K-Beauty sau frumusetea coreeana se bucura de o popularitate deosebita in ultimii ani, stralucirea sanatoasa pe care ti-o ofera fiind ravnita de toata lumea. 2022 pentru K-beauty a insemnat o crestere in popularitate prin intermediul unor formule inovatoare si a unor elemente inedite aduse in atentie, iar intrebarea care se pune acum este : ce ne asteapta in continuare?
Ingrediente din plante exotice
Poate e mai putin important pentru un simplu consumator sa “contorizeze” noile ingrediente prezente pe piata, dar 2022 a fost un an in care si-au facut aparitia produse cu multe extracte de plante, care mai de care mai deosebite si surprinzatoare. Acest lucru poate fi si o consecinta a dezvoltarii industriei beauty in aceasta directie, dar poate si a tendintei catre o frumusete responsabila fata de mediul inconjurator. Cert este faptul ca K-beauty foloseste multe produse naturale, observandu-se o crestere a folosirii retinolului, ceea ce inseamna o dorinta de combatere a semnelor de imbatranire, cum ar fi ridurile si liniile fine.
Partea buna este aceea ca tot mai multe branduri introduc produse cu ingrediente vegetale neasteptate, de la castraveti, la ceapa rosie pentru ingrijirea pielii si atenuarea eruptiilor, datorita proprietatilor antiinflamatorii si antimicrobiene.
Ingrediente fermentate
Brandurile k-beauty au avut o prezenta mai modesta in tot ce inseamna industria frumusetii deoarece s-au concentrat pe utilizarea ingredientelor fermentate – inclusiv ceaiul kombucha, care nu erau atat de populare. Doar ca produsele cu ingrediente fermentate au devenit in ultimul an din ce in ce mai populare, iar semnele sunt cat se poate de bune, oamenii devenind constienti de beneficiile ceaiului fermentat si kombucha.
Formulele fermentate de ingrijire a pielii pot avea efecte anti-imbatranire si de stralucire, un motiv in plus pentru cei ce activeaza in industria frumusetii sa se implice si mai mult.
Tehnologii avansate K-beauty
O tendinta ascendenta care se regaseste in k-beauty este cresterea in popularitate a mastilor integrale LED, tehnologia frumusetii cunoscand o dezvoltare tot mai mare in ultimii ani. In perioada de re-normalizare dupa pandemie, dispozitivele de infrumusetare pentru acasa au devenit din ce in ce mai populare pe piata globala de consum, oamenii continuand si acum sa se obisnuiasca cu noul stil de viata. Ramane sa avem rabdare si sa vedem ce aduce din punct de vedere tehnologic k-beauty si in 2023!
Piele stralucitoare
Intr-o anumita perioada, pielea perfecta era ultimul nivel al frumusetii ideale, acum atentia indreptandu-se spre mentinerea unei straluciri sanatoase. Si se pare ca k-beauty a fost una dintre cele mai receptive, indreptandu-si eforturile spre standardele realiste ale frumusetii.
Pielea stralucitoare nu e acelasi lucru cu pielea impecabila, ea reprezentand un ten stralucitor si sanatos, folosindu-se de obicei formule de ingrijire hidratante si stralucitoare. Brandurile k-beauty au pus accent pe produse cu propolis si acid hialuronic, primul avand efecte reparatoare si regeneratoare asupra acneei vulgare. Acidul hialuronic poate crea o piele stralucitoare cu ajutorul proprietatilor sale hidratante si anti-imbatranire.
Formule multifunctionale
In ultimii ani, consumatorii au inceput sa acorde o importanta majora produselor si serviciilor care le aduc confort. Pasii de utilizare sunt simplificati si daca in trecut erau mai multe stadii de ingrijire, iata ca astazi apreciem produsele beauty cu mai multe utilizari.
Majoritatea isi doreau produse care sa ofere functii multiple si nu isi mai doresc sa foloseasca produse diferite pentru orice. Iar formulele cu multiple utilizari iti ofera si multe beneficii, reducandu-ti si timpul petrecut cu rutina de infrumusetare; in anumite cazuri, mai bine de jumatate.