• Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
Brand

Kenzo Takada – Ambasadorul Designului Vestimentar Japonez

famost
6 august 2015
3 minute de citit
kenzo

Kenzo Takada este un designer japonez nascut pe 27 februarie 1939 la Himeiji – Japonia si este fondatorul brandului cu acelasi nume. Unul dintre cei sapte copii ai unui cuplu de hangii, el si-a dezvoltat o pasiune pentru moda citind revistele de specialitatea ale surorilor.
La varsta de 18 ani, la insistentele parintilor a inceput sa studieze literatura la University of Kobe; nemultumit si plictisit de ceea ce facea, el a plecat in 1958 la Tokio unde a lucrat ca zugrav pentru a se putea intretine, seara urmand cursuri de arta; dupa aproximativ 6 luni este admis la Bunka Fashion College unde predominau studentele de sex feminin. In 1960 castiga premiul Soen – distinctie prestigioasa a modei in Japonia si incepe sa lucreze pentru magazinul Sanai la departamentul pentru femei unde realizeaza aproximativ 40 de creatii pe luna.
In 1964 pleaca la Paris; are probleme cu acomodarea, dar inspirandu-se de la hainele Courreges a realizat 30 de modele din care doar 5 au fost acceptate de designerul francez Louis Feraud. Incearca sa-si gaseasca un loc in industria modei participand la specatcole, stabilind contacte cu media, dar in acelasi timp lucreaza in diferite departamente pentru grupul Pisanti si Relations Textiles.
In 1970 preia un magazin de haine de epoca in stare foarte proasta pe care il renoveaza el insusi, incepe sa isi creeze propriile colectii si are sansa de a-si prezenta prima colectie in Galeria Vivienne. In acelasi an isi deschide primul magazin ‚Jungle Jup’, unde comercializeaza in mare parte haine casual, largi, schimba forma umerilor si introduce tesaturi din bumbac 100%, castigandu-si reputatia ca trendsetter in moda pentru tineri; in luna noiembrie, magazinul se muta pe 28 Passage Choiseul, unde hainele sale atrag mai mult atentia.
In 1971 colectia sa este prezentata la Tokyo si New York, un an mai tarziu castiga Fashion Editor Club of Japan; in 1972 spectacolul sau prezentat la Gare d’Orsay se bucura de un mare succes. In 1978 devine cunoscut sub numele de ‚Great White Designer’ contrar vestimentatiilor foarte diversificate ca design si culori; in 1979 isi prezinta prima colectie la Zurich, iar in 1983 lanseza prima linie de imbracaminte masculina.
Primul parfum pentru femei – Kenzo de Kenzo este lansat in 1988, ii urmeaza Parfum d’été, Le monde est beau si L’eau par Kenzo, iar primul parfum pentru barbati – Kenzo pour Homme este lansat in 1991; in 1990 Kenzo se extinde prin intermediul hainelor pentru barbati, jeansi, imbracaminte pentru copii si alte accesorii, iar in 1993, label-ul este vandut grupului LVMH.
In 1998 Kenzo Takada isi anunta retragerea, lasand locul asistentului sau; la o intalnire cu presa in luna mai 2002, el prezinta label-ul ‚Yume’ – care include o serie de imbracaminte pentru femei si barbati si diverse accesorii, lenjerii de pat cu motive florale specific japoneze; in 2005 cu ‚Gokan Gobo’ care cuprindea tacamuri, obiecte de casa, accesorii si mobilier.

In 2000 se lanseaza parfumul FlowerbyKenzo care devine emblematic pentru brandul Kenzo, un an mai tarziu, lanseza o linie de ingrijire a pielii – KenzoKI.
Spre sfarsitul anului 2003, designerul italian Antonio Marras se alatura Kenzo ca director artistic, in urma plecarii lui Gilles Rosier, ultima colectie a acestuia primavara/vara 2003 fiind prezentata in octombrie 2002 in cadrul Paris Fashion Week. Antonio Marras paraseste Kenzo in iulie 2011, fiind inlocuit de duo-ul Humberto Leon si Carol Lim; ’Cu noile noastre colectii, speram ca aducem brandului un spirit tineresc imbinat cu un spirit de distractie si obraznicie. Dar, de asemenea, tinem sa respectam si sa pastram traditia casei Kenzo’ – a declarat Leon la un an dupa ce s-a alaturat labelului.
Stilul Kenzo este caracterizat de motive cu flori si frunze, chiar si sticlele de parfum au forme de frunze; culorile sunt vii si indraznete, tesaturi au imprimeuri de animale. Imbracamintea incearca sa fie simplista, cu predilectie spre pantaloni scurti, veste, pulovere lungi pana la genunchi; se vad influente ale costumelor populare din tari precum Japonia, Spania, Austria, China, India.
Kenzo Takada este foarte apreciat in Japonia, fiind vazut ca un pionier in designul vestimentar si care a propulsat moda japoneza la nivel international.

