Footshop si Adidas recreeaza silueta de cult Superstar

Footshop-retailerul ceh isi anunta ce mai mare colaborare de pana acum, in parteneriat cu Adidas, pentru a lansa o noua varianta a siluetei Superstar.

Footshop-retailerul ceh isi anunta ce mai mare colaborare de pana acum, in parteneriat cu Adidas, pentru a lansa o noua varianta a siluetei Superstar, care implineste de altfel 50 de ani. Footshop este primul retailer din Europa centrala care colaboreaza cu gigantul nemtesc de imbracaminte si incaltaminte sport. Acest model iconic, reprelucrat, inspirat din mestesugul traditional cianotipiei, este limitat la doar 520 de perechi.

Chiar la timp pentru noul sezon, Footshop si-a adaugat portofoliului cea mai mare colaborare de pana acum, cu un brand de nivel global, fiind astfel singurul retailer din Europa centrala care a stabilit legatura si a creat un sneakers cu adidas. Faimoasa silueta Superstar, care intamplator implineste 50 de ani, a fost aleasa pentru aceasta colectia limitata.

Aceasta colaborare este una dintre cele mai mari etape pe care le-am fi putut realiza. Nu multi retaileri de sneakersi, care sa nu activeze de nici 10 ani, realizeaza acest lucru. Suntem foarte mandri ca adidas ne-a ales sa colaboram pentru un astfel de model iconic

declara Peter Hajducek, CEO Footshop, care a afirmat de mai multe ori in trecut ca un efort comun cu acest brand specific este una dintre cele mai mari ambitii ale retailerului Footshop.

Lucrarile la acest model au inceput in urma cu doi ani. Sneakersii expun elemente care simbolizeaza hiking-ul si drumetiile in natura, dar si elemente urban age. Imprimeul imita traditionala tehnica a cianotipiei, una dintre cele mai vechi metode de imprimare, care face parte chiar si din patrimoniul cultural UNESCO.

Sunt foarte fericit ca aceasta colaborare a noastra a fost lansata in sfarsit, dupa doi ani de munca grea. Scopul nostru a fost acela de a demonstra o baza solida a parteneriatului nostru cu adidas. De aceea am si ales o silueta clasica in combinatie cu o tehnica traditionala care este semnificativa tuturor tarilor unde Footshop detine si un magazin fizic. Referinta la traditie intr-o sfera moderna ne ajuta sa cream o baza ferma pentru comunicare si sa dezvaluim o tehnica traditionala intr-un mod mai putin traditional,

incheie Peter Kovac, product manager Footshop.

Colectia limitata Footshop x adidas Blueprinting va fi lansata pe 10 Octombrie, intr-o cantitate de 520 de perechi.

Colectia limitata Footshop x adidas Blueprinting va fi lansata pe 10 Octombrie, intr-o cantitate de 520 de perechi. Se va organiza si un raffle inainte de punerea lor in vanzare – fiecare pereche are un numar unic, asadar viitorul proprietar va sti exact care pereche din colectie va apartine si colectiei lui de sneakersi.

Despre Footshop

Cu magazine fizice in patru tari si un marketplace online care opereaza in 17 piete, Footshop este cel mai mare jucator in domeniul local de streetwear. Cu peste 630 000 de urmaritori pe Instagram, Footshop este de asemena si una dintre cele mai urmarite companii din republica Ceha si Slovacia. Footshop este singurul membru cehesc care apartine familiei adidas Consortium, punand la dispozitia cumparatorilor branduri exclusive, modele si cele mai limitate colectii pe care adidas le are de oferit – spre exemplu, adidas Yeezy si Y-3. Ca un retailer online cu magazine in Praga, Bratislava, Budapesta si Bucuresti, Footshop isi face loc in sfera internationala, datorita colaborarilor cu diferiti designeri si minti creative.

Comunicat de presa by Sava Ionut