Motion este tema aleasă pentru Pitti Filati 98 pentru edițiile de iarnă ale târgurilor Pitti Immagine pentru că totul înseamnă mișcare, transformare, povestire, progres; întruchipează dinamismul și numeroasele inspirații care decurg din această idee.
Mișcarea este un concept care transcende disciplinele, de la politică la fizică și la cinematografie. Pentru cei de la Pitti Immagine, simțul mișcării reprezintă, de asemenea, angajamentul și capacitatea de a aduna la Florența energiile și figurile de seamă ale modei.
Moda este mișcare. Ea evoluează – desprinzându-se de tradiție și revenind la ea. Ea devine o voce pentru idealuri, culturi, conexiuni și angajament. Se adaptează corpurilor și, îmbrăcându-le, le amplifică prezența. Devine gest, interpretare, identitate. Mișcarea se poate transforma rapid în emoție: un flux poetic, energia devenirii, mișcarea sufletului.
O colecție de impresii pe care Chris Vidal și Tuomas Laitinen, respectiv redactor-șef și director de modă al SSAW, le canalizează în campania publicitară pentru cea de-a 98-a ediție a Pitti Immagine Filati, Motion. Fotografiile lor surprind complexitatea țesăturii, întrepătrunderea firelor, textura materialului – o mișcare care curge lin, ca o tușă abstractă gata să prindă formă, să devină un articol vestimentar.
Frumusețea modei este că se află într-o schimbare constantă, într-o mișcare nesfârșită. Chiar și atunci când revizitează trecutul, ea reflectă simultan lumea în care trăim astăzi și oferă deja o perspectivă asupra modului în care ar putea arăta mâine. Această mișcare, această energie și elementul de surpriză sunt, de asemenea, ceea ce îi menține pe oameni ca noi să facă ceea ce facem.
– Chris Vidal și Tuomas Laitinen, redactor-șef și director de modă al SSAW
Art Direction: Tuomas Laitinen și Chris Vidal Tenomaa



