Somnul de noapte si eroii frumusetii

Somnul de noapte, somnul de frumusete si frumusetea obtinuta datorita somnului sunt lucruri reale, toti expertii fiind de acord cu faptul ca, dormind cat este necesar, ...

Somnul de noapte, somnul de frumusete si frumusetea obtinuta datorita somnului sunt lucruri reale, toti expertii fiind de acord cu faptul ca, dormind cat este necesar, poate aduce un plus natural de intinerire a pielii si aspectului nostru per total. Si este necesar sa dormim atat in timpul noptii, cat si ziua, daca se poate, cel putin 1 ora.

Pe timpul noptii, in timp ce suntem adanciti in somnul nostru, organismul elibereaza hormonii si duce la cresterea regenerarii celulelor, stimuland de asemenea si productia de colagen; somnul profund este esential sanatatii tale si pentru piele. In timpul ciclului de somn, corpul se regenereaza singur si repara toate daunele ce le-au fost provocate celulelor. Asa ca, ar trebui sa facem si noi tot ce ne sta in putinta sa-l ajutam, ajutandu-l pe el, ne ajutam pe noi, mai mult decat ne putem imagina!

Stimularea in timpul somnului

Unul din secretele pentru a te trezi cu un chip proaspat este folosirea, inainte de somnul de noapte, a produselor anti-imbatranire. Straturile adanci le pielii, lucreaza in timpul noptii pentru a repara daunele provocate de factorii de stres ai mediului cu care pielea se intersecteaza toata ziua. Iar acesta ar trebui sa fie un motiv destul de bun pentru a-ti alege strategic produsele de noapte pentru optimizarea recuperarii pielii in timpul orelor de noapte in care iti refaci pielea. Trebui sa cauti produse care stimuleaza pielea si care contin retinol, acizi din fructe, vitamina C, vitamina E, ceramide.

Mancarea tarzie

Inainte de culcare ai putea manca ceva … una sau doua nuci iti ofera antioxidanti si grasimi omega, care vor face diferenta atunci cand te bucuri de somnul de noapte. Aceste grasimi bune se gasesc si in pestele gras, asa ca, daca vei manca peste la cina, poate fi una din cele mai bune decizii.

Ten curat

Bineinteles ca stii deja ca nu este bine sa dormi cu machiajul de peste zi, asa ca, nu ai voie sa te culci pana cand nu iti cureti tenul si nu ii oferi ceea ce are nevoie. Un demachiant bland, cu un PH echilibrat, nu iti va elimina uleiurile naturale, extrem de necesare tenului.

Umiditatea de peste noapte

Deshidratarea este inamicul numarul 1 pentru un ten tanar, asa ca, a avea aerul cu umiditatea ideala este un lucru bun pentru ten. Inainte de a merge la somn, pune un bol cu apa pe calorifer, vaporii emanati adaugand umiditate in timpul noptii.

Dormi pe spate

In caz de nu stiai, capul uman cantareste undeva la 3-4 kg, o greutate nu prea buna pentru piele daca e sa ne gandim ca stai pe o parte cu capul. Multi experti in dermatologie au afirmat ca pot spune pe care parte dormi mai mult, dupa numarul de riduri si linii fine de pe fata. Asa ca, cel mai bine este sa incerci sa dormi oricat de mult poti, cu fata in sus.

Matasea

Una din cele mai bune si simple lucruri pe care le poti face pentru pielea de pe fata si riduri, este sa folosesti cearsafuri de matase, in mod special la perne. Pernele mai fine sunt mai putin abrazive si minimizeaza inflamatia, care este una din principalele cauze ale imbatranirii pielii.

Uleiurile

Un ritual de frumusete care ajuta la stimularea texturii pielii este folosirea uleiurilor aromatice. Un amestec de uleiuri esentiale de lavanda in jojoba, masat pe fata, gat, decolteu, inainte de a merge in pat, este unul din cele mai bune ritualuri pentru a dormi mai bine. Lavanda are proprietati sedative care iti vor oferi un somn de calitate, fiind recunoscut de asemenea pentru proprietatile sale tonice, hranitoare si de sustinere a pielii.

Ritmul noptii

Pentru a te bucura pe deplin de beneficiile somnului de frumusete pe timp de noapte, asigura-te ca iti sincronizezi tenul cu ritmul circadian. Ritmul circadian, ca un ceas biologic din creier, controleaza ritmul metabolic al organismului pentru toate organele si tesuturile, inclusiv regenerarea epidermei. Pentru a le pastra sincronizate, incearca sa te bagi in pat in jurul orei 22, oprind tot ce inseamna poluare fonica, luminoasa – fie ca vorbim de telefoane sau lumina luminilor de afara.