• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Brand

Hugo Boss–de la uniformele pentru nazisti, la brand-ul de lux de astazi

famost
6 august 2015
3 minute de citit
La 70 de ani de la infiintarea societatii, Hugo Boss a creat o divizie de parfum - parte care a devenit foarte importanta pentru companie si a lansat primul parfum. 

Hugo Ferdinand Boss (8 Iulie 1885 – 9 August 1948) a inceput sa creeze haine prin infiintarea unei fabrici in 1923 in oraselul Metzingen situat la sud de Stuttgart. Initial a inceput sa fabrice haine pentru muncitori, impermeabile, imbracaminte de protectie, de cele mai multe ori fara a le da un nume.

Datorira conditiilor economice precare, fabrica a dat faliment in 1930, dar in 1931 Hugo Boss incepe o noua afacere in domeniu si devine membru al partidului nazist „pentru a salva compania„, dar cercetarile ulterioare demonstreaza ca el a fost un nazist loial. Fabrica incepe sa prospere, din 1933 incepand sa produca haine pentru unitatile paramilitare SS si SA. Documentele arata ca 140 de lucratori rapiti de Gestapo au fost obligati sa munceasca pentru companie, 40 de prizonieri de razboi francezi au lucrat in productia uniformelor pentru fortele armate Wehrmacht, din aprilie 1940 compania a folosit forta de munca fortata, in special femei.

Recent, compania a anuntat pe site-ul propriu ca isi exprima regretul profund pentru cei care au suferit prejudicii sau dificultati la fabrica condusa de Hugo Ferdinant Boss, sub regulile national socialistilor.
Dupa razboi, Hugo Boss a fost etichetat ca ‘Oportunist al Celui De-al Treilea Reich’ (in apartamentul sau gasindu-se chiar o fotografie personala cu Adolf Hitler) si a fost amendat cu peste 80.000 de marci. Compania a reusit sa supravietuiasca si a inceput in perioada anilor ’60 – ’70 sa fabrice costume pentru barbati, elegante si de buna calitate.

Casa de Moda Hugo Boss este specializata in imbracamintea pentru barbati si este astazi parte a Marzotto Group – grup italian de lux controlat de familia Marzotto; niciun membru al familie Boss nu este parte a firmei.

La 70 de ani de la infiintarea societatii, Hugo Boss a creat o divizie de parfum – parte care a devenit foarte importanta pentru companie si a lansat primul parfum. In 1999 este lansata linia Boss Orange – imbracaminte casual si sportiva pentru barbati. Un an mai tarziu, presedintele companiei Werner Baldessarini (care a renuntat in 2002) lanseaza o linie de imbracaminte pentru femei care a avut un foarte mare succes. Boss Green este de asemenea o linie care produce articole sportive si imbracaminte cu aspect sportiv.

Compania s-a extins si a lansat si linii de camasi, tuxedos, cravate, pantofi, sacouri din piele, lenjerie, ochelari de soare, parfumuri pentru femei si barbati (astazi toate parfumurile sunt detinute de Procter&Gamble).

Este cunoscuta implicarea brandului in cultura, incepand cu 1995 compania sprijina activ reteaua de muzee de arta moderna Guggenheim din mari orase (New York Venetia, Berlin, Bilbao, Abu Dhabi) Iubitorii Formulei 1, a tenisului, a golfului cunosc implicarea Hugo Boss in aceste sporturi, nume mare ca Miko Hakkinen, David Coulthard, Stefan Edberg, Thomas Muster, Phil Miholsen bucurandu-se de calitatea si eleganta etichetei Hugo Boss.

Materialele folosite in confectionarea hainelor sunt de cea mai buna calitate si importate de la fabrici de textile cu traditie in domeniu (Cherruti, Torella Viera, Piotsensa, Solbiatti), culorile folosite sunt solide, eleganta, rafinamentul, inovatia si creativitatea definesc acest label, Hugo Boss regasindu-se in garderoba unor celebritati ca Antonio Banderas, John Travolta, Brad Pitt.

biografie brand fashion moda
Distribuie
Articolul precedent

Alberta Ferretti – Designer de Moda, Restaurator Cladiri Vechi, Om de Afaceri

Urmatorul articol

Jean Rene Lacoste-de la tenis la design vestimentar

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Moda sustenabila se concentreaza pe producerea hainelor si accesoriilor din moda prin metode cat mai prietenoase cu natura si cat mai durabile din punct de vedere ecologic;...
Fashion
A sta/ fi cu picioarele pe pamant cunoscut si ca grounding este o practica ce implica explorarea modalitatilor de conectare a pielii cu pamantul sau cu apa.
Splendida
Monden
Teoria Haosului - Se croieste nevazuta inchisoare din fractii dure Ne inconjoara cu invizibile gratii, ne ating si ne ard ...
Cultura
Recomandate
Sanatate

Sănătatea din cămară

Tendinte&Stil

Diesel toamnă-iarnă 2023

Coltul de carte

Lumi fantastice cu Ana-Maria Negrilă și Cezarina Anghilac

Aplicatia Famost
Ti-ar mai putea placea
Cu siguranta veti gasi si in editia de noiembrie 2022 a revistei Famost articole utile din domeniile pe care le abordam, astfel ca, pana la urmatoarea intalnire, va transmitem cele mai bune ganduri si sa aveti parte de zile cat mai frumoase!
Revista Famost

Revista Famost noiembrie 2022

2 minute de citit
29 octombrie 2022

Revista Famost noiembrie 2022 a ajuns la numarul 104 si marcheaza sfarsitul de toamna al anului 2022, un an agitat si din nefericire dificil pentru multi dintre noi. Cu toate acestea, asa cum veti vedea si in aceasta editie, avem oameni care au o stare de spirit mereu pozitiva, care isi doresc mai mult de …

Revista Famost august 2020 este o editie frumoasa, luminoasa, cu invitati deosebiti, cu articole de sezon, informatii utile.
Revista Famost

Revista Famost august 2020

3 minute de citit
26 iulie 2020

Descarca GRATUIT revista AICI sau VIZUALIZEAZ-O dupa urmatorul alineat! Revista Famost august 2020 este o editie frumoasa, luminoasa, cu invitati deosebiti, cu articole de sezon, informatii utile. Ne bucuram sa ne reintalnim sanatosi, cu o stare de spirit buna, intr-o perioada in care, cel putin la noi, nimic nu pare sa se schimbe. Doar sa …

tipuri-de-modelling-plus-size-iii
Despre modelling

Fashion, Catalog, Comercial, Promoteri, Body Parts, Plus Size … Unde Ma Incadrez? (III)

2 minute de citit
7 august 2015

Daca pana acum ceva timp smulgeau zambete, in ultimii ani modelele plus size au castigat foarte mult teren. Au fost necesare cateva aparitii si semnaturi de contracte a anumitor celebritati (Sophie Dahl, Crystal Renn, Kate Dillon, Toccara Jones), pentru a fi luat in serios si acest segment al modelling-ului. A fost acceptata ideea ca lumea modelling-ului, a modei …

Copyright @ Famost 2023
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!