Despre modelling

HomeDespre modellingFashion, Catalog, Comercial, Promoteri, Body Parts, Plus Size … Unde Ma Incadrez?
Fashion, Catalog, Comercial, Promoteri, Body Parts, Plus Size … Unde Ma Incadrez?

Fashion, Catalog, Comercial, Promoteri, Body Parts, Plus Size … Unde Ma Incadrez?

Cand se vehiculeaza termenul de modelling, exista tendinta de a ne gandi la acest termen ca la ceva high class: prezentari de moda, reviste fashion, reclame pentru produse cosmetice, etc, dar luand in considerare afisele stradale, reclamele tv, campaniile promotionale care nu au legatura cu ce s-a mentionat anterior, observam ca parerile si ideile noastre sunt preconcepute.
Exista multe tipuri de agentii de modelling care nu isi desfasoarea activitatea numai bazandu-se pe evenimente de anvergura, de aceea este foarte important pentru tine este sa iti descoperi punctele forte si slabiciunile, pentru a sti unde te situezi si ce ai de facut. Acest lucru te va ajuta foarte mult, vei evita multe dureri de cap si eventualele respingeri, nu vei pierde timpul si nu vei irosi banii, te vei misca exact in directia targetata. Iar daca tu consideri ca esti facut(a) pentru mai multe tipuri de modelling, cu atat mai bine pentru tine!
Fashion si de revista
Pentru a lucra pe partea fashion ca model, in primul rand trebuie sa te avantajeze fizicul, cerintele agentiilor de modelling fiind foarte stricte: pentru femei inaltimea trebuie sa fie peste 1,73 m, bust – talie – sold: 86 – 61 – 86, iar la barbati inaltimea minima trebuie sa fie de 1,83 m, la piept 97-107 cm, iar la talie 76-81 cm. Mai mult decat atat, parul si pielea sa arate ca sunt sanatoase, structura corpului trebuie sa fie subtire, delicata si in niciun caz musculoasa (tinutele nu se fac pentru model, modelul trebuie sa intre in haine).
Unul dintre cele mai importante lucruri in fashion este sa detii acel „editorial look”, calitatea care te face usor de tinut minte prin ceea ce etalezi si foarte flexibil in ceea ce priveste schimbarile in lumea modei, sa fii modelul potrivit pentru o anumita vestimentatie. Activitatea pe acest segment de modelling, va cuprinde in special prezentari de moda, sedinte foto pentru reviste de moda, campanii publicitare de moda, etc.
De exemplu, un model feminin ar trebui sa aiba un look clasic cand se cere, alteori sa fie foarte sexy si feminina, alteori sa aiba un aer avangardist. Din moment ce te poti plia pe astfel de cerinte, fii sigur(a) ca vei fi un model de succes si foarte cautat. De aceea, nu trebuie sa te astepti ca fiind o persoana draguta/simpatica sa semnezi imediat cu o agentie de profil!
Mai mult decat atat, trebuie sa fi pregatit(a) si pentru refuzuri si esecuri. Acesta reprezinta unul din motivele pentru care marile agentii de modelling sunt foarte stricte in momentul in care aleg modelele. Iar daca reusesti sa fii persoana aleasa, vei avea certitudinea ca vei lucra cu cei mai buni fotografi, hairstylisti, makeup artisti, directori de creatie, etc.

Catwalk
Daca reusesti sa ajungi sa te impui ca model in fashion, cu siguranta vei cocheta si cu catwalk-ul; iar daca iti place sa calatoresti, bucura-te: ai job-ul mult dorit! Pe scurt, vei defila purtand diverse vestimentatii si accesorii pe catwalk, vei prezenta creatii si tendinte fashion in fata unui public high class din lumea show bizz-ului, modei, fotografi, artisti. Inainte de toate insa, trebuie sa stii ca ai nevoie de fizicul cerut de designeri – creatiile difera de la sezon la sezon, trebuie sa fii totul timpul in forma, tonic(a) si pozitiva(a).

Leave a comment


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Famost, Romania

office@famost.ro

Famost.Ro © Toate drepturile rezervate, in conformitate cu Legea nr. 84/1998, rep. 2010, privind marcile si indicatiile geografice, si Legea 129/1992, rep. 2002, privind protectia desenelor si modelelor industriale (OSIM)
»