KARL LAGERFELD si MODELCO au anuntat lansarea oficiala la nivel international a colectiei de produse cosmetice in editie limitata, cele doua branduri preluand Parisul. 100 KARL LAGERFELD + MODELCO „Beauty Butlers” au fost in Paris avand casti personalizate, o reinterpretare 3D a lui Karl Legerfeld, design care este un element cheie a colectiei, fiind prezent pe LIP LIGHTS Lip Gloss, produsul erou al colectiei.
Dintre locatiile in care s-a desfasurat spectacolul: Eiffel Tower, Les Tuileries, Champs-Elysees, Saint-Germain-des-Pres, Montparnasse, Palais de Tokyo, invitandu-i alaturi pe cei prezenti; spectacolul s-a terminat la Place Vendome, in fata Hotelului d’Evreux.
Oferind o gama larga de produse de frumusete inovatoare, colectia limitata va fi disponibila prin intermediul magazinelor KARL LAGERFELD, MODELCO.COM si retailerilor cheie exclusivi: Nordstrom in SUA, in Europa la Douglas, Nocibe, Cult Beauty si Galeries Lafayette si in Orientul Mijlociu la retaileri selectati.
[blockquote]Beauty Butlers care au umblat pe strazile Parisului, reprezinta indrazneala, orientarea spre moda si atributele unice ale KARL LAGERFELD + MODELCO. Ne-am atins scopul de a ridica acest parteneriat la nivel international, crescand standardul pentru creativitate si stil. Am fost onorat sa imbogatesc cunostintele de frumusete ale ModelCo cu unul dintre cele mai renumite si iconice nume de moda din lume – Karl Lagerfeld si sa aducem colaborarea noastra iubitorilor de moda si frumusete, din intreaga lume. A fost o onoare lansarea colectiei noastre la Paris,[/blockquote]
a declarat Shelley Sullivan, fondator si CEO al ModelCo.
Campania colectiei KARL LAGERFELD + ModelCo are in prim plan modelul britanic Stella Maxwell impreuna cu personajul animat al lui Karl Lagerfeld; produsele sunt in editie limitata intr-un singur stock.
Info: image.net/ Foto: gettyimages, image.net