O noua sectiune la Pitti Bimbo: sport + strada = cu toata viteza inainte: acelasi ADN ca si in cazul Kidzfizz, dar cu o amprenta de strada si sport! La Cavaniglia Studio Pavilion, Pitti Bimbo lanseaza noua sectiune #ACTIVELAB, cu o serie de branduri internationale care experimenteaza imbracamintea sport, urbana si activa, fiind gata sa-si lanseze marca ‘cool’ in moda pentru copii.
Bangbang Copenhagen Aps
‘Playing is serious business’ este sloganul acestui brand danez, pe care Louise Lundholm si Mia Risager l-au fondat in 2008, avand ideea de a combina experienta lor in design, cu o inclinatie amuzanta pentru moda copiilor. O colectie in care siluetele sartorial, favorizeaza dinamismul.
Barn of Monkeys
Cu valorile sale sociale si culturale puternice, aceasta marca portugheza, prezinta o colectie durabila si robusta pentru copii avand varstele cuprinse intre 2 si 16 ani. Iar in aceasta editie Pitti Bimbo, isi face debutul bumbacul organic certificat GOTS si SMETA.
Booso
Este un brand polonez, pus pe picoare de doi arhitecti, iar toate produsele Booso sunt facute cu dragoste urbana, jucause dar minimaliste, pentru copii de pana la 11 ani. Toate produsele sunt realizate hand made cu cele mai fine tesaturi din UE, iar in aceasta iarna, Booso prezinta o colectie inspirata de artele creative, culori si lumini: rochii eterice, pantaloni tip splash, jeansi negri, tricouri linen.
CarlijnQ
Materiale usoare, confortabile, printuri jucause si un aspect unisex, sunt caracteristicele acestui brand din Olanda. Intreaga colectie este produsa in Europa, ea avand de asemenea, o mini colectie pentru acasa.
Duukies Beachsocks
Pantofi, sandale si sosete de plaja, toate intr-unul. Starea de spirit Duukies Beachsocks revine la viata cu solaganul „Have fun in the sun!„. Produsele lor ofera protectie completa impotriva nisipului fierbinte, a arsurilor solare, a pardoselii alunecoase, a diverselor vietati din mare si se usuca foarte repede.
Gardner and the Gang©
Nascuta suedeza si stabilita in Singapore, Kristin Nystrom a fondat acest brand, care prezinta o colectie ultra-soft si gandita in stil fashion. Colectia este un „mini-eu”, inspirata de ceea ce purta mama si tata, fara a se uita de faptul ca copii sunt activi. Original, arta desenata de mana, este transferata pe ecran si imprimata pe bumbac organic.
How to Kiss a Frog Stockholm
Aceasta combinatie de stiluri si stralucire care insufleteste garderoba printesei moderne si a micutei printese (0-12 ani), se inspira din basme. Aceasta colectie jucausa din Suedia este foarte eleganta si include o colectie micuta de tricouri.
Jborn Kids
Acest brand de incaltaminte pentru copii se inspira din colectia pentru adulti. Jborn Kids prezinta un LOOK sofisticat, un „mini eu” la moda si bocanci de biker pentru fetele care vor sa fie in tendinte.
Kids on the Moon
Acest brand polonez crede cu tarie ca educatia estetica incepe de la o varsta foarte frageda. Creativitatea este cheia acestor colectii care implica colaborari cu artisti internationali: stilul ecletic merge in denimuri ultra-chic si confortabile si in imbracaminte activa.
Kukukid
Brandul polonez promoveaza traditiile locale de productie si se defineste ca fiind rebel – exact cum sunt copii. Imprimeurile grafice si decoratiile, impodobesc haine dragute si ireverente, hanorace, jambiere.
Loud Apparel
Fondat in Londra de catre designerul italian Serena Di Scalzo si de Sepehr Nosrati, acest brand ofera un mix creativ al stilului britanic si un design super minimalist: croiuri de ultima ora, pentru confortul copiilor (6 luni 14 ani).
Lucky no.7
Aceasta este o colectie pentru copii plini de viata care iubesc sa se joace, sa se miste si sa descopere lumea prin intermediul experientei. Infiintata de Risma Bachoe, Lucky no.7 prezinta un stil rock care vorbeste pe gustul adolescentilor fara a neglija confortul si metodele de productie durabile.
Mouse in a House
Croiuri neobisnuite, materiale moi, stil si culori, o colectie perfecta pentru cei ce isi doresc sa arate unic si elegant. Hainele Mouse in a House sunt special concepute pentru a permite miscarea usoara si libera; toate piesele vestimentare pot fi mixate si perfect potrivite. In plus, toate hainele sunt supradimensionate, ceea ce inseamna ca copii vor creste impreuna cu ele.
Oji
Un LOOK de strada care cuprinde in colectie tricouri, pantaloni, accesorii mici, caracterizate de un design minimalist. Logo-ul – laba unui catelus, este dedicat lui Oji – cel mai bun prieten cu patru picioare al fondatorului acestui brand.
Tom Joule
Imbracamintea colorata, vesela in ploaie si zapada, vine din Marea Britanie. Hainele si incaltamintea sunt dedicate folosirii pentru petrecerea timpului liber pentru copii si adulti, este jucaus si bogat in modele.
Wheat
<<Clasic dar foarte dinamic>> – acesta este modul in care acest brand danez isi defineste propriul stil, adaptandu-l nevoilor copiilor care se joaca si schimba mai multe haine pe timpul zilei. Acest concept este interschimbabil usor, avand confortul si practicitatea ca elemente cheie.
Info, foto: pittimmagine.com