WHITE Man&Woman Milano 17 iunie 2017

Media

WHITE Man&Woman Milano 17 iunie 2017

6

WHITE Man&Woman a condus la cresterea importanta a numarului de cumparatori internationali, asa ca, in consecinta, WHITE si-a extins calendarul cu o zi. Pentru a identifica mai bine rolul expozitiei orientat spre marketing, a fost lansata o noua colaborare ‘SHOWROOM CONNECTION @WHITE’, in scopul promovarii showroom-ului prin intermediul unei strategii directionate, astfel incat sa fie favorizata prezenta vizitatorilor pentru a vedea brandurile prezente, noutatile si a finaliza comenzile.

WHITE-Man&Woman-Milano-17-iunie-2017-1 WHITE-Man&Woman-Milano-17-iunie-2017-2 WHITE-Man&Woman-Milano-17-iunie-2017-3 WHITE-Man&Woman-Milano-17-iunie-2017-4

Situat in inima districtului Tortona Fashion District, WHITE este o expozitie de referinta, care, prin intermediul ariei, a proiectelor speciale, evenimentelor si designerilor invitati, isi doreste sa creeze o retea pentru a creste proiectul si a-l face si mai dinamic pe plan international. Proiectul  SHOWROOM CONNECTION@WHITE isi propune sa creeze o cooperare practica pentru a promova swowroom-urile si brandurile cu ajutorul marketingului dedicat si a comunicarii, cum ar fi conexiunea dintre salonul de comert si showroom-uri, vizibilitatea pe toate canalele, saite si revista WHITE, alaturi de multi parteneri internationali, care au fost implicati in promovarea proiectului.

WHITE-Man&Woman-Milano-17-iunie-2017-5 WHITE-Man&Woman-Milano-17-iunie-2017-6 WHITE-Man&Woman-Milano-17-iunie-2017-7 WHITE-Man&Woman-Milano-17-iunie-2017-8 WHITE-Man&Woman-Milano-17-iunie-2017-9

Reteaua de comunicatii WHITE se poate lauda acum cu WHITE MAGAZINE, care va fi lansata odata cu deschiderea targului editiei urmatoare, avand fotografii de la expozitie si concentrandu-se asupra sectorului business, analizei celor mai evocatoare tendinte, interviuri cu designeri si jurnalisti.

In 2016 Max Bizzi and Gisella Borioli – fondatorul SuperstudioPiu, a lansat brandul Tortona Fashion District. Pentru a profita la maxim de aceasta excelenta teritoriala – una din cele mai dinamice pentru sistemul fashion, a fost lansata ‘Modem Map – Tortona Fashion District’ in timpul celor 4 saptamani de moda milaneza – ianuarie si iunie pentru colectiile de imbracaminte pentru barbati, februarie si septembrie pentru colectiile vestimentare pentru femei.

WHITE-Man&Woman-Milano-iunie-2017-1 WHITE-Man&Woman-Milano-iunie-2017-2

Photo&Info: Comunicat de presa WHITE via image.net

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *