• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Sanatate

Campania Soltan de constientizare a riscurilor UVA

famost
26 martie 2018
2 minute de citit
Campanie-Soltan-razele-solare-UVA

Cifrele publicate cu cateva zile in urma de Soltan – brandul nr. 1 de protectie a razelor UVA din Marea Britanie, arata ca mai bine de 51% dintre parinti, aleg o crema de protectie solara care se bazeaza doar pe rating-ul SPF pentru prevenirea arsurilor de soare, fara sa ia in calcul semnificatia rating-ului de stele care indica protectia impotriva deteriorarii pielii pe termen lung, cauzata de UVA.

Acesta cercetari au fost lansate pe masura ce Soltan lanseaza o campanie controversata de constientizare, pentru a-i pune pe ganduri pe parinti si pentru a-i ajuta sa inteleaga riscurile expunerii familiei razelor UVA, riscuri si daune permanente la fel ca un tatuaj, in cazul in care ei folosesc creme solare cu mai putin de 5 stele protectie UVA. Studiul a avut 1000 de parinti cu copii in jurul varstei de 14 ani si a aratat ca in timp ce 87% dintre parinti inteleg ca aceste riscuri pot provoca daune permanente pielii copilului, 40% cred ca daunele provocate de UVA sunt pe termen scurt si nu dureaza mai mult de o saptamana.

Aceste lacune informationale a intelegerii riscurilor cauzate de razele UVA, vin in ciuda diverselor campanii educatioanale; studiul Soltan a aratat ca:

  • doar 14% dintre parinti aleg constient o crema solara pe baza rating-ului UVA
  • peste o treime (39%) dintre parinti care au copii de varsta scolara primara nu iau in calcul rating-ul UVA cand aleg o crema solara
  • peste jumatate (55%) nu cunosc semnificatia rating-ului UVA

Cercetarile au aratat ca parintii fac tot ce le stau in putinta pentru protejarea copiilor, 2/3 din ei reaplicand crema de protectie solara de fiecare data cand copii au fost in apa si 80% dintre ei fiind siguri ca cei mici poarta o palarie de soare.

Aceasta noua campanie Soltan este una care isi doreste sa-i faca pe oameni sa constientizeze aceste riscuri, campanie care coincide cu inceputul primaverii, perioada in care se produce o cincime din leziunile pielii afectate de razele UVA.

Foto&Info: image.net

 

frumusete ingrijire stil de viata
Distribuie
Articolul precedent

Secrete …

Următorul articol

Interviu designer Steff Chelaru

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Pentru a ţi se potrivi perfect culoarea galben trebuie să iei în calcul este pielii tale, dar trebuie şi să ţii cont de personalitatea ta şi stilul vestimentar.
Fashion
Venus Legacy este o procedură relaxantă, non-invazivă ce oferă ca senzaţie căldură pe zona pe care se lucrează, iar numărul de şedinţe necesare diferă în funcţie de obiectivele individuale ale fiecărei persoane.
Splendida
Monden
Hotelul Privo are două tipuri de saună, un Jacuzzi, zonă de fitness, o terasă cu panoramă asupra orașului Târgu Mureș şi o curte care este monument istoric de grad A.
Cultura
Ti-ar mai putea plăcea
Înțelegerea conceptului de somatotip te va ajuta să îți construiești un stil de viață sănătos și un corp armonios, indiferent de caracteristicile cu care te naști.
Fără categorie

Conceptul de somatotip și cum îți poți îmbunătăți corpul

4 minute de citit
3 iulie 2025

Venim în toate formele și dimensiunile și aceste caracteristici ne pot dicta ce ar trebui să facem și să mâncăm pentru a fi sănătoși. Faceți cunoștință cu somatotipurile!

Mihaela Ciuraru, fondator Emthrive, Corina Nenciu, fondator Naivee, Daniela Voica sunt doar câțiva din invitații revistei Famost ediția lunii iulie 2025, la care adăugăm multe articole la fel de interesante și utile.
Revista Famost

Revista Famost iulie 2025

3 minute de citit
29 iunie 2025

Mihaela Ciuraru, fondator Emthrive, se află pe coperta acestei ediții și ne povestește despre începutul carierei, despre pașii premergători înființării acestui brand, încercările prin care a trecut. Un dialog interesant, interactiv, din care putem învăța multe …

INO Dental în colaborare cu Re-Vio a organizat pe 16 iunie 2025 un workshop antifumat scoțând în evidență impactul acestui obicei nociv asupra sănătății orale.
Evenimente

Workshop INO Dental antifumat

2 minute de citit
25 iunie 2025

Țigara lasă urme. Nu doar în plămâni, ci și pe gingii, pe dinți și în fiecare etapă a tratamentului dentar.
Fumatul este, încă, un subiect evitat când vine vorba de sănătate orală. Mulți pacienți nu știu că o simplă țigară afectează cu mult mai mult decât culoarea dinților …

Copyright @ Famost 2025
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!