biografie brand designer fashion
Distribuie
Articolul precedent

Marcel Rochas, omul care a revolutionat industria fashion

Urmatorul articol

Hermes – de la harnasamente la haine, accesorii si parfumuri

Social Media
FacebookInstagramTwitter
Categorii
Moda sustenabila se concentreaza pe producerea hainelor si accesoriilor din moda prin metode cat mai prietenoase cu natura si cat mai durabile din punct de vedere ecologic;...
Fashion
A sta/ fi cu picioarele pe pamant cunoscut si ca grounding este o practica ce implica explorarea modalitatilor de conectare a pielii cu pamantul sau cu apa.
Splendida
Monden
Teoria Haosului - Se croieste nevazuta inchisoare din fractii dure Ne inconjoara cu invizibile gratii, ne ating si ne ard ...
Cultura
Recomandate
Frumusete

Yoga faciala pentru un ten radiant si tanar

Sanatate

Salata-cat de sanatoasa este?

Vestimentatie

Efectul de lifting la colanti

Aplicatia Famost
Instagram
#special #april #cover #magazinecover #famostmag 2 #special #april #cover #magazinecover #famostmag 2023 #anniversary #10th #edition #pr #communication #influencer #interview #style #fashion #beauty #lifestyle #cultura #blogger you can #see #all these if you #read or #download here : https://famost.ro/revista-famost-aprilie-2023
our #march 2023 #magazine #covermagazine #photogra our #march 2023 #magazine #covermagazine #photography #blackandwhitephotography with #succes #woman #entrepreneur #business #creativity #architecture #new #trend #culture #nice #attitude and #pose in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #download it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
Instagram post 18199073161221846 Instagram post 18199073161221846
All about #architecture and #decoration in our #ma All about #architecture and #decoration in our #march #magazine #covermagazine with #thinkbig #quotes with #succesful #woman #entrepreneur #business #creativity #new #trend #culture #nice #attitude and #pose in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #donwload it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
#thing #big with our #special #march #magazine #co #thing #big with our #special #march #magazine #covermagazine #photography #succesful #woman #entrepreneur #business #creativity #architecture #new #trend #culture #nice #attitude and #pose #follow the #right #direction in #famostmag #beauty #fashion #interview #lifestyle #great #look and you can #download it here : https://famost.ro/revista-famost-martie-2023
Instagram post 18264996658135207 Instagram post 18264996658135207
Urmareste-ne!
Ti-ar mai putea placea
ochelari-de-soare-2016-primavara-vara
Accesorii

Tendinte ochelari soare 2016

3 minute de citit
6 februarie 2016

Modele indraznete de culori, rame ochi de pisica exagerate, forme rotunde si opace, fac parte din tendintele ochelarilor de soare primavara 2016.

expozitie-marylin-monroe-2016
Media

MARILYN MONROE: THE LEGACY OF A LEGEND EXHIBITION

2 minute de citit
26 mai 2016

Aceasta expozitie va include ‘comorile’ si costumele personale ale vedetei de la Hollywood, care nu au mai fost vazute pana in momentul de fata, piese din filme notabile, cum ar fi ‘Niagara’ and ‘No Business Like Show Business’.

aigner-spring-summer-2017
Tendinte&Stil

Aigner spring-summer 2017

2 minute de citit
1 octombrie 2016

When you look through a kaleidoscope, you are immediately fascinated by the variety of colours and diverse shapes that arrange themselves in constantly new ways – a new image is created, no matter the perspective.

Copyright @ Famost 2023
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
  • Modelling
  • Monden
  • Splendida
  • Cultura
Tendinte, moda, frumusete, evenimente, sanatate, stil de viata, editoriale
  • Fashion
    • Accesorii
    • Brand
    • Tendinte&Stil
    • Vestimentatie
  • Splendida
    • Sanatate
    • Frumusete
    • Blog splendida
    • Sfaturi
  • Monden
    • Media
    • Stil de viata
    • Video
    • Evenimente
    • Shopping
  • Modelling
    • Supermodele
    • Despre modelling
    • Stiri modelling
  • Cultura
    • Coltul de carte
    • Scrisori
    • Bloguri bune
    • Destinatii
  • Revista Famost
Site-ul nostru contine cookies: Politica cookies
Accept!