Cum iti afecteaza stresul pielea

Frumusete

Cum iti afecteaza stresul pielea

28

Legatura dintre stres si modul in care iti afecteaza pielea este dovedita. Cum reusesti sa treci peste?

Cand esti stresat, nivelul cortizolului si adrenalinei urca vertiginos, facand ca inflamatia sa creasca si ea intr-un ritm foarte mare, tot acest proces ducand la efecte secundare nedorite. Din aceasta cauza, te poti ‘trezi’ cu simptome cum ar fi cele de balonare, dar si crestere in greutate; mai rau decat atat, se pot agrava probleme ca acneea sau eczemele. Roseata provenita de la acestea, arata destul de rau, doar ca face ca stresul cronic sa grabeasca anumite efecte negative, cum ar fi cresterea liniilor de pe fata, scaderea elasticitatii pielii.

Cu toate astea, nu trebuie intrat in panica, pentru ca pot exista solutii, unele destul de facile. In primul rand, trebuie adoptata o atitudinte pozitiva, un factor extrem de important in aceasta privinta, mai ales ca, conform unui studiu efectuat de Olay, femeile care arata cu 10 ani mai tinere comparativ cu varsta reala, au o mentalitate si o atitudine extrem de pozitive. Apoi, invatand strategii pentru calmarea mintii si gestionarea stresului, ajuta la imbunatatirea aspectului tenului acum si in viitor; si nu in ultimul rand, poate si cele ale caror efecte se vad mai repede, sunt tratamentele topice.

Social media

Prea mult social media duce la sentimente de anxietate; ofera-ti cel putin o zi pe saptamana de detoxifiere digitala! Ia-ti un liber in aceasta privinta, stai mai mult in natura, iesi cu prietenii.

Persoanele care sunt mai realiste in general,

cu ‘picioarele pe pamant’ sunt mult mai fericite. Stabilirea unor obiective nesustenabile, duce la dezamagiri, asa ca, incepeti cu obiective mai mici!

Orice tip de exercitiu fizic
poate duce la scaderea stresului; asa ca, incercati sa petreceti cel putin 30 de minute zilnic facand exercitii dedicate cardiovasculare, Pilates sau yoga.

Fii parte a naturii,

prin petrecerea unui timp indelungat in afara casei sau a biroului! Mergi intr-un parc, intr-o zona impadurita sau pe langa un lac, pentru scaderea cortizolului si stimularea starii de spirit. Un animal de companie te ‘forteaza’ mai mult sa faci acest lucru!

Mergi pe verde

Si nu ne referim aici la trecerea de pietoni! Alimentele care contin zahar si amidon cresc nivelul de insulina, ceea ce duce la scaderea energiei si a starii de spirit. Introdu in alimentatie frunze verzi, fructe, iar pentru omega 3 – somon si avocado.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *