• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
Brand

EZZRO

famost
20 decembrie 2017
4 minute de citit
EZZRO este un brand 100% romanesc, ce a fost infiintat in anul 2016, creat din pasiunea pentru arta vestimentara. EZZRO incurajeaza femeile sa -si asume personalitatea prin vestimentatie.

Ar trebui sa fie declarate sarbatori nationale toate zilele in care iau nastere lucruri frumoase din partea oamenilor care intr-adevar au ceva de spus. Si acest lucru se vede foarte bine inca de la inceput: nu trebuie sa fii vreun expert sau sa urmezi cine stie ce cursuri pretentioase dintr-un anumit domeniu, pentru a-ti da seama cand ceva este de calitate!

Si nu exageram cu nimic cand afirmam ca in aceasta categorie se incadreaza si brandul EZZRO, care a luat nastere la initiativa a doua tinere – contrastante la caracter si gusturi – dar care, impreuna, reusesc sa contureze si sa dea nastere unor articole vestimentare cu un puternic aer occidental. Si speram ca acesta sa fie doar inceputul! Aida si Franziska sunt cele doua fete din spatele acestui nume – EZZRO – neologism dupa cum afirma chiar ele, si care au avut amabilitatea sa ne vorbeasca despre ceea ce fac, despre viziunea lor, planurile si ambitiile.

Va invitam asadar la un dialog deschis, relaxat si captivant, in care veti descoperi doua persoane minunate si care, prin ceea ce fac, aduc un aer proaspat modei din Romania!


Spuneti-ne ceva despre EZZRO! Cine este in spatele acestui nume?
EZZRO este un brand 100% romanesc, ce a fost infiintat in anul 2016, creat din pasiunea pentru arta vestimentara. EZZRO is for all women, made by women. Brandul nostru incurajeaza femeile sa -si asume personalitatea prin vestimentatie. EZZRO este format din doua” jumatati”, cum ne place noua sa spunem, asemenea ying si yang-ului. Foarte diferite, dar compatibile in acelasi timp. Noi suntem Aida Ursu si Franziska Chivu, designerii si fondatorii EZZRO.

Cum s-a nascut aceasta poveste si care a fost ideea de baza in realizarea acesteia?
Ne cunoastem inca din timpul facultatii. De la distanta ne-am dat seama ca suntem doua persoane foarte diferite, atat din punct de vedere artistic, cat si al personalitatii, si totusi ne-am imprietenit. In timp, ne-am dat seama ca avem aceeasi viziune in ceea ce priveste viitorul nostru artistic. La inceput, ni s-a parut absurd sa facem ceva impreuna, avand in vedere multitudinea diferentelor noastre, dar, intr-un final, lucrand impreuna la facultate, ne-am dat seama ca tocmai aceste diferente unite, aveau sa creeze UNICITATEA din EZZRO.

De unde numele de EZZRO? Unde ar trebui sa ne duca cu gandul acest nume?
EZZRO este un neologism, aparut precum si colectiile noastre, din imaginatie, din viziunea noastra asupra a ceea ce vrem noi sa promovam. Putem spune ca EZZRO insumeaza identitatea noastra si esenta insasi in lumea modei, o lume pe care dorim sa o cucerim.

Care sunt principiile/filosofia care alcatuiesc acest concept?
[blockquote]Enter the world of EZZRO! Where you can be any woman you want to be! You will feel fearless, unique and sensual in EZZRO’S clothing[/blockquote]

– aceasta este filosofia brandului EZZRO.

Ce scoli ati urmat ? Care va sunt cunostintele in acest domeniu?
Amandoua am inceput sa studiem arta inca din clasa a V-a, o “jumatate” in Galati, la Liceul de Arta “Dimitrie Cuclin” si a doua “jumatate” in Bucuresti, la Liceul de Arte Plastice “N. Tonitza”, dupa, ne-am continuat studiile la Universitatea de Arta – Bucuresti, sectia Design vestimentar. Cunostintele in acest domeniu, vin ca un ‘bagaj‘ vizual artistic, acumulat in anii de studiu.

Ce reprezinta moda pentru voi?
Moda este un curent cultural al unei epoci ce inglobeaza toate formele de manifestare.. Pentru noi, moda ofera bucurie, personalitate si libertate de exprimare. Moda este un limbaj ce descrie povestea fiecarui om, fiecarei zile.

Care este capitala modei din punctul vostru de vedere? Cum ati defini o capitala a modei?
Capitala modei pentru noi este New York-ul. De ce? Pentru ca aici te poti exprima liber, este un oras multicultural, ce iti ofera sansa de a-ti creea propria poveste si a proiecta in lumea reala, fara a fi ingradit de normele societatii.

