• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Brand Vestimentatie

UAIUAI Tricouri moldovenesti

famost
3 mai 2017
4 minute de citit
uai-uai-tricouri-moldovenesti

Fie ca vrei sau nu sa accepti, moldovenii au un “acel ceva” care ii face unici. As putea s-o scriu in moldoveneste, dar nu mi-ar iesi la fel de bine ca celor de la Uai Uai !! Si daca vrei sa stii cat de bine le-a iesit, plimba-te acum, ca tot a dat caldura, pe strazile oricarui oras vrei tu din zona Moldovei si vei intalni pe strada tineri (si nu numai), mandri posesori ai tricourilor cu mesaje hazlii. Iar daca ti-e prea lene, plimba-te virtual pe pagina www.uaiuai.ro!

Daniel Moisa, unul dintre fondatori, a fost de acord sa ne raspunda catorva intrebari:

FAMOST: Intelegem ca aplecarea pentru limba moldoveneasca a venit firesc, fiindca voi insiva proveniti din aceasta regiune. Care credeti ca a constituit elementul inedit al conceptului vostru, expresiile in sine sau grafia acestora?

UAIUAI: Punctul forte al modelelor UaiUai este mesajul pe care il transmit. Grafica modelelor noastre este, in mare parte, minimalista si se bazeaza pe elemente de typography. Elementul central ramane de fiecare data mesajul, de aceea nu incarcam produsul cu grafica excesiva.

FAMOST: Cred ca, in functie de vanzare, v-ati putut face o parere legata de zonele in care produsele voastre au cea mai mare cautare. Non-moldovenii reactioneaza pozitiv la mesajele voastre, le cer? Sau e o afacere interna, ca sa spunem asa?

UAIUAI: Desi trimitem colete in toate orasele din Romania, clientii nostri sunt in principal moldoveni. Sunt cei care sunt mandri de graiul pe care l-au mostenit si vor sa-l poarte si sa se fuduleasca cu el, indiferent de orasul in care locuiesc. “Non-moldovenii” reactioneaza bine la mesajele noastre, dar ei cumpara tricourile tocmai pentru a le da cadou tot prietenilor moldoveni, pentru diferite ocazii.

mesaje-uaiuai-tricouri-moldovenesti


FAMOST: Este adevarat ca vreti sa va axati doar pe publicul autohton si ca ati refuzat comenzile facute din strainatate? De ce?

UAIUAI: Da, am luat decizia sa ne concentram doar pe comenzile din Romania. Credem ca avem un public foarte larg in tara. Probabil vom livra international cand fiecare moldovean din Romania va avea in garderoba cel putin un tricou moldovenesc. Mai avem de lucrat pana ajungem la performanta asta.

FAMOST: Care ar fi sursele de inspiratie ale colectiilor de pana acum ?

UAIUAI: Inspiratia a venit in momentul in care am incercat sa imbinam traditionalul cu modernul. Am luat expresii vechi moldovenesti carora le-am atribuit o traducere in engleza. De asemenea, am reinterpretat stema principatului Moldovei si am adus-o in zilele noastre.
Sigla “noua” a Moldovei are ca simboluri: mandria de a fi moldovean (coroana), caracterul petrecaret (paharele), frumusetea moldovencelor (siluetele fetelor).

stema-moldovei-in-tricourile-moldovenesti-uai-uai

FAMOST: Ce mai pregatiti? Poate fi vorba si de colaborari? (stim deja ca ati avut un proiect cu cei de la Fara Zahar)

UAIUAI: Ultimul produs lansat a fost chilotul moldovenesc, care a avut un succes neasteptat. A fost un produs de test, iar primele stocuri le-am epuizat in cateva zile de la lansare. Suntem bucurosi ca am “echipat” sute de moldovence cu chilotii “Super Moldoveanca”. In viitor, vom testa piata cu alte produse, pe langa tricouri. In ceea ce priveste colectia de tricouri, pregatim o noua serie de mesaje pe care fanii nostri le asteapta de multa vreme.

FAMOST: Daca e adevarat ce se spune, ca aveti niste castiguri frumoase in urma acestei afaceri, cum se face ca n-ati renuntat inca la joburile voastre full time?

UAIUAI: Job-urile noaste full time raman in continuare, pentru ca ele ne dezvolta skill-urile de afaceri. Lucram pentru branduri mari din Romania, unde implementam campanii nationale. Consideram ca mai avem multe de invatat din industria de publicitate si marketing pana sa ne ocupam doar de business-ul nostru. Probabil va veni momentul cand vom zice ca am invatat ce era mai important si vom renunta la job-ul full time.

tricouri-moldovenesti-uai-uai


FAMOST: In afara de platforma online, exista si un alt canal de vanzare?

UAIUAI: Desi e recomandat sa fim prezenti in toate punctele de vanzare atat online cat si offline, am decis sa functionam 100% online. Noi ne adresam generatiei care nu mai merge la Mall sa faca cumparaturi. Pentru ei, Mall-ul e nasol si ajung acolo fara prea mare placere. Nu le place ca e prea mainstream si aglomerat. Ei sunt cei care isi doresc sa faca totul online. Prefera sa dea comenzi la 2 noaptea si sa rezolve orice problema pe e-mail.

Asa ca daca te-ai accidentat de ”Your mother’s onion” e cazul sa incepi sa traiesti “Like a boss” sau ca un ”Successful men”. OMG! Si, acum, traducerea in moldoveneste : ”Tu-s siapa ma-tii”, tu te crezi ”Ca Vodi prin lobodi”,  dar nu esti altceva decat un ”Betavan ratat”!  ”Valeu, Doamni!”

Material realizat de Adina Mitrica

brand interviu media stil de viata tendinte
Distribuie
Articolul precedent

Biografie supermodel Freja Erichsen

Următorul articol

Revista Famost-Editia Mai 2017

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Pentru a ţi se potrivi perfect culoarea galben trebuie să iei în calcul este pielii tale, dar trebuie şi să ţii cont de personalitatea ta şi stilul vestimentar.
Fashion
Venus Legacy este o procedură relaxantă, non-invazivă ce oferă ca senzaţie căldură pe zona pe care se lucrează, iar numărul de şedinţe necesare diferă în funcţie de obiectivele individuale ale fiecărei persoane.
Splendida
Monden
Hotelul Privo are două tipuri de saună, un Jacuzzi, zonă de fitness, o terasă cu panoramă asupra orașului Târgu Mureș şi o curte care este monument istoric de grad A.
Cultura
Ti-ar mai putea plăcea
Niccolò Pasqualetti, este Guest Designer la Pitti Uomo 108 ce are loc la Florența - Fortezza da Basso, în perioada 17‑20 iunie 2025.
Vestimentatie

Niccolò Pasqualetti, Guest Designer la Pitti Uomo 108

3 minute de citit
13 mai 2025

Născut în 1994, Niccolò Pasqualetti s-a format la Iuav în Veneția, în Belgia și la casa de modă The Row din New York. În Londra a obținut o diplomă de master în îmbrăcăminte pentru femei la Central Saint Martins, în Paris a lucrat în biroul de stil Loewe.

Experiența cu realitatea virtuală (VR) creează un mediu protejat, unde lumea exterioară dispare temporar. Fără notificări, fără întreruperi, rămâi doar tu cu respirația ta.
Media

De la dezvățare la realitatea virtuală (VR) cu Răzvan Vâlceanu

3 minute de citit
12 mai 2025

Tehnologia devine un aliat neașteptat în căutarea echilibrului interior, iar aplicațiile moderne de meditație transformă modul în care ne raportăm la starea de bine.

Colecțiile Post Archive Faction sunt disponibile în 75 de magazine din întreaga lume, inclusiv Dover Street Market, SSENSE, H.Lorenzo, GR8, precum și pe site-ul postarchivefaction.com și la magazinul emblematic din Seul.
Media

Post Archive Faction-Guest Designer la Pitti Immagine Uomo 108

2 minute de citit
9 mai 2025

Fondat în 2018 de către Dongjoon Lim și Sookyo Jeong, Post Archive Faction își exprimă viziunea prin estomparea limitelor convențiilor contemporane de design: deconstruiește și recompune articole de îmbrăcăminte și obiecte pentru a explora noi dimensiuni ale creativității umane.

Copyright @ Famost 2024
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!