Breitling intra pe piata din China

Media

Breitling intra pe piata din China

Beijing, noiembrie 2018
91

Brandul Breitling isi face intrarea pe piata din China, prin intermediul unui eveniment deosebit.

Marca de ceasuri elvetiene Breitling – care are o reputatie internationala pentru ceasurile de lux de inalta performanta, a gazduit o celebrare care a luat ochii odata cu intrarea sa pe piata din China. Covorul rosu a fost in Beijing Centrul Phoenix, avand ca invitati de onoare pe Brad Pitt si Daniel Wu, dar si surfer-ul Sally Fitzgibbons si fotograful si regizorul Peter Lindberg. Ei s-au alaturat personalitatilor din lumea internationala a modei, inaltei societati, sportului, muzicii si filmului, intr-un cadru arhitectorial deosebit; numarul invitatilor a fost in jur de 500.

Centrul Phoenix

In interiorul Centrului Phoenix, decorul uimitor a reamintit lumile Breitling formate din aer, mare si pamant, creand o atmsofera de eleganta si intrigi. Atmosfera a fost intretinuta de musica live interpretatata de Beijing Percussion Art Troupe, care s-a remarcat de la Jocurile Olimpice din 2008.

In noaptea de gala de la Beijing, Breitling a profitata de ocazie pentru a introduce noile ceasuri din familia Premier, care sustin legatura brand-ului cu mediul terestru si exprima o parte importanta a misunii sale: crearea de ceasuri atemporale pentru barbati si femei de actiune cu stil. Una dintre piesele de exceptie din aceasta familie este Premier B01 Chronograph 42 Bentley British Racing Green, un cronograf care onoreaza parteneriatul Breitling cu marca britanica de automobile.

Premier B01 Chronograph 42

Cele mai importante momente ale serii au fost marcate de prezenta lui Brad Pitt, Daniel Wu, Peter Lindberg, care au lucrat impreuna la campania Brietling la inceputul anului #squadonamission.

Este minunat sa fii cu Brietling aici la Beijing. Brandul trece printr-o transformare, in timp ce incorporeaza istoria si design-ul in acelasi timp si ma bucur sa fiu parte din ea

a declarat Brad Pitt.

 

Info&foto: image.net