Lemons and Gin, un boutique local cu bijuterii din aur, propune o colectie restransa de produse atemporale, ce functioneaza pe principiul mix & match. Posibilitatile de a purta tinute sofisticate si de a savura un cocktail sunt din ce in ce mai limitate, insa bijuteriile raman in continuare un simbol al elegantei feminine, nelipsit in viata de zi cu zi.
Ce se mai poarta in noua realitate? Cum spunea Leonardo da Vinci, “Simplicity is the ultimate sophistication”. Vremurile moderne si agitate provoaca femeia la noi abordari, atat in viata cotidiana, cat si in privinta stilului vestimentar. Trecerea timpului ne-a demonstrat ca feminitatea sta in detalii, iar accesoriile atent alese sunt menite sa completeze imaginea si personalitatea feminina.
Lemons and Gin un brand tonic, actual, ce-si doreste sa vorbeasca despre valoarea bucuriilor simple ale vietii, despre spiritul festiv, impartasire si independenta. Pentru femeia din zilele noastre, este importanta sanatatea, eleganta, dar si motivele de sarbatoare alaturi de prieteni, sau de ea insasi. Eleganta moderna se defineste mai degraba prin conceptul “less is more” decat prin opulenta, iar accesoriile din aur sunt un touch discret, dar de efect pentru orice look, cu atat mai mult intr-o perioada in care petrecem mai mult timp in casa.
Este important sa nu neglijam elementele care ne fac sa ne simtim increzatoare. Ritualurile feminine zilnice si ideea de “dress for success” sunt acele lucruri mici care nu trebuie sa lipseasca din contextul actual. Ele contribuie la o stare de spirit pozitiva si ne ajuta sa ne pastram o relatie de armonie cu propria persoana, pentru a nu ne risipi energia feminina. Feminitatea consta in foarte multe aspecte, nefiind definita exclusiv de aspectul fizic, insa intr-o perioada tulbure cred ca orice mic ajutor este binevenit
a impartasit Stefania Oancea, initiatoarea proiectului Lemons and Gin.
Stefania s-a educat pe cont propriu despre aur, despre tehnologiile si trendurile din industrie, insa factorul declansator a fost chiar experienta ei ca femeie care doreste sa achizitioneze o bijuterie din aur calitativa, contemporana, care sa reflecte cat mai bine vremurile in care traim. Viziunea ei a fost impartasita si de alti iubitori de frumos si a reusit in scurt timp sa formeze in jurul ei o echipa restransa de specialisti in domeniul bijuteriei si al industriei de fashion, cu obiectivul de a completa o nisa de piata printr-o viziune fresh, asa cum este identitatea brandului Lemons and Gin.
Efortul de cercetare si educare l-am facut initial in plan personal, atunci cand, odata cu maturizarea, am decis sa trec de la bijuteriile din argint sau accesoriile fashion, din metale si materiale nepretioase, la bijuteriile din aur. Simtind ca nu exista suficiente alternative in piata bijuteriei din aur, am demarat un proces amplu de documentare. Am ajuns sa iubesc aurul galben cu toate particularitatile sale atat de mult, incat am dorit sa pun si la dispozitia altor femei aceasta viziune, pornind de la design, calitate, packaging si toate elementele care construiesc universul unei bijuterii. Pentru mine, bijuteria ideala se integreaza perfect in standardele noastre vizuale de astazi, de la design interior la vestimentatie. Imi doream foarte mult ca femeile sa aiba acces la bijuterii moderne, dar nu pasagere, care sa le confere un look timeless, curat si versatil, usor de adaptat indiferent de stilul personal sau ocazie
a completat Stefania.
Campania lor de iarna, « No More Bad Gifts », isi propune sa ne convinga cu o tenta de umor si indrazneala sa aducem zambetul pe chipul persoanelor dragi, oferindu-le un cadou semnificativ si memorabil, precum o bijuterie din aur.
Indemnul lor este ca anul acesta, in care inevitabil sarbatorile de iarna vor fi petrecute in cerc restrans, alaturi de persoanele iubite, sa pregatim cadourile din timp, investind in alternative semnificative, care sa treaca testul timpului. Luminile orasului si povestile tarzii cu prietenii obisnuiau sa fie simboluri ale linistii si implinirii. Tanjim cu totii la aceste momente, insa pana atunci oamenii isi pot construi propriul univers de frumos intr-o noua normalitate.
Fascinatia pentru aurul galben s-a transpus si in valorile brandului, intrucat simbolizeaza solaritatea, caldura, independenta si optimismul, iar selectia de produse pe care Lemons and Gin o propune pentru sarbatori se adreseaza femeilor increzatoare, cu gusturi si preferinte bine definite.
Lemons and Gin este despre fiecare femeie care creeaza, in orice fel si la orice nivel, si are puterea de a face lumea un loc mai prietenos. Misiunea Lemons and Gin este de a selecta si crea design care sa cultive in viata de zi cu zi sentimentul de bucurie, sarbatoare si apropiere, intrucat femeile care poarta aceste bijuterii sa primeasca energia si inspiratia de a crea si de a pune lucrurile in miscare.
Lemons and Gin
https://lemonsandgin.com/
care@lemonsandgin.com
+40 756100707
Contact media
June Communications
Bianca Caragea
bianca.caragea@junecom.ro