Brandul contemporan de lux MCM a lansat colectia Luft primavara vara 2019 la Pitti Uomo, o colectie ready-to-wear si accesorii, realizata de o echipa noua in cadrul casei de moda.
In acest sezon, aceasta marca germana fondata la Munchen in 1976, si-a extins patrimoniul in accesoriile de calatorie pentru a deveni un brand cuprinzator lifestyle. O colectie ready-to-wear completa pentru barbati si femei, alaturi de rucsacuri, articole din piele, ochelari, incaltaminte.
Colectia primavara vara 2019 MCM este vibranta, tinereasca si utilitara, conceputa atat ca functionalitate, cat si declarativa si prezentata prin intermediul unui spectacol puternic si imersiv. Inspirat de sporturile bazate pe aer – cum ar fi skydiving-ul, esenta propriei colectii, invitatii au experimentat o prezentare multisenzoriala, care i-a dus intr-o calatorie printre nori.
MCM este este o marca de accesorii si bunuri pentru calatorie cu o atitudine definita prin combinarea unei estetici contemporane si axandu-se pe inovarea functionala prin utilizarea tehnicilor de ultima ora. Infiintata in 1976 in Munchen, MCM intruchipeaza indrazneala, ireverenta si aspiratia, prin asocierea de astazi cu arta, muzica, tehnologia si calatoriile. Intotdeauna cu un ochi pe tot ce este nou, forta motrice din spatele MCM, se axeaza pe revolutionarea designului clasic cu materialele futuriste.
MCM este un brand de lux care se vinde in 500 de magazine in 39 de tari, printre care Munchen, Berlin, Zurich, Londra, Paris, New York, Hong Kong, Shanghai, Beijing, Seul, Tokyo.
Info&foto: image.net