Pentru debutul sau la Paris Fashion Week, icon-ul sportului chinez – Li-Ning, reflecta asupra realizarilor istorice ale fondatorului, legendarul gimnast olimpic. Povestea sa personala – un punct central al patrimoniului acestui brand, se dezvaluie in jurul hainelor si a incaltamintei, care face trimitere la grafica si estetica din perioada de glorie al domnului Li.
Cu toate acestea, rezultatul este progresiv si contemporan cu proportii supradimensionate, tesaturi avansate, siluete inspirate din strada, culori discordante. Pentru primavara vara 2019, colectia este adunata in jurul momentului cand domnul Li a castigat 6 din 7 medalii de aur de la competitia din 1982, tranformandu-l instantaneu in erou national, aducadandu-i si apelativul „Prince of Gymnastics”. Doi ani mai tarziul, in 1984, el a devenit cel mai premiat atlet de la Jocurile Olimpice de Vara, castigand trei medalii de aur, doua de argint si una de bronz.
Aceasta poveste este baza colectiei, care prezinta un atletism alternativ, avand pe multe piesele vestimentare, mesaje ca “Leaning on Li-Ning”, “The Legend Begins” in limbile engleza si chineza. Infiintat in 1990, brandul Li-Ning este condus de potentialul nelimitat al corpului uman
Brandul nostru poarta genele unui atlet.
a declarat domnul Li.
Misiunea acestui brand este de a oferi sportivilor chinezi sa poarte imbracaminte sport al brandului national, in timp ce se regasesc si pe scena Jocurilor Olimpice, din punct de vedere istoric – una din rarele portaluri ale Vestului in cultura chineza.
Info&foto: image.net