Sucurile si sanatatea

Sucurile si sanatatea

Sucurile nu trebuiesc interpretate ca fiind inlocuitoare ale fructelor si legumelor intregi, dar iti lasa posibilitatea sa te bucuri de alimentele care au vitamine si care iti ofera energie si pe care, in mod normal, nu le consumi dimineata. Iar a consuma in mod eficient aceste produse, iti ofera si alte avantaje. Conform unui studiu publicat in American Journal of Clinical Nutrition, cei care consuma 5 portii de legume pe zi, au trait cu trei ani mai mult decat cei care nu au facut-o.

Datorita faptului ca celulele din fructe si legume sunt defalcate prin suc, nutrientii obtinuti sunt mult mai usor de absorbit de organism. Dar, acest lucru nu poate avea doar parti pozitive, existand si anumite aspecte care trebuiesc retinute! Sucul reprezinta o sursa concentrata de calorii care sunt digerate mai repede comparativ cu mancarea solida, motiv pentru care se produce o crestere rapida a zaharului din sange. Ce inseamna acest lucru? in situatia in care bei mult suc – in special de fructe, poate contribui la cresterea in greutate si de multe ori, a fost asociat si cu diabetul de tip 2. Partea buna este aceea ca sucurile de acest fel sunt sanatoase, atat timp cat le gestionezi corect.

Gandeste-te la aceste sucuri ca la ceva revigorant si nicidecum ca o sursa predominanta a fructelor si legumelor! Incearca sa faci o combinatie intre aceste sucuri si paine prajita integrala, unt de arahide, branza!

Fie ca vrei sa ai parte de beneficii digestive sau piele radianta, sau doar vrei o gustare rapida si energica, asigura-te ca tii cont de cele de mai sus!