Philipp Patrick Plein este un designer de moda de origine germana, nascut in 1978 in Munchen (educat in Germania si Elvetia) si fondator al brandului de lux cu acelasi nume. El a studiat dreptul cand a inceput sa schiteze mobila, in scurt timp, atragand atentia expertilor in design interior.
Ulterior, a inceput sa faca genti si accesorii din resturi de piele exotice, pe care le vindea in targuri. In 2003 a fost intrebat de un antreprenor daca doreste sa proiecteze un lounge pentru Moet&Chandon, unde i-a fost permis de asemenea sa isi vanda accesoriile. Brandul Philipp Plein a luat nastere un an mai tarziu, actualemente, el avand deschise peste 60 de magazine in intreaga lume
Piesele de “rezistenta” care au atras atentia in prima sa colectie, au fost jachetele militare de epoca brodate cu cranii Swarosvski si vandute in Paris la Maison et Object; atunci a fost si momentul in care a inceput sa atraga atentia numelor importante din industria fashion. In 2006 a lansat linia de accesorii, doi ani mai tarziu lansand colectia “Couture” – sustinuta de o campanie publicitara, care i-a avut in prim plan pe Naomi Campbell si Marcus Schenkenberg. In 2008 a lansat colectia “heavy metal” cu ocazia spectacolului “Germany’s Next Top Model”.
- Spectacolul primavara-vara 2015 si petrecerea de dupa, au avut loc intr-o piscina publica istorica abandonata, renovata special cu aceasta ocazie.
- In 2012 Philipp Plein semneaza un contract cu echipa de fotbal AS Roma pentru a imbraca jucatorii incepand cu sezonul 2012-2013, contract valabil timp de 4 ani.
“Vreau sa folosesc stilul meu pentru a face fiecare membru al echipei un gladiator modern, cu o noua imagine, care il va face atractiv, invincibil si admirat de toti, atat pe teren cat si in afara lui”
a declarat designerul german.
Filosofia Philipp Plein se bazeaza pe triunghiul unic – pasionat – exclusiv.
Philipp Plein se diferentiaza datorita creatiilor unice pentru cei care, in mod intuitiv, aleg lucrurile extraordinare in viata, iar ceea ce da forta companiei, este inspiratia si creativitatea umana, cu scopul de a stabili tendinte, decat a le urma. Ceea ce face Philipp Plein in moda, reprezinta un tribut adresat individualistilor care isi doresc ca dorintele interioare sa devina realitate, pentru ca viata este prea scurta sa fie insignifianta.
Magazinele Philipp Plein sunt cunoscute pentru designul lor de lux contemporan si cosmopolit si sunt asezate in cele mai bune pozitii pentru a arata aspectul dinamic al brandului in cele mai mici detalii. Pentru proiectarea magazinelor, Philipp Plein a colaborat cu firma de arhitectura Aquili Alberg din Milano, fiecare element decorativ, avand scopul de a consolida imaginea si creativitatea brandului.
Din 2013 a inceput sa colaboreze cu Claudio Pironi & Partners si de la mijlocul lui 2014 New Concept a numit standardul global al companiei “Box in the box„.
Designul ofera o atmosfera de lux placuta, estetica pura si esentiala a brandului Phillip Plein si este exprimata prin combinatiilor materialelor bogate si distinctive, avand finisaje lucioase si mate, contraste de lumini si umbre. Un alt aspect vizual demn de luat in seama este un candelabru imens din sticla de Murano, avand foarte multe lumini.
Interesul sau puternic pentru arta, arhitectura si cultura straina s-a dezvoltat si modelat de timpuriu, prin intermediul calatoriilor cu parintii in afara tarii si a vizitelor la cele mai importante muzee si exponate culturale. Philipp Plein este fidel crezurilor si principiilor sale, rupand reguli si bariere, miscand oamenii din comoditatea sa si niciodata neignorand obiectivul sau principal de a se distra si bucura de viata.
Franca Sozzani – redactor-sef la Vogue Italia a afirmat ca
“Philipp Plein este unic, deoarece el are bucurie pentru viata. El nu vrea sa fie un modist, el face moda pentru ca iubeste femeile. Aceasta este o atitudine specifica si speciala pentru ca sunt putini ca el.”
Toate evenimentele Philipp Plein – indiferent ca reprezinta deschiderea unui magazin local sau un spectacol de prezentare, sunt experiente de neuitat. Este un expert in identificarea si interpretarea tendintelor internationale din cultura, stil de viata si amuzament si foloseste acest talent pentru un divertisment spectaculos si indraznet, pe care il ofera oaspetilor sai.
Info&Foto: philippplein.com