Bun găsit, Dana Vlăscianu! Ne bucurăm tare mult să le prezentăm cititorilor noştri povestea ta de business! Cum a apărut ideea unui business şi de ce No+Vello?
Întotdeauna am fost pasionată de frumos. În facultate am cochetat cu modelling-ul şi după, mi-am dorit să continui într-un domeniu ce are legătură cu înfrumuseţarea.
No+Vello a apărut în viaţa mea în momentul în care doream să fac această schimbare şi mi-a plăcut ideea unui business internaţional, modern şi nou pe piaţa din România.
Cum ar fi arătat cariera ta dacă nu te lansai în afaceri?
Am avut opţiunea de a părăsi România, dar am ales să rămân şi să încep acest business aici.
Ştim că Dana Vlăscianu a fost un model de succes; eşti o femeie rafinată. Reprezintă frumuseţea sau tinereţea o piedică în carieră?
Consider că avem o cultură de business destul de conservatoare, dar contează foarte mult şi domeniul în care activezi. Cred că No+Vello inspiră frumuseţe şi tinereţe, prin urmare este un business potrivit pentru a fi condus de o femeie.
În câte oraşe din România este prezent brandul No+Vello?
În momentul de faţă, brandul No+Vello este prezent în 13 oraşe din România şi intenţionează să deschidă cel puţin o franciză în toate oraşele din România cu peste 50 mii locuitori, dar şi francize-point (de tip business în business) în cele mai importante oraşe ce numără sub 50 mii locuitori.
Ce presupune preluarea unei francize? De ce investiţie are nevoie un viitor antreprenor care vrea să deschidă un centru No+Vello?
Accesarea unei francize o pot face investitorii care caută un business profitabil, dar şi persoanele care îşi doresc să deţină propria afacere, să fie “self employed”. Pentru o franciză de sine stătătoare, bugetul necesar este de 30 000 eur+tva, iar pentru o cabină Nomasvello în incinta altei afaceri de beauty (conceptul No+Vello Point) investiţia este de 20 000 eur+tva.
Ambele pachete de franciză includ toate tehnologiile No+Vello sub formă de leasing operaţional (Laser, IPL, Wood lamp, Proskin), produse consumabile, colantare exterioară, mobilier cabinet lucru.
Pe toată perioada contractuală oferim training gratuit şi permanent, precum şi mentenanţă şi echipamente de rezervă, oricând e nevoie.
Pe ce durată se realizează contractul între francizat şi francizor şi ce beneficii de marketing are viitorul partener?
Contractul de franciză se semnează pe o perioadă de 5 ani, iar francizaţii beneficiază de un mix complet de marketing, care include: recomandări privind politica de preţuri, oferte lunare avantajoase, filmări TV, colaborări cu persoane publice şi influenceri, articole în presa scrisă şi în publicaţiile online, campanii sponsorizate pe Google şi în Social Media, crearea de conţinut pentru toate platformele nomasvello.ro, unde promovăm toate centrele (Facebook, Instagram, TikTok, Youtube, Pinterest, Linked In, Twitter). Mai mult, saloanele No+Vello beneficiază de vizite periodice de audit şi de şedinţe foto-video, precum şi de promovare în Social Media şi pe site-ul nomasvello.ro, care este în permanenţă optimizat şi îmbogăţit cu noi articole de blog, relevante şi valoroase din punct de vedere SEO.
Cum a reuşit No+Vello să se păstreze în top la nivel mondial pe segmentul de profil?
În orice business cel mai important este să oferi servicii de calitate.
Faptul că oferim tratamente cu rezultate încă de la prima şedinţă ce se menţin pe termen lung, reprezintă factorul cheie al succesului.
Câte centre deţine Dana Vlăscianu în acest moment?
Deţin 4 centre No+Vello.
Cum s-a promovat business-ul tău în România? Sunt vedete care apelează la serviciile voastre?
Da, bineînţeles! Vedetele au fost primele care au accesat serviciile noastre încă din 2010 de când s-a lansat brandul No+Vello în România, pentru că ele sunt deschise noilor tendinţe internaţionale şi au realizat importanţa pe care o joacă asemenea tratamente în viaţa lor. Practic, serviicile No+Vello contribuie la o stimă de sine mai ridicată, elimina imperfecţiunile pielii, combat anumite afecţiuni, precum foliculita sau hirsutismul, eficientizează timpul liber şi îţi conferă oricând o piele perfectă, gata de a fi fotografiată de paparazzi.
Pe lângă colaborarea cu persoanele publice şi cu influencerii romani, ne-am focusat pe promovarea business-ului prin emisiuni televizate şi articole de presă, pentru a educa publicul şi a-l informa că epilarea definitivă nu implică riscuri pentru piele, ci, dimpotrivă, contribuie la sănătatea ei.
Ce provocări întâmpină o femeie antreprenor? Ce provocări a întâmpinat Dana Vlăscianu?
Bărbaţii încă depăşesc femeile în antreprenoriat. Însă vestea bună este că numărul femeilor antreprenor şi al afacerilor conduse de femei este în creştere.
Văd două mari provocări şi anume: o femeie trebuie să muncească mult mai mult decât un bărbat pentru a sfida aşteptările sociale cu privire la femeia antreprenor şi să găsească un echilibru între viaţa de afacere şi cea de familie.
Cum arată o zi din viaţa ta?
Mă împart între afaceri şi familie şi încerc să găsesc cel mai bun echilibru între cele două.
Ai sprijinul familiei în acest proiect?
Sunt norocoasă din acest punct de vedere.
Întotdeauna am avut sprijinul familiei în absolut toate proiectele mele.
După cât timp a apărut în portofoliul tău de business salonul The Bar din Promenada Mall?
După aproximativ 7 ani de No+Vello, am dezvoltat proiectul The Bar, ce reprezintă un proiect personal la care am muncit foarte mult timp.
Ce servicii oferiţi cu acest salon?
The Bar este un concept dedicat clienţilor …