În „Les poupees miserables”, Thoth Julay transformă banalul în simbol, explorând la granița dintre ironie, neliniște și poezie vizuală. O păpușă gonflabilă, redusă la o formă idealizată, devine centrul unei reflecții vizuale profunde asupra standardelor artificiale impuse corpului feminin și a omniprezentei plasticului în viața cotidiană. Seria de fotografii propune o critică tăioasă și lucidă a estetizării extreme și a consumerismului. Trupul artificial al păpușii devine metafora unei societăți în care femeia este tot mai mult modelată, injectată, stilizată – până la pierderea autenticității.
În paralel plasticul, omniprezent și sufocant, devine fundalul unei lumi „prefabricate” în care frumusețea e de unică folosință, iar identitatea – negociabilă.
Prin această alegorie vizuală, artistul ridică întrebări despre identitate, consum, presiunea esteticii și dezumanizarea corpului în cultura vizuală actuală. „Les poupees miserables” nu este doar o expoziție despre femei și plastic, ci și despre societatea care le confundă.


Thoth Lulay – cunoscut pentru abordările sale vizuale neconvenționale – este fotograf activ în zona street, fashion și conceptual, cu o estetică experimentală recognoscibilă. Fondator al proiectului „Ca va? Studio” el activează ca fotograf, videograf, art director, curator, graffiti artist, one man studio, oscilând cu ușurință între underground vizual și construcții artistice rafinate.
Descoperă mai multe pe Instagram @ca.va.studio!