Cele mai importante nume la Pitti Uomo 103 se vor regasi la Fortezza da Basso si Florenta, care devin o rampa de lansare pentru previzualizari, proiecte, aniversari importante si colaborari speciale. Luna ianuarie va gazdui o serie de avanpremiere si aparitii speciale.
Iata in continuare cele mai importante nume la Pitti Uomo 103
Bikkembergs
Bikkembergs revine la Pitti Uomo in Sala della Volta, care pentru aceasta ocazie va fi infiinta un nou concept store conceput pentru viitoarele deschideri monobrand: un mix de materiale care se joaca pe suprafete metalice, lac alb, logo-ul maison si un strop de albastru sportiv. Brandul va prezenta toate noile colectii toamna-iarna 2023 si unele dintre noile licente care au devenit deja parte din lumea Bikkembergs, cum ar fi, de exemplu, Calzaturificio Rodolfo Zengarini si Principe.
Ecoalf
La Pitti Uomo 103, Ecoalf prezinta colectia toamna-iarna 2023 alcatuita din 60% tesaturi dintr-un singur material, o caracteristica care va permite ca hainele care o alcatuiesc sa fie reciclate cu usurinta, fara a ajunge la gropile de gunoi. Printre acestea, paltoanele iconice din poliester 100% reciclat si articolele vestimentare ale liniei premium Ecoalf 1.0 care utilizeaza 100% lana merinos obtinuta din stravechea practica a transhumantei. In spatiul sau din Fortezza, brandul va lansa si photocall-ul „Because There is no Planet B”, cu scopul de a inspira schimbarea si de a creste gradul de constientizare cu privire la necesitatea de a ne proteja planeta.
Olubar
sarbatoreste 75 de ani de brand cu 3 proiecte speciale:
- Nigel Cabourn x Holubar
Guruul patrimoniului Nigel Cabourn s-a alaturat Holubar intr-un proiect absolut inovator pe care il va prezenta in sectiunea I GO OUT: Orange Label, dezvoltata impreuna cu echipa Holubar, este o reinterpretare netraditionala a piesei vestimentare iconice ale marcii si reprezinta varful colectiei, atat pentru utilizarea siluetelor neconventionale, cat si pentru utilizarea materialelor foarte cautate, rezervate unui numar limitat de retaileri globali; - Denham X Holubar
Jason Denham si echipa sa au creat un proiect care este pozitionat la intersectia dintre moda si functie, o mini colectie care combina know-how-ul Holubar in imbracamintea exterioara si cel al lui Denham The Jeanmaker in pantaloni si tricou, pentru un look unic care imediat aminteste de exterior, dar intr-un mod neconventional; - Vibram X Holubar
Vibram si Holubar – deja parteneri in America de Nord in anii 1950 – au dezvoltat un pantof tehnic bazat pe arhiva ambelor marci. Rezultatul este o cizma modulara cu un aspect futurist si incredibil de practic, de asemenea pentru cativa retaileri selectati din intreaga lume.
Piquadro
Piquadro prezinta la Pitti Uomo o avanpremiera a colectiei de imbracaminte exterioara, produse „slasher” functionale, tehnice si confortabile, create de art directorul israelian Yossi Cohen.
Superduper feat. Lorenzo Jova
Dupa succesul colaborarii speciale lansate in vara in legatura cu Jova Beach Party, cu ocazia Pitti Uomo, SUPERDUPER prezinta cel mai recent schimb creativ cu Lorenzo Jovanotti: o adevarata colectie in care palaria este declinata caleidoscopic in toate formele si nuantele ei, o calatorie creativa in sase maini nascuta dintr-o viziune comuna si stima reciproca.
Jeckerson
Jeckerson, iconicul cu 5 buzunare, care a reusit sa evolueze captand nevoile prezentului, revine la Pitti cu colectia toamna-iarna 24 prezentata in Spatiul Jeckerson. Noua atitudine a brandului va fi dezvaluita printr-un limbaj arhitectural, fotografic si estetic contemporan. Mestesug italian, cercetare a formelor, a volumelor, a tesaturilor si spalarilor evidentiate de o paleta rafinata de culori pentru un nou concept de eleganta relaxata. Viitorul lui Jeckerson incepe la Pitti.
Extensia WP. WORK IN PROGRESS prezinta Filson, Blundstone si Spiewak
La Pitti Uomo 103, grupul international WP. Lavori in corso ofera o calatorie prin traditie prin prezentarea colectiei FW23 a istoricului brand american Filson, un simbol al imbracamintei outdoor durabile si functionale, impreuna cu inovatiile marcii de incaltaminte Blundstone si ale unui alt brand american emblematic cu inspiratie de imbracaminte de lucru. precum Spiewak.
Mac Jeans pentru prima data la Pitti Uomo
Brandul „proiectat in Germania, iubit in toata lumea” MAC JEANS este unul dintre cele mai importante nume la Pitti Uomo 103 si aduce cei 50 de ani de calitate, potrivire impecabila, stil si utilizarea responsabila a resurselor la Pitti Uomo 103. Nominalizata printre finalistii European German Sustainability Award, compania continua sa prezinte produse inovatoare, experimentand noi materii prime care pot reduce risipa de resurse. Lider in domeniul pantalonilor, inima care bate pentru MAC este denimul.
Ciesse Piumini
Ciesse Piumini se intoarce la Pitti, pornind de la origini si de la hainele sale iconice pentru a-si spune povestea. Performanta, tehnologia, aventura, provocarea si descoperirea vor fi protagoniste printr-o propunere cu un caracter mereu contemporan. Colectia se inspira din natura, prin tesaturi si culori care amintesc de nuantele pamantului, adaptandu-se perfect aventurilor urbane.
Windsor
Brandul elvetian premium Windsor, cu o istorie de 130 de ani, ofera o simbioza sofisticata de design contemporan atemporal, cu o potrivire perfecta si tesaturi exceptionale, participa la Pitti Uomo pentru a prezenta noua colectie toamna-iarna 23 – inspirata din atmosfera unica si spiritul rebel si Berlinul creativ, „cel mai tare dintre toate orasele din lume” – si noua colaborare Windsor. x Black Noir, o coelctie capsula speciala de tricotaje din casmir reciclat in numele reciclarii si al unui viitor mai durabil.
Rodd & Gunn New Zealand
Brandul premium din Noua Zeelanda revine la Florenta pentru a prezenta noua colectie si lumea ei cu o prezentare speciala: o experienta axata in totalitate pe lana, in colaborare cu Woolmark, care va proiecta publicul in fermele muntilor inalti din Noua Zeelanda.
Info& foto : pittimmagine.com