesul tinerilor de a testa asta bespoke, adica o tinuta lucrata manual, traditional, dupa dorinta fiecaruia si, de asemenea, personalizata.

Denumirea brandului SPREZZA vine de la termenul Sprezzatura, ceea ce semnifica un stil vestimentar care exprima nonsalanta si lejeritate in felul in care te imbraci. Ei sunt singurii din tara care fac orice model de costum sau rochie, dupa poza. Materialele folosite sunt de lux: Loro Piana, Carnet, Cerruti, Holland & Sherry, Vitale Barberis Canonico. Au la dispozitie zeci de cataloage cu peste 1000 de modele de materiale pentru a satisface toate gusturile. Un costum porneste de la 3500 lei si poate ajunge si la 6000 E.

Intotdeauna am avut respect pentru costum si pentru barbatii imbracati cu un costum de calitate. Primul lucru pe care il vad sunt detaliile tinutei pe care o poarta un barbat. Asa imi dau seama daca pune pret pe calitate. Nu trebuie sa ai o suta de tinute, e suficient sa ai doua de calitate si sa stii sa le accesorizezi. O tinuta este o investitie, prima impresie conteaza foarte mult, iar a fi sau nu un gentleman, presupune sa pui pret si pe felul in care te imbraci.

spune Dragos Sandulache, designer vestimentar.

Rochiile, in functie de model, pornesc de la 1000 lei si pot ajunge la mii de euro.

Am observat ceva la comun la clientele noastre. Emana eleganta. Pana si felul in care ating materialele din catalog este aparte. Au un respect si un nas fin pentru lux si bun gust. Ele stiu ca o rochie inseamna mai mult decat o haina. Inseamna atitudine, care vine la pachet cu tinuta. O rochie facuta bespoke, dupa cum o viseaza clienta, dupa corpul ei, nu se poate compara cu una in serie sau made-to-measure

spune Anisa Sandulache – jurnalist si creator de moda.

Denumirea brandului SPREZZA vine de la termenul Sprezzatura.Clientii sunt miri si mirese, care vor sa poarte cel putin o data in viata o tinuta de lux, facuta de la zero, pe masurile lor, dar si domnii si doamnele cu gusturi fine, care stiu ca o tinuta iti confirma identitatea. Dragos si Anisa au investit pentru pornirea afacerii 10.000 de euro si nu au apelat la nicio finantare. Au cumparat treptat aparatura si au contractat recent un credit pe 7 ani pentru casa in care se afla atelierul si showroomul. Isi doresc ca intr-un viitor apropiat, sa ridice etajul si mansarda casei, pentru a locui acolo impreuna cu fetita lor.
 
SPREZZA este a doua casa pentru noi. Petrecem mult timp aici, iar Amelie, fetita noastra si-a facut deja in atelier un loc al ei de joaca. Am reusit sa crestem brandul cu iubire. In doi, totul e mult mai simplu. Sotia mea este mai calculata, eu ma arunc cu capul inainte. Totul este in echilibru la noi,
 
spune Dragos Sandulache.
 
Succesul nu consta doar intr-un plan de business bine pus la punct. Eu cred ca exact asa cum se creste un copil, cu rabdare, armonie si intelegere in familie, asa se creste si o afacere. Faptul ca ne sustinem unul pe celalalt si ne consultam in orice, este un mare plus fata de concurenta noastra. Universul lucreaza in favoarea binelui si a frumosului
 
spune Anisa Sandulache.