In data de 16 noiembrie 2016, marele brand de ceasuri Festina relanseaza una dintre liniile sale emblematice: colectia mitica Extra, aceasta fiind o reeditare reprodusa cu mare acuratete a ceasurilor autentice din 1948. Aceasta lansare, este rezultatul traditiei in orologerie care dateaza din 1902, reprezentand un angajament care merge dincolo de un simplu cadou de epoca.
Toate ceasurile din aceasta colectie, impartasesc structura lor originala compusa din trei elemente. In plus, este mentinut numele original.
Gentleman: Acest model are o carcasa din otel inoxidabil, cu un geam curbat cu diametrul de 36 mm. Frumusetea este insotita de diferite tipuri de curele: piele, otel inoxidabil 316L si stil milanez; un al doilea mic contor completeaza acest ceas.
Lady: Aceste ceasuri se disting prin frumoasele reminiscente ale trecutului care evoca frumusetea acelui timp. Pentru aceasta ocazie, diametrul este de 29 mm și geamul curbat este pregatit sa faca fata socurilor nedorite. Bratara, care poate fi din piele, otel inoxidabil si in stil milanez, se imbina perfect cu nuante de albastru, roz, alb-negru.
Lady (XS): Elementele acestei linii fac un ceas fin si elegant, dandu-i o nota unica. Diferenta fata de celelalte ceasuri de colectie Extra este dimensiunea carcasei (20 mm) si a bratarii (8 mm). Sticla este curbata si completeaza carcasa din otel inoxidabil 316L; cu aceasta ocazie, cureaua este disponibila din piele si otel inoxidabil in doua nuante.
Renovate pentru a se potrivi timpurilor actuale, ceasurile Extra de la Festina, au inlocuite miscarea mecanica cu cea de cuart, pentru a oferi cea mai buna masurare posibila, pentru a creste calitatea si rezistenta acestora. Ele vor putea fi achizitionate cu preturi cuprinse intre 99 si 199 euro.
Festina este reprezentata iarasi de actorul de origine scotiana Gerard Butler, ambasadorul acestei reeditari; inspirat de starurile cinematografiei clasice ale anilor ’50 din New York, asocierea dintre colectia Extra si Gerard Butler da nastere unui barbat Extra-ordinar care performeaza in zilele noastre.
Aceasta campanie se desfasoara sub motto-ul „Fashion changes, but style remains”, aratand ca stilul de ieri poate deveni astazi o tendinta.