Avenue No. 29 toamna-iarna 2022 aduce juxtapuneri de tesaturi precum eco-piele si matase naturala, un contrast intre rigiditate si fluiditate si o paleta coloristica pornind de la nuante de lila si mov pentru colectia business pana la turquoise si albastru pentru colectia cocktail. Elementele formeaza o colectie unitara, care pune inca o data accentul pe filosofia brandului si anume versatilitate in purtare, pentru a asigura femeii actuale o garderoba cu care poate trece usor de la o intalnire de business la o cina in oras.
Universul modei este unul complex si desi poate parea frivol, moda a fost intotdeauna un generator al ideilor, prima care a adoptat marile schimbari care aveau loc in context social. Saptamanile modei in capitalele importante ale lumii in care designerii isi prezinta noile colectii sunt adesea raspuns la ceea ce dicteaza societatea, fie ca mesajul este evident sau subtil. Dincolo de a fi doar un instrument vestimentar, moda comunica in primul rand: mesaje, idei, idealuri. Fiecare brand insa are ADN-ul sau si chiar daca un sezon aduce elemente de noutate, mentinerea identitatii ii asigura acestuia longevitate.
Desi nu are aceeasi amploare precum in marile capitale ale modei, piata modei locale s-a dezvoltat si ea in ultimii ani, iar brandurile autohtone incep sa fie din ce in ce mai apreciate. Cum arata un brand romanesc si ce aduce nou?
Avenue No. 29 este un brand 100% romanesc care se axeaza in principal pe zona business si cocktail.
Cele trei linii ale brandului – Business, Weekends, Cocktail – definesc un stil rafinat, fara efort, creand piese versatile ce transcend trecerea timpului. Linia principala – Colectia Business – redefineste limitele codului vestimentar corporate imbinand feminitatea cu o nota de masculin si liniile clasice cu cele contemporane, pentru piese care transmit in acelasi timp eleganta, incredere si originalitate.
Filosofia brandului mizeaza pe concepte precum: calitatea designului, a furnizorilor de tesaturi si a unei industrii de fashion responsabile, cu articole privite ca o investitie in timp. Cu un design impecabil, cu linii clare si bine structurate, cu detalii bine gandite, realizate din materiale de o calitate superioara, colectiile au un numar limitat de piese, fiecare fiind gandita in cel mai mic detaliu.
Tinutele cu linii minimaliste, cu siluete cambrate, diverse asimetrii si juxtapuneri intre texturi sau volume fac parte din ADN-ul brand-ului fiind regasite in fiecare colectie, Avenue No. 29 toamna-iarna 2022 nefacand exceptie. Tesaturile precum lana naturala si tweed-ul constituie si ele o parte importanta din identitatea acestuia, sacourile si paltoanele din lana sau rochiile-sacou din tweed fiind printre elementele de nisa ale brandului.