Cand v-ati dat seama ca vreti sa deveniti designeri de moda? Care a fost impulsul?
Moda vestimentara este un domeniu artistic ce pentru noi, inglobeaza o parte din fiecare ramura a artei. Cromatica, desenul, volumetria – ai nevoie de ele sa iti poti proiecta un prototip. Muzica, teatrul, scenografia, te ajuta in implementarea cat mai coerenta a unui concept. Impulsul a venit in momentul in care noi ne-am dat seama de aceste lucru, atragandu-ne diversitate artistica.

Care a fost primul articol creat si ce v-a determinat sa-l realizati? A fost un experiment, ati avut o idee?
Primul nostru articol vestimentar creat separat, a fost in cadrul facultatii. Dar primul articol creat pentru EZZRO, a facut parte din colectia F/W URB-on 2016, si anume, o vesta lunga ce este si va fi produsul nostru preferat. Totul a pornit de la un concept bine stabilit, si de la o culoare pe care ne-am dorit-o foarte mult: lime. Realizarea produsului a fost un experiment pentru noi, pentru ca a fost momentul in care a trebuit sa ne unim viziunile si totodata sa dam nastere viziunii EZZRO.

Pret-a-porter sau haute couture? De ce?
Pret-a-porter, pentru ca desi avem unicitatea noastra, ne adresam mai mult maselor. Haute couture este adresat unei grup mai mic de cumparatori, si, totodata, pentru a crea houte couture, trebuie sa fii unul din gigantii modei, acceptati de Federatia Franceza de Croitorie si trebuie sa indeplinesti anumite criterii; nu multe branduri au posibilitatea de a face haute couture in adevaratul sens al cuvantului.

Ce credeti ca difera dintre crearea unei piese vestimentare si crearea unei bijuterii?
Poate ca pare o idee transanta, …

Continuarea interviului, se poate descarca GRATUIT AICI, in editia revistei FAMOST – octombrie 2017!

brand designer moda stil tendinte
Distribuie
Articolul precedent

Pitti Bimbo lanseaza #ACTIVELAB

Următorul articol

Oxid nitric

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Pentru a ţi se potrivi perfect culoarea galben trebuie să iei în calcul este pielii tale, dar trebuie şi să ţii cont de personalitatea ta şi stilul vestimentar.
Fashion
Venus Legacy este o procedură relaxantă, non-invazivă ce oferă ca senzaţie căldură pe zona pe care se lucrează, iar numărul de şedinţe necesare diferă în funcţie de obiectivele individuale ale fiecărei persoane.
Splendida
Monden
Hotelul Privo are două tipuri de saună, un Jacuzzi, zonă de fitness, o terasă cu panoramă asupra orașului Târgu Mureș şi o curte care este monument istoric de grad A.
Cultura
Ti-ar mai putea plăcea
Niccolò Pasqualetti, este Guest Designer la Pitti Uomo 108 ce are loc la Florența - Fortezza da Basso, în perioada 17‑20 iunie 2025.
Vestimentatie

Niccolò Pasqualetti, Guest Designer la Pitti Uomo 108

3 minute de citit
13 mai 2025

Născut în 1994, Niccolò Pasqualetti s-a format la Iuav în Veneția, în Belgia și la casa de modă The Row din New York. În Londra a obținut o diplomă de master în îmbrăcăminte pentru femei la Central Saint Martins, în Paris a lucrat în biroul de stil Loewe.

Experiența cu realitatea virtuală (VR) creează un mediu protejat, unde lumea exterioară dispare temporar. Fără notificări, fără întreruperi, rămâi doar tu cu respirația ta.
Media

De la dezvățare la realitatea virtuală (VR) cu Răzvan Vâlceanu

3 minute de citit
12 mai 2025

Tehnologia devine un aliat neașteptat în căutarea echilibrului interior, iar aplicațiile moderne de meditație transformă modul în care ne raportăm la starea de bine.

Colecțiile Post Archive Faction sunt disponibile în 75 de magazine din întreaga lume, inclusiv Dover Street Market, SSENSE, H.Lorenzo, GR8, precum și pe site-ul postarchivefaction.com și la magazinul emblematic din Seul.
Media

Post Archive Faction-Guest Designer la Pitti Immagine Uomo 108

2 minute de citit
9 mai 2025

Fondat în 2018 de către Dongjoon Lim și Sookyo Jeong, Post Archive Faction își exprimă viziunea prin estomparea limitelor convențiilor contemporane de design: deconstruiește și recompune articole de îmbrăcăminte și obiecte pentru a explora noi dimensiuni ale creativității umane.

Copyright @ Famost 2024
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinţe, modă, frumuseţe, evenimente, sănătate, stil de viaţă, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!