Fashion, Catalog, Comercial, Promoteri, Body Parts, Plus Size … Unde Ma Incadrez? (II)

Despre modelling

Fashion, Catalog, Comercial, Promoteri, Body Parts, Plus Size … Unde Ma Incadrez? (II)

21

Body parts
Aceasta ramura a modelling-ului este cea mai noua dar in plina ascensiune, iar daca vezi un spot publicitar cu doua maini care se spala cu un sapun, o dantura care este periata cu o anumita pasta sau periuta de dinti – iar exemplele pot continua, vei intelege exact importanta acesteia.
Nimic din reclama respectiva nu este intamplator: partile expuse trebuie sa fie ingrijite, miscarile bine definite, sunt necesare multe repetitii, totul este profesional pana in cele mai mici amanunte. Tu trebuie sa ai grija sa fii tot timpul ingrijit(a), sa nu ai vanatai, zgaraieturi, iar daca resusesti sa castigi teren pe acest segment, poti avea continuitate in timp mult mai mare comparativ cu modelele din fashion.

Modelele child sau baby
Foarte multi parinti si-ar dori sa-si vada copiii in diverse reclame, reviste, cataloage, etc, dar si aici exista o concurenta acerba. Aceasta categorie de modelling este speciala si dificila in special pentru parinti, deoarece sunt implicati financiar si psihic in pregatirea copilului (cea din urma foarte importanta in eventualitatea unei/unor respingeri), responsibilitatea fiind destul de mare mai ales pana in momentul in care copii nu vor mai avea nevoie de acordul si/sau de semnatura lor.
Unul din cele mai importante aspecte este acela ca insisi copii trebuie sa se simta in largul lor si sa le placa ceea ce fac, iar pentru a evita o multitudine de neplaceri este bine ca parintii sa se informeze in ceea ce priveste seriozitatea agentiilor de modelling cu care se intra in contact, sa studieze background-ul pana in momentul respectiv.

Modelele glamour
Subscriem si noi unui citat foarte potrivit acestui tip de model: “gandeste dramatic si ultra sexy“! Introdus ca si concept de paginile Playboy, modelul glamour este unul dintre cele mai mediatizate si dorite atat de catre piata cat si de fotografi si agentii care incearca sa scoata cele mai bune fotografii. Pe acest segment, modelele participa la fotoshooting-uri de la lenjerie intima pana la fotografii nud, astfel ca pentru cele din urma, modelul trebuie sa aiba varsta de cel putin 18 ani si cu toate acestea, nuditatea nu este o conditie esentiala.
Fotograful se concentreaza cu preponderenta asupra modelului si mai putin a lenjeriei, accesoriilor; el trebuie sa scoata din fotomodel imagini cat mai senzuale si provocatoare, fotografia trebuie sa exprime stare de spirit, atitudine, erotism!…retine ca nu este de ajuns doar sa te dezbraci

Promoteri
Acest tip de modelling se adreseza in special persoanelor tinere care doresc sa isi mareasca veniturile, iar cerintele nu sunt exigente comparativ cu modelling-ul de revista sau catwalk-ul, nu ti se cere o anumita inaltime sau o anumita fizionomie. Aici personalitatea si abilitatile de comunicare sunt cele mai importante, modul de a face o prezentare atractiva a ceea ce promovezi si farmecul personal sunt ceea ce conteaza de fapt.
Daca iti place sa comunici si observi ca te faci ascultat(a) si esti interesant(a) pentru cei cu care intri in contact, acest lucru trebuie sa te motiveze si sa iti dea incredere, deoarece puterea de convingere si comunicarea reprezinta genul de abilitati care se cer mereu pe piata muncii.

Comments are off this post!